Gå til innhold

Vil man få kontakt med konsoller hvis de er bak en skapdør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny tv benk, og ønsker en uten åpne hyller. Har alltid tenkt at man må ha åpne hyller for at kontrollene til Playstation, Xbox og wii skal fungere, men er det egentlig tilfelle? Vil det kunne gå å ha de inne i tv benken bak en skapdør? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss åpner vi hylla hvis TV-en er i bruk og lukker etterpå. Synes ikke at kontrollene fungerer gjennom døra. Får av og til kontakt, men ikke mye. Det spørs vel også hvilket materiale som er brukt, vi har heltre. 

Men generelt så vil jeg si at lukket TV-benk er et lurt valg som vi ikke har angret noe på. Det ser så mye ryddigere ut rundt TV-en nå enn før.👍🏻

Anonymkode: a8fa4...ab8

Skrevet
8 timer siden, Mariahamm skrev:

Jeg skal kjøpe ny tv benk, og ønsker en uten åpne hyller. Har alltid tenkt at man må ha åpne hyller for at kontrollene til Playstation, Xbox og wii skal fungere, men er det egentlig tilfelle? Vil det kunne gå å ha de inne i tv benken bak en skapdør? 

Er det dører i tre, spon eller mdf går det vel neppe.

Skrevet

Er det trådløst skal det ikke ha noe å si, men er det infrarød, slik som feks fjernkontroller gjerne er, så blir signalene blokkert av dørene. Men jeg ville anbefalt å ha dørene åpne uansett når du bruker konsollen, for det blir jævlig varmt inni sånne skap når de står og går en stund, noe som kan skade elementene inni konsollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...