AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Del Skrevet 21. juli 2016 Dersom en fugl flyr veldig høyt og raskt. Kan den da få sånne "dotter" i ørene, omtrent på samme måte som mennesker som reiser med fly? Anonymkode: 79e92...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 21. juli 2016 #2 Del Skrevet 21. juli 2016 Ting man ikke visste at noen kunne komme til å lure på, del 1. Jeg er ikke veterinær, men hvis det indre øret hos fuglen er bygd opp på samme måte som hos pattedyr så er det sikkert mulig i teorien. Men det vil nok alltid forbli et mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 21. juli 2016 #3 Del Skrevet 21. juli 2016 Men hvis en fugl reiser med fly og får dotter i ørene, vil det hjelpe med tyggis? Spør for en venn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. juli 2016 #4 Del Skrevet 21. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom en fugl flyr veldig høyt og raskt. Kan den da få sånne "dotter" i ørene, omtrent på samme måte som mennesker som reiser med fly? Anonymkode: 79e92...ff6 Ser ikke sånn ut, men ingen vet. Men det ser ut til at fuglers mellomøre blir brukt som et altimeter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 10. august 2016 #5 Del Skrevet 10. august 2016 Det har jeg ikke tenkt på, at fugler sannsynligvis vet hvor høyt de flyr pga lufttrykk, siden de flyr på natta uten å se bakken i trekk. Hilsen en som har fått dotter i ørene av å ri opp en lang bakke (i tillegg til hver eneste gang jeg kjører hjem fra jobb). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. august 2016 #6 Del Skrevet 10. august 2016 https://stab-iitb.org/newton-mirror/askasci/zoo00/zoo00836.htm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå