Sjokopuddingen Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Slettet Endret 25. august 2016 av Sjokopuddingen
Rosa Sitron Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Du har rett til å kjenne deg skuffet. Definitivt. 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Jeg forstår deg godt. Hadde luftet dette for henne uten å gjøre det på en negativ måte. Sagt noe sånt som "Det er ikke det at jeg ikke liker samboeren din - tvert imot! Men det er jo litt annerledes når det bare er oss to, og jeg hadde håpet på mer av det " Anonymkode: 7da0b...422 2
nutella Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Hadde følt det samme. Har en venninne som skal drasse med seg kjæresten på alle jentekvelder osv, synes det er unødvendig, venninner trenger jentetid selv om kjæresten er aldri så hyggelig! 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 38 minutter siden, nutella skrev: Hadde følt det samme. Har en venninne som skal drasse med seg kjæresten på alle jentekvelder osv, synes det er unødvendig, venninner trenger jentetid selv om kjæresten er aldri så hyggelig! signerer den- Anonymkode: 14ef5...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, nutella skrev: Hadde følt det samme. Har en venninne som skal drasse med seg kjæresten på alle jentekvelder osv, synes det er unødvendig, venninner trenger jentetid selv om kjæresten er aldri så hyggelig! Så lenge disse venninne ikke presiserer hver gang at dette kun er en ren jentekveld! Litt inkluderende kan man også være! Anonymkode: 11c61...b97 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #7 Skrevet 21. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så lenge disse venninne ikke presiserer hver gang at dette kun er en ren jentekveld! Litt inkluderende kan man også være! Anonymkode: 11c61...b97 Det er lov å bruke huet litt, når du vet at det er syv jenter som kommer ,så drar man ikke med typen, akkurat det samme om det er syv gutter, da drar man ikke med dama. Anonymkode: 14ef5...b2e 9
Rosa Sitron Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge disse venninne ikke presiserer hver gang at dette kun er en ren jentekveld! Litt inkluderende kan man også være! Anonymkode: 11c61...b97 Jeg tenker omvendt, Jeg antar det er jentekveld med mindre annet er oppgitt 2
Hjärtat Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 Skjønner godt at du er skuffet. Personlig hadde jeg tatt det opp med venninnen min, beskrevet det sånn som du gjør her. Jeg tror forøvrig jeg hadde valgt å bli hjemme fremfor å være med et kjærestepar på tur, men det må du jo føle på selv.:-) 3
Lofilteret Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 Tjaa ... Skuffelse er jo en subjektiv følelse som du selvsagt har "rett" til å kjenne på. Jeg kan til en viss grad forstå at du ble skuffa, men jeg ville ikke laget noe styr rundt det. Jeg skjønner godt at venninna de vil ha med kjæresten. Det trenger jo ikke bety at ikke dere kan få mye fin "jentetid" sammen. 1
makkapakka Skrevet 22. juli 2016 #11 Skrevet 22. juli 2016 ting har forandret seg siden du og venninnen inngikk denne avtalen. Rett til å bli skuffa, nei egentlig ikke. Enten må du forholde deg til det nye livet hennes eller så må du ta deg en tur til Spania med andre, eller alene.
