AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Jeg har to kattunger som er 13 uker. Hentet for noen dager siden. De er to søsken som har levd sammen hele livet. Men de er ekstreme på å slike og apiser/tygger på bar hud. Slik som fingrene stort sett,men også fjeset og beina. Alt som er uten klær. De virker nesten besatt av det. Tar jeg de vekk kommer de tilbake. Ofte om jeg koser med de. Noen som vet hvorfor de gjør dette, greit de smaker salt, mange katter spiser jo på fingre pga salt smak, men har ikke sett noen som tygger og biter på fingre, knoker og alt. Hva er dette? Anonymkode: 81ace...fcb
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Når kattungen er rundt 15 uker gamle så mister de melketennene. Da klør det og det håndteres gjerne ved å gnage på noe. Det kan altså være tannfelling som har startet. Anonymkode: fc9df...6ff
hopeful Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når kattungen er rundt 15 uker gamle så mister de melketennene. Da klør det og det håndteres gjerne ved å gnage på noe. Det kan altså være tannfelling som har startet. Anonymkode: fc9df...6ff Hmm ja. De er en mulighet. Bare at de gnager ikke på noe annet enn bar hud. Merkelig. Men kan absolutt være at det klør i munnen 😉
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Har de nok leker, da? Nok å drive med? Anonymkode: dc91f...b46
hopeful Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 De har masse leker, de har klorestativ, de har hverandre og stor plass. Så trur ikke det er det
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to kattunger som er 13 uker. Hentet for noen dager siden. De er to søsken som har levd sammen hele livet. Men de er ekstreme på å slike og apiser/tygger på bar hud. Slik som fingrene stort sett,men også fjeset og beina. Alt som er uten klær. De virker nesten besatt av det. Tar jeg de vekk kommer de tilbake. Ofte om jeg koser med de. Noen som vet hvorfor de gjør dette, greit de smaker salt, mange katter spiser jo på fingre pga salt smak, men har ikke sett noen som tygger og biter på fingre, knoker og alt. Hva er dette? Anonymkode: 81ace...fcb Kanskje savner de å drikke melk fra kattemor, og at de derfor er opptatt av hud? Anonymkode: 9e30c...e52 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #7 Skrevet 21. juli 2016 Hvor gamle skal kattunger helst være før de blir tatt fra kattemor? Ble de tatt for tidlig fra kattemor? Anonymkode: 9e30c...e52
hopeful Skrevet 21. juli 2016 #8 Skrevet 21. juli 2016 De skal være 12 uker. Og jeg henta de for 3 dager siden og da var de litt over 12 uker. Så ikke for tidlig
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle skal kattunger helst være før de blir tatt fra kattemor? Ble de tatt for tidlig fra kattemor? Anonymkode: 9e30c...e52 12 uker. Anonymkode: ef3a2...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå