zebb Skrevet 20. juli 2002 #1 Skrevet 20. juli 2002 Det hadde vært spennende å høre om det var flere trøndere her... Jeg er nå inn i min 26. uke, med termin 2.november. Skal føde på Innhered sykehus, Levanger. Er det flere? Klem fra Zebb 25+1
Snupzy Skrevet 20. juli 2002 #2 Skrevet 20. juli 2002 Ja jeg er fra Nord-trøndelag :D koslig at det er flere av oss da*s* Jeg er i min 34 uke med termin 09 september. skal føde på sykehuset Namsos Klem fra meg 8)
lind_a Skrevet 21. juli 2002 #3 Skrevet 21. juli 2002 Bor også i Nord-Trøndelag Er "bare" 5+2 nå, termin 20. mars og da skal jeg føde på Innhered sykehus, Levanger, for andre gang Morsomt å se at det er flere her :blunke: -linda-
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Heeeei! Jeg er også Nord-Trønder, men bor nå i Trondheim. (Skal "heim" igjen når jeg og sambo er ferdige med studiene). For 5 år siden fødte jeg på Innherred Sykehus, og denne gangen blir det på RiT (hvis jeg ikke føder imens jeg er på besøk hjemme da ) Gruer meg litt egentlig, det føltes så trygt og godt på Innherred...her er det visst besøksforbud, og det er jeg IKKE glad for Lykke til med svangerskapet alle sammen! PS. Får dere jordmor? Fikk det sist, men her i Tr.heim er det mangel på jordmødre!!! At det går ann!! Så nå må jeg på en måte legge beslag på fastlegen min for ting som ikke har noe med sykdom å gjøre :evil: Klem fra Zafir
zebb Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2002 Hei alle Trøndere... :D Så koselig at det er flere av oss. Jeg er egentlig fra Trondheim, men ble boende her etter at jeg begynte å studere på lærerskolen på Levanger i 1995. Her på Levanger er det ei jordmor, og hun rekker over alle gravide her i kommunen. Har fått avtalt jordmortimer helt fram til fødselen, og det er jeg glad for. Det er bedre å gå til jordmor enn å gå til lege, av den samme grunnen som du nevnte Zafir. Jeg fødte mitt første barn på Innhered i 1999, og trivdes kjempe-godt. Det var som et eget lite samfunn der inne på barsel, verden utenfor eksisterte likksom ikke...Er glad jeg skal føde på Levanger denne gangen også. Har følelsen av at Trondheim er et upersonlig sykehus, men håper du blir fornøyd allikevel! Klem til dere andre fra Zebb 25+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå