AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Sett deg inn i situasjonen: Du er på vei hjem fra byen, ute å går tur en sen kveld, du hører lyden av noen som har sex, men vet ikke hvem det er eller hvem som bor der. Blir du kåt av det ??? Anonymkode: 375d3...718
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Nei, det blir jeg ikke. Anonymkode: f29e5...e11
Gjest steinbukk79 Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Dersom jeg hører den formen for lyd så kanskje det, har ikke opplevd det ennå
Astralianorway Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett deg inn i situasjonen: Du er på vei hjem fra byen, ute å går tur en sen kveld, du hører lyden av noen som har sex, men vet ikke hvem det er eller hvem som bor der. Blir du kåt av det ??? Anonymkode: 375d3...718 Nei. Men dersom det skjer på offentlig sted blir opplevelsen spennende, om enn ikke opphissende. Mimreeksempel: - To "løse fugler" hadde seg under en busk foran Stortinget i 1974. De var ikke edru, nei. Vi som sto rundt, flere journalister, ble ikke kåte, vi ble spente. Mobiltelefoner fantes ikke, dvs. ikke slike man har i en lomme. Ingen av oss løp for å ringe politiet. Coitus interruptus kan dessuten være usunt. Spenningsmomentet var selvsagt hvor lang tid det tok før SvarteMarja kom fra Victoria Terrasse. Noen ringte fra resepsjonen i Grand Hotel og endelig sa det bæbu. Spenningen ble utløst da den mannlige "fuglen" ble heist opp av to betjenter. Han hadde ikke fått utløsning :-) En kollega fra en herværende tabloidavis fikk et gullknips av ståpikken med Stortinget ufokusert i bakgrunnen. Knipset kom aldri på trykk noe sted, men jeg mener det var et svært livsbejaende bilde av Norges nasjonalforsamling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå