Gå til innhold

Kukstørrelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en mann på 20 år med litt lite erfaring med jenter og sex. Lurer ofte og mye på om kuken min er stor nok for dere jenter. Kuken er 18 cm (målt på oversiden) og den går såvidt inn i en dorull i stiv tilstand.

Anonymkode: 98a0a...6fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke søkefunksjonen på KG? 

Anonymkode: 40856...484

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden har du puttet kuken i en dorull?

Anonymkode: 3f19c...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dorull er en vanlig målestokk for tykkelsen på penis.

18 cm lang og plass i en dorull vil si at den er lang og tynn. Ikke en heldig kombinasjon.

Anonymkode: 8ac78...585

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For lang for min del. Men perfekt omkrets. 

Anonymkode: 9f6ca...b4c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel og utdatert tråd. Gjennomsnittstørrelsen har økt med 1,2 cm siden den gang.

Ta en titt i linken igjen. Det er en haug med tråder der. Flere fra i år.

Anonymkode: d6f20...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen vil syns den er for lang, noen vil syns den er for tykk, for tynn, for kort ... Det vil alltid være noen som syns den kunne vært annerledes.

Men det fins også dem som syns den er fin slik den er. Og for min del hadde ikke den størrelsen hatt noe å si for hvorvidt jeg ville hatt sex med deg igjen. Men jeg har oppdaget at jeg er blant dem som syns sexen er aller best når jeg har følelser for eieren av penisen. God sex er for meg også en god mer enn hei-inn-ut-hadet, om du skjønner? Lyder, lukter, smaker, hud mot hud/kropp mot kropp, hele samspillet mellom to personer som begjærer hverandre. Det er slike ting som løfter eller senker hele opplevelsen. Muligens litt som en god biffmiddag? Hjelper det om biffen er perfekt stekt hvis det er bare den du får servert, uten tilbehøret?

Anonymkode: e8f53...c15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dorull er en vanlig målestokk for tykkelsen på penis.

18 cm lang og plass i en dorull vil si at den er lang og tynn. Ikke en heldig kombinasjon.

Det var slemt skrevet!

Det er bare såvidt den går inn i en dorull! Forhuden trekkes tilbake og dorullen sitter dønn fast.

Nå ble jeg lei meg.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammel og utdatert tråd. Gjennomsnittstørrelsen har økt med 1,2 cm siden den gang.

ja, helst sikkert. Du vet evolusjon tar tid sant? Eller tror du faktisk at gjennomsnittsstørrelsen på penis faktisk har økt med over 1 cm i løpet av noen tiår?

Anonymkode: 83c61...c0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja, helst sikkert. Du vet evolusjon tar tid sant? Eller tror du faktisk at gjennomsnittsstørrelsen på penis faktisk har økt med over 1 cm i løpet av noen tiår?

For ikke å snakke om fire år. :fnise:

Tråden han mener er utdatert er vel den som sto øverst i linken, som er fra 2012.

Anonymkode: d6f20...26f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittstørrelsen øker for hver gang tema tas opp. Derfor er det alltid på sin plass å opprette nye kuk-tråder.

Skrevet

Det der er helt individuelt, TS. Noen vil synes den er ynkelig, noen vil synes det blir for mye, mens andre synes det er passe. Finnes ingen fasit der. For min egen del synes jeg det er en anstendig størrelse. 

• Liker 2
Gjest makar
Skrevet (endret)
Den 21.7.2016 at 11.05, AnonymBruker skrev:

Hei, er en mann på 20 år med litt lite erfaring med jenter og sex. Lurer ofte og mye på om kuken min er stor nok for dere jenter. Kuken er 18 cm (målt på oversiden) og den går såvidt inn i en dorull i stiv tilstand.

Det er svært individuelt hva jenter liker, men du vil overhodet ikke ha problemer med å finne jenter som elsker din størrelse :)

Det er mye viktigere hvordan du bruker penis fremfor hvor stor den er.

Så fremst mannen kan sakene sine foretrekker jeg personlig rundt 20 cm og litt større enn en dorullhylse tykk.

Endret av makar
Tilleggsopplysning
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var slemt skrevet!

Det er bare såvidt den går inn i en dorull! Forhuden trekkes tilbake og dorullen sitter dønn fast.

Nå ble jeg lei meg.

Så nå har du hatt ufrivillig ereksjon i hvor mange timer? klarer du ikke å rive av dorullen?

Størrelsen din er helt fin, noen vil til og med synes at du er for stor.

AnonymBruker
Skrevet
Den 7/21/2016 at 11.47, AnonymBruker skrev:

Noen vil syns den er for lang, noen vil syns den er for tykk, for tynn, for kort ... Det vil alltid være noen som syns den kunne vært annerledes.

Men det fins også dem som syns den er fin slik den er. Og for min del hadde ikke den størrelsen hatt noe å si for hvorvidt jeg ville hatt sex med deg igjen. Men jeg har oppdaget at jeg er blant dem som syns sexen er aller best når jeg har følelser for eieren av penisen. God sex er for meg også en god mer enn hei-inn-ut-hadet, om du skjønner? Lyder, lukter, smaker, hud mot hud/kropp mot kropp, hele samspillet mellom to personer som begjærer hverandre. Det er slike ting som løfter eller senker hele opplevelsen. Muligens litt som en god biffmiddag? Hjelper det om biffen er perfekt stekt hvis det er bare den du får servert, uten tilbehøret?

Om du får med tilbehøret, men biffen er dårlig stekt.. Ødelegger ikke det hele opplevelsen? ;)

Anonymkode: 62ea2...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du får med tilbehøret, men biffen er dårlig stekt.. Ødelegger ikke det hele opplevelsen? ;)

Anonymkode: 62ea2...fa0

Joda, det er sant. Det beste måltidet er jo når smakene og konsistensene harmonerer med hverandre. Men opplevelsen av måltidet er fortsatt mer enn kun biffen eller kun tilbehøret, sant?

Jeg er blant de få som lett får orgasmer av vaginal stimulering. Men tenningen og lysten ellers må fortsatt være til stede. Og den har alltid kommet, eller uteblitt, pga helt andre ting enn penisstørrelsen. Forloveden har roughly samme størrelse som nevnes i innlegget her, og jeg er fornøyd med sexlivet vårt. Men en av mine tidligere partnere var kortere og tynnere, og jeg var like fornøyd med sexlivet da også. Eksen, som var min første, er kanskje en cm tykkere i omkrets enn forloveden, men han var så gnien på godsakene at det er til å grine av. Hver fjerde søndag kontra 3-4 ganger i uka? Lett valg! Så jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal kunne gi et ærlig og realistisk svar på hvem jeg hadde valgt av to hypotetiske personer, hvor alt annet enn penisstørrelsen er likt. Jeg kan sikkert si at den største penisen er mer estetisk pirrende hvis jeg blir truet på livet til å uttale meg om hvilken av penisene som var penere enn den andre, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg faktisk hadde valgt å gå til sengs med "herr størst penis" hvis jeg hadde begge to fysisk foran meg. (Og jeg har faktisk sittet her i et kvarter og prøvd å forestille meg det!)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion, mod

AnonymBruker
Skrevet
Den 22.7.2016 at 10.43, AnonymBruker skrev:

Det var slemt skrevet!

Nå ble jeg lei meg.

Ikke hør på anonyme, mannlige sizequeentroll. Rett under dorulltykkelse er ganske perfekt det, for meg som er kvinne. Bare husk å ta av dorullen før du skal ha sex. 

Anonymkode: 9ae36...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...