Gå til innhold

Hjelp hvordan sletter jeg samtaler på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en samtale med en fyr jeg bare ikke vil se. Men finner ikke noe sted at jeg kan slette samtalen,kun blokkere. Noen som kan hjelpe meg? 

Anonymkode: 095ad...4b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sveiper til venstre hvis du er på mobil. På pc er det et kryss du trykker på, ikke inne på samtalen, men der samtalen ligger i listen over samtaler du har gående.. Hvis det ga noe mening. 

Anonymkode: 4871a...bbb

AnonymBruker
Skrevet
Den Thursday, July 21, 2016 at 10.38, AnonymBruker skrev:

Du sveiper til venstre hvis du er på mobil. På pc er det et kryss du trykker på, ikke inne på samtalen, men der samtalen ligger i listen over samtaler du har gående.. Hvis det ga noe mening. 

Anonymkode: 4871a...bbb

Finner ikke noe kryss.. :( 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finner ikke noe kryss.. :( 

I oversikten til venstre over alle meldinger plasserer du cursoren din - uten å trykke - over samtalen deres. Da dukker krysset opp der oppe til høyre. Så er det bare å slette hele tråden.

Anonymkode: 57bc0...301

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I oversikten til venstre over alle meldinger plasserer du cursoren din - uten å trykke - over samtalen deres. Da dukker krysset opp der oppe til høyre. Så er det bare å slette hele tråden.

Anonymkode: 57bc0...301

Fant ut av det,takk! På min pc måtte jeg holde cursoren over samtalen OG trykke for å få opp det krysset. Skjønner ikke hvorfor sukker har gjort det så vanskelug. Var ikke sånn før. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...