Gå til innhold

hisse seg opp over konas sidesprang


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest helene99
jeg skjønner ikke hvorfor menn hisser seg opp over sine koners sidesprang. De burde jo være stolte over at konene deres gjør inntrykk på abdre menn

sitat fra Maud Brinkley

dette må jeg si meg litt enig i.

Noen andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, merkelig måte å rettferdiggjøre det på........

Jeg håper min fremtidige .. heller vil være stolt av at jeg klarer å holde meg i skinnet..... Og det gjelder han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Helene.... men det er bare det at kg er gjennomsyret av illusjoner og "hvordan det burde vært"....

Selvsagt er det bare unntakvis at jenter på kg kun har hatt sex med en eneste mann.... og like selvsagt er det at alle som en fordømmer utroskap....

Det virker nesten ikke som de forstår at mennesker er serie-monogame.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å ha et forhold hvis man ikke skal være trofast? Da kan man jo heller være singel og ha sex med hvem man vil. Men selvfølgelig, hvis begge er enige om at utroskap er helt OK så fint for dem. Mange som skiller mellom sex og følelser, men for meg er de to helt avhengige av hverandre. Jeg kunne aldri tenkt meg å dele partneren min med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Tove er egoistisk her, så skal hun være stolt av det!

Hva med dem som ikke er trofaste, er ikke de egoistiske, sett i forhold til at de tross alt har en samboer som får en utrolig nedtur om det oppdages?

Et sidesprang for egen nytelses skyld, det er egoisme det. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl

Øhm... Hvis man ikke har et sidesprang for sin egen nytelses skyld, hvorfor har man da sidesprang?

Og hvorfor skal det eneste absolutte kriteriet for et forhold være trofasthet? Et forhold for meg er da en ufattelig masse andre og mye viktigere ting enn akkurat sex. Ikke at eg oppfordrer typene mine til å være utro, men skjer der en glipp, så er det ikke verdens undergang.

Men er ikke enig med Maud Brinkley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av at andre gutter finner jenta mi attraktiv. Det er ofte hun blir sjekket opp når vi er ute, og jeg tar det som et kompliment til min smak at andre går etter jenta mi. Allikevel går grensa ved utroskap. Jeg er såpass "egoistisk" at jeg vil ha henne helt for meg selv..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste menn og kvinner er stolte av at andre synes partneren er attraktiv, men det er da forskjell på det og å være stolt av partnerens sidesprang! Kjæresten min hadde blitt rasende om jeg hadde rotet meg borti en annen mann, men han liker godt at andre prøver å sjekke meg opp - og at jeg avviser dem.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om den gangen jeg satt på toget, Alf Kramer spøy ut over eteren, jeg gikk på toalettet, og fant'n ikke igjen fordi jeg hadde satt meg på'n og den var helt nummen, og jeg hadde ikke fått med meg at'n hadde krøpet inn i skallet sitt.... :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg er spesielt egoistisk fordi jeg ikke vil at samboeren min skal ha sex med alle og enhver. De er mer egoister de som lyver, bedrar og er utro og gjør alt for å skjule det for partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone, det er sånne holdninger som du har som gjør at mannen din må lyve dersom han har sex med en annen. Der ser du at du selv legger opp til at folk skal lyve til deg.

Hvis du hadde hatt et litt mer avslappet og naturlig forhold til sex, så mulighens ville du også forstått at det ligger i menneskenes gener å prøve å parre seg med flest mulig.

Waco

Først må man være ærlig mot seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det ligger i dine gener Waco, å parre seg med flest mulig mener jeg. Håper du bruker kondom da, ellers kan det bli veldig dyrt for deg. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til Waco:

Her svarer du først på et innlegg fra en stakkar som bekymrer seg for om dama kommer til å være utro i syden..Hvis jeg leser dine innlegg under den tråden virker du faktisk imot utroskap og legger frem at du selv har blitt sviktet..I denne tråden fremstiller du utroskap som helt akseptabelt.Er det ikke kjekkere å legge inn dine egne meninger og synspunkter istede for å dikte opp ulike meninger bare for å provosere ??

Litt skryt skal du jo få også,for noen av trådene du har startet har ført til endel interesanne diskusjoner..

Kine..

JEG VILLE ALDRI DELT KJÆRESTEN MIN MED NOEN.BLIR KJEMPE SMIGRET NÅR ANDRE VIL HA HAM,MEN DELER IKKE PÅ GODENE.JEG TROR JAMMEN JEG ER STOLT OVER Å BLI FREMSTILT SOM EN EGOIST I DENNE DISKUSJONEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine, så lenge man klarer å holde seg fra sak til sak så burde det går greit. Det er værre med jenter, dere blander jo kortene hele tiden. Forresten er dette et diskusjonsforum og her skal man diskutere.

Men jeg skjønner jo at dere mye heller vil jatte med...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...