Gjest Jørild Skrevet 22. juli 2016 #12 Skrevet 22. juli 2016 Den 21. juli 2016 at 10.26, Sjokopuddingen skrev: Hun ga meg to valg, enten reiser vi tre, eller så blir det hans tur igjen. Jeg reagerer på dette. Det virker som om det er de to som skal på tur og du kan være med under tvil. Jeg hadde latt de reise alene.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #13 Skrevet 22. juli 2016 Jeg synes det er en dårlig venninne,hun lovte deg, og ett løfte er ett løfte. Jeg tror kanskje jeg hadde hold henne på armlangsavstand, for dette er ei jente som alltid kommer til priotere kjæresten sin. Anonymkode: 14ef5...b2e 4
Gjest Raiu Skrevet 22. juli 2016 #14 Skrevet 22. juli 2016 (endret) Forstår det godt. Det er kjipt å være med kjærestepar på tur. Hadde det vært meg så hadde jeg tatt en uke (eller hva enn dere har avtalt) med deg, også kan typen komme når du drar også ta en uke med han. Endret 22. juli 2016 av Raiu
Thorn Skrevet 22. juli 2016 #15 Skrevet 22. juli 2016 6 minutter siden, Jørild skrev: Jeg reagerer på dette. Det virker som om det er de to som skal på tur og du kan være med under tvil. Jeg hadde latt de reise alene. Enig, det er dette jeg reagerer mest på også. Jeg hadde også blitt kjempeskuffa, og hadde nok vurdert å bli hjemme. Høres egentlig ikke ut som om hun er så veldig gira på å ha deg med likevel... 1
Silfen Skrevet 22. juli 2016 #16 Skrevet 22. juli 2016 En ting er dersom det hadde vært flere. Men kun deg og et kjærestepar som tydelig ikke kan være borte fra hverandre? Tror jeg hadde spurt om å ta med en venn selv, så har du en å henge med når de driver med kjæresteting. 4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. juli 2016 #17 Skrevet 22. juli 2016 Det er hennes foreldre sin leilighet som disponeres, det gjør faktisk at hun har mer "rett" til å velge hvem hun inviterer med eller ikke, da dette er hennes og hennes familie sitt "hjem" som disponeres. Du sparer mest sannsynlig endel penger på dette, ettersom du får losji gratis. Var det en tur der dere begge hadde booket hotell sammen og betalte likt ville jeg sagt det var en annen historie, enn når det er hun som inviterer med hjem til seg. Du skriver også "det er min tur nå", som om alle har krav på en invitasjon til denne leiligheten i Spania, og går det ikke etter din pipe blir du snurt. Nei, jeg synes du har ingen rett til hverken å bli invitert med og værtfall ikke bli snurt.
Hulderen Skrevet 22. juli 2016 #18 Skrevet 22. juli 2016 Mye kan skje på et år. Hun kan være mindre nyforelsket, eller det kan være slutt med samboeren, slik at det blir ren jentetur. Eller du kan være så påståelig nå at samboeren til venninnen din ber henne kutte deg ut. For øyeblikket betyr han mer for henne enn hva du gjør. Ta et skritt tilbake, avvent og se hva som skjer. Hvis han til neste år fortsatt skal være med, ville jeg bakket ut.
Silfen Skrevet 22. juli 2016 #19 Skrevet 22. juli 2016 Så brutte løfter gir ikke tillatelse til skuffethet? Jøss, det gjør det i min verden. 8
exictence Skrevet 22. juli 2016 #20 Skrevet 22. juli 2016 (endret) Hm, måtte lese det en gang til. For jeg reagerer på svarene du har fått. Jeg tenker at det er hennes foreldre sin leilighet. Hun får låne den. Skal hun nekte sin kjæreste å være med? Foreldrene synes sikkert også det er naturlig og selvfølgelig at kjæresten hennes er med, betryggende ogå. Vil du at hun skal komme i et dilemma fordi hun skal måtte si nei til sin samboer om å bli med? Hvis jeg var deg ville jeg ikke vist skuffelse. Heller sagt til min venninne at jeg ønsket at hun og kjæresten fikk en fin romantisk tur sammen. Så kunne vi to funnet en jentetur en annen gang. Det behøver vel ikke være til syden. Dere kan reise en langhelg til et spennende sted hvor dere kan ha det koselig. Jeg ville vist forståelse. Men du har selvsagt rett til å bli skuffet når hun lover at bare du skal være med. Det er ikke riktig av henne å si. 7 minutter siden, Silfen skrev: Tror jeg hadde spurt om å ta med en venn selv, så har du en å henge med når de driver med kjæresteting. Det synes ikke jeg man skal. Det er hennes foreldre sin leilighet. Da synes jeg heller de må få reise alene. Men dersom det var på et hotell er jeg enig med deg. Da ville jeg gjerne også foreslå at jeg tok med meg en venn, så kunne vi i hvert fall vært fire. 4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Det er hennes foreldre sin leilighet som disponeres, det gjør faktisk at hun har mer "rett" til å velge hvem hun inviterer med eller ikke, da dette er hennes og hennes familie sitt "hjem" som disponeres. Du sparer mest sannsynlig endel penger på dette, ettersom du får losji gratis. Var det en tur der dere begge hadde booket hotell sammen og betalte likt ville jeg sagt det var en annen historie, enn når det er hun som inviterer med hjem til seg. Du skriver også "det er min tur nå", som om alle har krav på en invitasjon til denne leiligheten i Spania, og går det ikke etter din pipe blir du snurt. Nei, jeg synes du har ingen rett til hverken å bli invitert med og værtfall ikke bli snurt. Endelig et svar jeg er enig i Endret 22. juli 2016 av exictence 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå