AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Hei jeg vet ikke hva det er, men de siste to-tre årene har jeg ikke opplevd å få noe som helst form for oppmerksomhet fra menn. Jeg prøver å gjøre meg mer og mer attraktiv, men det hjelper ikke og dette begynner å gå utover min egen selvtillit nå. Så jeg lurer fært på hva det er som tiltrekker dere menn? Nå tenker jeg først og fremst på utseende, har ingen problemer med personligheten min, det er mer utseende og kroppen som er problemet her. Så hva liker dere menn? Hvordan jenter? Langt hår/kort hår? Store lepper? Lyse/mørke? Anonymkode: be13d...170 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Vær deg selv. Du skal ikke forandre deg fordi du er avhengig av mannfolks oppmerksomhet. Du virker desperat og kan være en årsak til at menn skyr deg som ilden. Anonymkode: 7fbba...8ef 13
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 På hvilken måte prøver du å gjøre deg selv mer attraktiv? Kan det være at du overdriver det eån smule? Anonymkode: 1cd83...f4e 1
furks Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Det finnes flere milliarder menn i denne verden, og alle liker forskjellig. Noen liker store, andre liker tynne, noen liker trente, andre liker lyst hår, andre liker mørkt hår, noen liker lyst kort hår andre liker lyst langt hår. Altså, skal jeg fortsette? Vær deg selv. Det finnes ingen fasit, og er du voksen så vet du det. 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Jeg har aldri fått oppmerksomhet fra norske jenter i hele mitt liv. Så velkommen til en vanlig manns hverdag. Anonymkode: 2ed7c...b20 8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Hvorfor gjøre seg attraktiv for menn? De kommer de, når du ikke trenger dem. Anonymkode: 00568...478 4
Resignert Skrevet 21. juli 2016 #7 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Hvor gammel er du? Og hvorfor ønsker du oppmerksomhet fra menn? Og hvilken type oppmerksomhet? Ønsker du flørt, bekreftelse, sex, barn, eksteskap eller vennskap? Eller får du ikke oppmerksomhet fra de menn DU ønsker det fra? Endret 21. juli 2016 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #8 Skrevet 21. juli 2016 Hvis ts har merket at oppmerksomheten fra menn har dalt de siste årene er det som regel tre årsaker: - Du har klippet håret kort. Fått "konehår" og dermed blitt kjerringaktig. Mindre feminin betyr mindre oppmerksomhet fra menn. - Du har lagt på deg og begynner å bli tjukk. - Du har sluttet å smile. Ser sur ut og har mistet den nødvendige utstrålingen. Dette kan kanskje være fordi du bare er sliten eller mer alvorlig deprimert og ulykkelig. Menn liker ikke kvinner med et surt drag over seg. Anonymkode: 1bd5b...b3b 16
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 Får alltid oppmerksomhet fra menn. Selv om jeg veier ti kilo for mye. Men jeg gir positiv oppmerksomhet tilbake, og er som regel i godt humør (utenfor hjemmet). Dessverre og heldigvis er ikke alle menn kjæreste-materiale. Noen har dame, andre er i vennesonen og det blir gjerne sånn også med deres kamerater, man vil ikke ødelegge vennskap. Sånn er det bare. Men jeg har mistet kjæresten min, han døde, så jeg er blitt redd for å knytte meg til en ny. Er betatt av en, men han bor selvsagt langt unna og det reduserer ikke stressnivået, for et avstandsforhold er komplisert. Tror du må slappe av. Hvis det lyser "lyst på kjæreste, må ha må ha" av deg, skygger menn unna. Det er nesten det samme hvordan du ser ut, tror menn flest liker kvinner som oser av selvstendighet og som har humor. Har opplevd det selv mange ganger, det vil si i motsatt retning. Når jeg slett ikke vil ha et forhold, da dukker de opp. Men, nå er jeg som sagt blitt skeptiker. Redd for å miste. Jeg håper det går over en dag. Sats på deg selv. Få vekk fokus på utseendet. Men selvsagt, stell pent med deg selv. Har en venninne som har tatt alt fra silikon til leppeforstørrelse. Hun drar sikkert menn, men er likevel i et håpløst forhold der han kommer og går som han vil. Hun sier selv hun er lei. Men er så opptatt av å fornye utseendet at hun nesten glemmer seg selv. Anonymkode: e6787...a40
Drømmemann1 Skrevet 21. juli 2016 #10 Skrevet 21. juli 2016 For meg, og egentlig generelt majoriteten av menn så liker vi jenter uten altfor mye synlig sminke. ren hud. lengre hår enn til skuldern, store lår og armer trekker ned, men ikke turn off. Noe av den kombinasjonen er iallefall det de fleste gutter ser etter i utseende. 3
Oishi Skrevet 21. juli 2016 #11 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Være søt og leke deilig... Kødda. 😂😂😂 Altså, være glad/blid, ha godt humør (selv om du har lyst til å kvele noen), være utgående - snakke, spørre/være nysgjerrig. Ikke puffe altfor mye make-up, sånn at du sminke deg lett og se naturlig, istedenfor du gjemmer deg 5 lag med brun krem. Vis at du er ikke desperat på oppmerksomhet fra menn, vis at du er uavhengig, kler deg det du liker og som ser fint og ikke "trashy" (ikke alle menn liker trashy, men det spørs jo hva slags oppmerksomhet fra menn er det du er ute etter). Jeg pleier å være tullete og tøysete, være godt humør, ha humor, være utgående (selv om jeg er mest introvert), smil/glad, men så er jeg litt flørtete og leker søtmums bare for moro skyld. Noen menn liker det òg da. Smak og behag. Alle menn er forskjellig og har forskjellig smak. Som sagt det finnes jo ikke fastsatt fasit. Ellers, jeg tør si at felles for mange menn er jo da at de liker kvinner/damer/jenter som er blid og morsom/sans for humor, liker å tørre å spørre og klarer å bestemme/ta beslutning, en kvinne som kan ta varer på seg selv (utseende og karriere osv..) og kan være den fremtidige husfru som kan husarbeid også (hvis mannen vil gifte seg med henne må man tenke mer seriøst). Utseende kan også spille en rolle, smil er jo mest det som tiltrukket menn. Det er mest attraktiv kan man si. Spør deg selv; I ditt situasjon, ville du ha likt å bli kjent med en grinete og gretten mannfolk??? Også da felles for alle både menn og kvinner... Seriøst... Vær deg selv, altså den originale deg som er unik fra 7+ milliarder mennesker på jorda kan man godt si. Du kan aldri være en kopi av andre, det blir en slags personlighet krise. Vær heller deg selv, det er det som gjør at du har selvtilit og at du vil stole på deg selv enda mer. Det er veldig attraktiv og tiltrukkende når har troen på seg selv, uavhengig og istedenfor å være desperat på oppmerksomhet og bekreftelse av andre. Gjør heller noe som heller hjelper med å utvikle deg til et bedre person, finner på noe som forbedrer deg og gjøre noe som du trives enn å forventer oppmerksomhet. Oppmerksomhet får man etterhvert, selvfølgelig. Helvete, sorry at det ble for mye. Skrev litt for mye gitt. 😂 Har nokså litt erfaring på dette, derfor ble litt ivrig i å dele litt. Men mer vet jeg ikke. Håper dette er OK. Cheers! Endret 21. juli 2016 av Oishi 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #12 Skrevet 21. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg vet ikke hva det er, men de siste to-tre årene har jeg ikke opplevd å få noe som helst form for oppmerksomhet fra menn. Jeg prøver å gjøre meg mer og mer attraktiv, men det hjelper ikke og dette begynner å gå utover min egen selvtillit nå. Så jeg lurer fært på hva det er som tiltrekker dere menn? Nå tenker jeg først og fremst på utseende, har ingen problemer med personligheten min, det er mer utseende og kroppen som er problemet her. Så hva liker dere menn? Hvordan jenter? Langt hår/kort hår? Store lepper? Lyse/mørke? Anonymkode: be13d...170 Er det deg Liv Bodil??? Anonymkode: d6042...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #13 Skrevet 21. juli 2016 Hvorfor har TS så sterkt behov for å få bekreftet sin tapte ungdom at hun fornedrer seg til å lage en egen tråd på KG? Her må kamp-feministene snarest inn på banen og rydde enhver til side at kvinner er perfekte, uansett hvor gamle, feite eller dårlige kledde de er. Anonymkode: 77c8d...add 2
Lawyer Skrevet 21. juli 2016 #14 Skrevet 21. juli 2016 Selv så veier jeg 30kg for mye..minst. Sminker meg naturlig. Er kledd fra halsen og ned Når jeg er byen;) Alikevel så kommer menn bort til meg! Og det de sier; de syns jeg ser så selvsikker ut, søt, pent smil og et lekent blikk. De driter i vekt og klær. Så mitt råd er; opp med haka, rett i ryggen og smil og tenk at du er bra nok som du er! Det vil skinne igjennom og da vil andre se det og:) 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #15 Skrevet 21. juli 2016 TS har nok blitt for gammel. Det er ikke uten grunn at damer over 35 år hater kvinner i 20-årene. Anonymkode: e3615...05d
Lawyer Skrevet 21. juli 2016 #16 Skrevet 21. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har nok blitt for gammel. Det er ikke uten grunn at damer over 35 år hater kvinner i 20-årene. Anonymkode: e3615...05d Haha ville aldri vært i 20 åra igjen. Mer trygg på meg selv nå, og har sunne verdier. Det evige presset og jaget om utseende og status som er Idag misunner jeg ingen. 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #17 Skrevet 21. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg vet ikke hva det er, men de siste to-tre årene har jeg ikke opplevd å få noe som helst form for oppmerksomhet fra menn. Jeg prøver å gjøre meg mer og mer attraktiv, men det hjelper ikke og dette begynner å gå utover min egen selvtillit nå. Så jeg lurer fært på hva det er som tiltrekker dere menn? Nå tenker jeg først og fremst på utseende, har ingen problemer med personligheten min, det er mer utseende og kroppen som er problemet her. Så hva liker dere menn? Hvordan jenter? Langt hår/kort hår? Store lepper? Lyse/mørke? Anonymkode: be13d...170 Latter og et smil, da har du min oppmerksomhet... Anonymkode: 821a7...88c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #18 Skrevet 21. juli 2016 Hei Takk for svar alle sammen, men tror dere misforstod, eller så var jeg en smule dårlig til å forklare meg. Jeg har aldri hatt noen problemer med personligheten min. Jeg har faktisk mange guttevenner, men jeg får ikke oppmerksomhet fra dem. De ser på meg bare som en venninne og ingenting annet. Jeg lengter etter litt flørtende oppmerksomhet fra dem, men får det dessverre ikke. Føler gutta er venn med meg pga jeg er så lik dem, men at jeg utseendemessig ikke er så tiltrekkende. Pluss jenter per dags dato ser jo så super flotte ut, med sine store lepper og smale neser etc... Anonymkode: be13d...170
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #19 Skrevet 21. juli 2016 19 timer siden, Drømmemann1 skrev: For meg, og egentlig generelt majoriteten av menn så liker vi jenter uten altfor mye synlig sminke. ren hud. lengre hår enn til skuldern, store lår og armer trekker ned, men ikke turn off. Noe av den kombinasjonen er iallefall det de fleste gutter ser etter i utseende. Huff, denne var treffende Jeg blir heller ikke sett av menn lenger, og har tilfeldigvis klipt håret skulderkort og har fått større overarmer siden jeg ikke er undervektig lenger. Der fikk jeg svaret i hvertfall Anonymkode: 5e69f...b22
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #20 Skrevet 21. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, denne var treffende Jeg blir heller ikke sett av menn lenger, og har tilfeldigvis klipt håret skulderkort og har fått større overarmer siden jeg ikke er undervektig lenger. Der fikk jeg svaret i hvertfall Anonymkode: 5e69f...b22 Rart, jeg har skulderkort hår og skroter ikke på oppmerksomheten. Virker ikke som menn er så opphengt i hårlengde lengre.. Eller kanskje det bare er yngre menn som er mer moderne på akkurat det. Anonymkode: 6282c...0cc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå