AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 å stille daten spm om hvem han er som kjæreste, hva som er viktig for han i ett parforhold og hva som er god kommunikasjon for han? Dette er ting som er viktige for meg, som jeg setter høyt. Jeg føler til nå at det har blitt endel kortveis kommunikasjon gjennom snap og mld. Og jeg føler han kutter diverse samtaleemner. Ikke at jeg ønsker veldig dype samtaler i en så tidlig fase. Men ønsker å føle litt på om han har litt dypde. Jeg har også lyst å bli stimulert litt mentalt, ellers blir det fryktelig kjedelig i lengden.. Jeg savner at han spør litt om meg og mitt og virke litt mer interessert i annet enn å opprettholde en fjasete/overfladisk tone og kommentere utseende mitt.. Anonymkode: 79a05...3f3
Ardenus Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Still spørsmål som ikke kan svares med enkle ord, få han til å utdype det litt, så får du jo svar fort.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 28 minutter siden, Ardenus skrev: Still spørsmål som ikke kan svares med enkle ord, få han til å utdype det litt, så får du jo svar fort. Ja det var dette med "ikke ledende" spm.. Jeg skal prøve på det takk for svar. TS Anonymkode: 79a05...3f3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Jeg har forsøkt å være sammen med mennesker som ikke trives i et miljø hvor man åpner seg opp. Men jeg har alltid endt opp med å miste interessen etter en stund. For min del handler det nok om at jeg må ha en kjæresterelasjon hvor vedkommende åpner seg, det står også de fleste steder at det er viktig i et forhold, og jeg henger meg fullstendig på den. Trenger for øvrig ikke å bety at det er en deal breaker for deg ts, så lykke til uansett utfall! Anonymkode: 295fa...338
Ardenus Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det var dette med "ikke ledende" spm.. Jeg skal prøve på det takk for svar. TS Anonymkode: 79a05...3f3 Ikke tenk på at det er ledende spm, er lov å spørre folk om mer enn været og hva syntes du om Kygo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå