Gå til innhold

MENN- SE HIT!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere på asiatiske damers når det kommer til hårfarge:

gyllenblond, askeblond, lyse striper, brunetter eller svart hår?

-TS

Anonymkode: 6e6f3...fb8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svart :yvonne:

Anonymkode: cdb94...047

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen menn som vet hva askeblond er. Gyllenblond er nesten forståelig, men askeblond? Hva er det du tror?

Jeg stemmer uansett for så naturlig hårfarge som mulig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Maximillian Cohen skrev:

Det er ingen menn som vet hva askeblond er. Gyllenblond er nesten forståelig, men askeblond? Hva er det du tror?

Jeg stemmer uansett for så naturlig hårfarge som mulig.

Takk for svar! Bilde 1. askeblond, Bilde 2. gyllenblond, bilde 3. striper:), bilde 4. mørkt.

askeblond.jpg

hår21.jpg

dark ombre.jpg

perfekt farge.jpg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Bilde 1. askeblond, Bilde 2. gyllenblond, bilde 3. striper:), bilde 4. mørkt.

askeblond.jpg

hår21.jpg

dark ombre.jpg

perfekt farge.jpg

Nå er ikke jeg mann, men det kommer jo annpå hvordan du ser ut. Hva synes venner du passer best?

Anonymkode: fa276...ffb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg mann, men det kommer jo annpå hvordan du ser ut. Hva synes venner du passer best?

Anonymkode: fa276...ffb

Askeblond eller mørk...- MEN DET ER JENTER...lurer på hva menn synes..! Virker som de fortrekker naturlig mørk.

-tS

AnonymBruker
Skrevet

dytter denne litt jeg:):blomst:

Skrevet

Du må jo skjønne at det er ingen fasit på dette!

Er jenta pen, så er hun pen uansett om hun har askeblondt hår, striper, naturlig osv.

Så det spiller egentlig ingen rolle!

Er det ikke bedre og bare gi faen i hva en eventuell random fyr her på nettet skulle synes, og heller kjøre på med det DU liker best selv? :tongue: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rights skrev:

Du må jo skjønne at det er ingen fasit på dette!

Er jenta pen, så er hun pen uansett om hun har askeblondt hår, striper, naturlig osv.

Så det spiller egentlig ingen rolle!

Er det ikke bedre og bare gi faen i hva en eventuell random fyr her på nettet skulle synes, og heller kjøre på med det DU liker best selv? :tongue: 

Haha...selvfølgelig:) Jeg er bare nysgjerrig på hva dere menn foretrekker.. men velger alltid uansett etter hva jeg liker best - enten det er klær, sminke eller hår:D

Så hva sier du?:DDD

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Svart! Men rumpehårene bør være brune.

Anonymkode: 0719c...43c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svart! Men rumpehårene bør være brune.

Haha! Da blir det hjemmefarging i så fall:D!

-TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fælt så vanskelig du er av deg da!

Når du er asiatisk, så har du jo automatisk et eksotisk preg over deg.

Enda mer eksotisk er du om du har din originale hårfarge.

Da kommer nok den ene tanken etter den andre, og danner et aldri så lite fantasi bilde av deg i hodet. Jeg, som er en selverklært Tarzan, med kroppen til en gresk gud, er på en jordomseiling med min lekre seilbåt. Når jeg er på den østlige delen av verden, blåser det plutselig opp til storm en dag... Lyn og torden.. Noen helvetes svære bølger. En tanke som slår meg er: "Shit!".

Vi spoler litt frem.

Det som har skjedd, er jo selvfølgelig at båten ble knust til pinneved idet den kræsjet i et skjær, for så å bli voldtatt av digre bølger.

Tanken om at jeg er en dårlig sjømann som burde hatt moderne utstyr slik at jeg kunne ha forutsett stormen slår meg ikke i det hele tatt. Jeg er Tarzan, moderne utstyr har jeg ikke noe behov for. Men det skal sies, at en tanke om at man ikke skal undervurdere naturens krefter har slått meg.

Vel, vi går videre.

Som den spreke karen jeg er, så har jeg selvfølgelig fått tak i noen rester av båten jeg kan flyte på.

Straks kommer du inn i bildet:

For før jeg vet ordet av det, så har jeg jo rekt inn til en eller annen mystisk øy. Stormen er over, og jeg har kjempet som få for å overleve. Ligger helt utslått på sandstranden der, mens solen nærmest griller meg levende. Det ser faktisk riktig så idyllisk ut, da det er både palmer og yrende liv her. Legger merke til mange kokosnøtter som dingler fra en palme, samt ser noen eksotiske fugler i regnbuens farger.

Og det er NÅ du kommer inn i bildet.

Den smellvakre asiatiske jenta som forhåpentligvis bor på en eller annen mystisk øy som på mystisk vis enda ikke er blitt oppdaget av noen som helst. Litt sånt som når tidligere eventyrlystne kom til Filllipinene / Thailand og ble møtt av en hel bøling med kåte kvinnfolk som så på dem som guder, og ville gjøre alt i deres makt for å varte dem opp.

Ja, som du skjønner, så tar du meg inn i varmen, forelsker deg i sekundet du la dine øyne på meg (jeg trenger dessverre å bli kjent med deg først, før jeg blir forelsket i deg. Men jeg hadde selvfølgelig blitt betatt av deg ved første øyekast! ;) ).

Du har forøvrig en flott blomsterkrans på hodet i hvite/rosa farger, et sexy bambus skjørt og selvfølgelig ingen BH av noe som helst slag. Skal ikke være noe som helst skille på puppene.

Poenget er at jeg hadde blitt en smule skuffet om du hadde dukket opp der med askeblondt hår, for da hadde du sprukket boblen min med en eneste gang.

Og frykt ei vakre kvinne, jeg trenger ingen bøling med kvinner som skal varte meg opp, holder meg til en jente jeg. Orker ikke dramaet som følger med mer enn +1.

Dessuten er jeg så selvstendig det går an å være, så du trenger egentlig ikke varte meg opp heller.

Men som jeg altså prøver å få frem, her vinner den mest eksotiske versjonen av deg.. hun med naturlig hårfarge.

I den virkelige verden, derimot, så hadde jeg ikke blitt skuffet om du hadde hatt askeblondt, blondt, stripet eller naturlig hår. Da betyr det egentlig ikke så mye. Men siden du spør etter et spesifikt svar, så skal du få et:

ER DU PEN SÅ ER DU PEN, UANSETT HÅRFARGE.

Men jeg vet du ikke blir fornøyd med det. Så la oss heller komme til en enighet:

Om du skulle være så heldig å hanke inn Tarzan, så kan du jo gå gjennom de forskjellige hårfargene, så blir det WIN WIN for alle parter. Da skal jeg heller komme med min ærlige mening om hva jeg synes er penest på DEG. Men husk på det, at jeg er et mann i stadig forandring, og om jeg synes striper er penest i Mars 2018, kan det faktisk hende jeg foretrekker askeblondt i Mai 2019. Skjønner?

Håper du ble noe klokere nå!

;)

Edit: Rettet opp i noen skrivefeil, da jeg var for lat til å lese gjennom alt før jeg trykte på post-knappen.

Endret av Rights
  • Liker 2
Gjest HøyMørkog40
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

askeblond.jpg

hår21.jpg

dark ombre.jpg

perfekt farge.jpg

Helst ikke blonde asiatiske for min del iallefall...syns nok 4 var best og deretter 1 og 2.…. Men asiatisk dame liksom...kullsvart er best syns nå jeg.....

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Da blir det hjemmefarging i så fall:D!

-TS

Fra spøk til revolver. Hårfargen betyr ikke så mye, men det at du er asiat (sørøst-asia)...betyr at når det kommer til utseende så er det den søte lille sprekken du har mellom beina som får menn til å sikle...så trang og god..  :-)

AnonymBruker
Skrevet

Svart helt klart. Kan være ok med en avveksling i en kort periode hvis man er i et langvarig forhold med en asiatisk dame, men stort sett er svart best.

Anonymkode: 34a0c...4a1

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekker dere på asiatiske damers når det kommer til hårfarge:

gyllenblond, askeblond, lyse striper, brunetter eller svart hår?

-TS

Jeg har ingen generelle oppfatninger på dette. Det kommer an på hva du kler. 

Anonymkode: 17698...658

AnonymBruker
Skrevet

Kullsvart! -Jeg er jente så vet ikke om min mening teller, men må bare svare for jeg er så sikker i min sak :P 

Dere er så fine med kullsvart og langt hår. :) 

Anonymkode: 9333f...a5f

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Rights skrev:

Fælt så vanskelig du er av deg da!

Når du er asiatisk, så har du jo automatisk et eksotisk preg over deg.

Enda mer eksotisk er du om du har din originale hårfarge.

Da kommer nok den ene tanken etter den andre, og danner et aldri så lite fantasi bilde av deg i hodet. Jeg, som er en selverklært Tarzan, med kroppen til en gresk gud, er på en jordomseiling med min lekre seilbåt. Når jeg er på den østlige delen av verden, blåser det plutselig opp til storm en dag... Lyn og torden.. Noen helvetes svære bølger. En tanke som slår meg er: "Shit!".

Vi spoler litt frem.

Det som har skjedd, er jo selvfølgelig at båten ble knust til pinneved idet den kræsjet i et skjær, for så å bli voldtatt av digre bølger.

Tanken om at jeg er en dårlig sjømann som burde hatt moderne utstyr slik at jeg kunne ha forutsett stormen slår meg ikke i det hele tatt. Jeg er Tarzan, moderne utstyr har jeg ikke noe behov for. Men det skal sies, at en tanke om at man ikke skal undervurdere naturens krefter har slått meg.

Vel, vi går videre.

Som den spreke karen jeg er, så har jeg selvfølgelig fått tak i noen rester av båten jeg kan flyte på.

Straks kommer du inn i bildet:

For før jeg vet ordet av det, så har jeg jo rekt inn til en eller annen mystisk øy. Stormen er over, og jeg har kjempet som få for å overleve. Ligger helt utslått på sandstranden der, mens solen nærmest griller meg levende. Det ser faktisk riktig så idyllisk ut, da det er både palmer og yrende liv her. Legger merke til mange kokosnøtter som dingler fra en palme, samt ser noen eksotiske fugler i regnbuens farger.

Og det er NÅ du kommer inn i bildet.

Den smellvakre asiatiske jenta som forhåpentligvis bor på en eller annen mystisk øy som på mystisk vis enda ikke er blitt oppdaget av noen som helst. Litt sånt som når tidligere eventyrlystne kom til Filllipinene / Thailand og ble møtt av en hel bøling med kåte kvinnfolk som så på dem som guder, og ville gjøre alt i deres makt for å varte dem opp.

Ja, som du skjønner, så tar du meg inn i varmen, forelsker deg i sekundet du la dine øyne på meg (jeg trenger dessverre å bli kjent med deg først, før jeg blir forelsket i deg. Men jeg hadde selvfølgelig blitt betatt av deg ved første øyekast! ;) ).

Du har forøvrig en flott blomsterkrans på hodet i hvite/rosa farger, et sexy bambus skjørt og selvfølgelig ingen BH av noe som helst slag. Skal ikke være noe som helst skille på puppene.

Poenget er at jeg hadde blitt en smule skuffet om du hadde dukket opp der med askeblondt hår, for da hadde du sprukket boblen min med en eneste gang.

Og frykt ei vakre kvinne, jeg trenger ingen bøling med kvinner som skal varte meg opp, holder meg til en jente jeg. Orker ikke dramaet som følger med mer enn +1.

Dessuten er jeg så selvstendig det går an å være, så du trenger egentlig ikke varte meg opp heller.

Men som jeg altså prøver å få frem, her vinner den mest eksotiske versjonen av deg.. hun med naturlig hårfarge.

I den virkelige verden, derimot, så hadde jeg ikke blitt skuffet om du hadde hatt askeblondt, blondt, stripet eller naturlig hår. Da betyr det egentlig ikke så mye. Men siden du spør etter et spesifikt svar, så skal du få et:

ER DU PEN SÅ ER DU PEN, UANSETT HÅRFARGE.

Men jeg vet du ikke blir fornøyd med det. Så la oss heller komme til en enighet:

Om du skulle være så heldig å hanke inn Tarzan, så kan du jo gå gjennom de forskjellige hårfargene, så blir det WIN WIN for alle parter. Da skal jeg heller komme med min ærlige mening om hva jeg synes er penest på DEG. Men husk på det, at jeg er et mann i stadig forandring, og om jeg synes striper er penest i Mars 2018, kan det faktisk hende jeg foretrekker askeblondt i Mai 2019. Skjønner?

Håper du ble noe klokere nå!

;)

Edit: Rettet opp i noen skrivefeil, da jeg var for lat til å lese gjennom alt før jeg trykte på post-knappen.

haha! Dette var faktisk spennende lesning, Rights!:D

Ja, jeg tror alle asiatere naturlig nok kler mørkt hår best..men mange kler også de andre alternativene også- selv om det slår sprekker i den eksotiske drømmen din...:D Tror de lysere hårfarge versjonene er "morsomme" og "sommerlige"- mens den mørke fargen er "vakker" lilksom...

-TS

Skrevet

Liker alle alternativene du oppgir, TS, men hvis jeg måtte velge en favoritt, tror jeg det blir helt svart, eller helt blond. Grunnen til at jeg slenger med helt blond, er fordi jeg nesten aldri ser det, så da blir det ekstra kult og spesielt.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Yme skrev:

Liker alle alternativene du oppgir, TS, men hvis jeg måtte velge en favoritt, tror jeg det blir helt svart, eller helt blond. Grunnen til at jeg slenger med helt blond, er fordi jeg nesten aldri ser det, så da blir det ekstra kult og spesielt.

Haha..ja det er sant, men hvis du kikker litt etter er det noen ganger noe crazy platinablonde asiatere out there!:D 

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...