Gå til innhold

Ble bitt i kypros

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når du blir bitt av flått i Norge så kan du få ca. 15 forskjellige typer sykdommer. Er den noen som vet hvor mange sykdommer du kan få av mer tropiske flått?

Anonymkode: c5545...385

Kan du fortelle om de 15 sykdommene eller gi link til lesestoff om det?

Anonymkode: 66520...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte til legen og hørte, og de mente at det ikke var nødvendig å komme inn siden ringen rundt mitt bitt ikke ble større enn fire-fem cm og hadde forsvunnet på få dager. Så får vi satse på at det stemmer, og skulle jeg senere bli syk får jeg heller da informere om bittet. Håper ditt bitt også har bedret seg, TS, og at det ikke er verre enn en lokal reaksjon!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått en slik ring rundt et bittsted, min var nok litt blåligere i farge, mer gjevn i rundheten og vokste. Dette er nå flere år siden. Hadde masse andre rare symptomer etter den tiden men det har gitt seg. Vil de si at jeg har "sluppet" kronisk borrelia? 

Til TS; Jeg ville fått en annen lege til å sett på det, så slipper du å angre i ettertid! :)

Anonymkode: 11f72...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, TS her! Jeg lot det avvente en dag til før jeg evt ringte legen igjen om det forverret seg. Men det ser ut som det er på bedringens vei :) har ikke kommet utenfor streken og er mye svakere enn igår. 

image.jpeg

Anonymkode: 2a3e8...717

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt feber etter at du ble bitt?

Anonymkode: aa770...31a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt feber etter at du ble bitt?

Anonymkode: aa770...31a

Nei det tror ikke jeg.. Voknet inatt og svettet som FY men jeg tror det var fordi det var en så innmarig varm natt/dag 

Anonymkode: 2a3e8...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...