AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Kan jeg varme opp ferdigfiskesuppe som jeg kjøpte i går? (kokte opp, spiste halvparten av det da) Angst for å bli sjuk i magen. Og husker aldri hvor mange ganger ting kan varmes. Var ferdig, pluss et oppkok i går så da blir det vel 3 oppkok i dag? Er det ok? Anonymkode: 79300...8c0
Poserose Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Tror ikke det teller at den ble varmet opp på fabrikken. Mattilsynet sier 2 oppvarminger for restauranter. Jeg hadde lett varmet det opp igjen i dag og spist det om jeg var deg. Har aldri blitt matforgifta da, så har kanskje en ekstra hardfør mage 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, Poserose skrev: Tror ikke det teller at den ble varmet opp på fabrikken. Mattilsynet sier 2 oppvarminger for restauranter. Jeg hadde lett varmet det opp igjen i dag og spist det om jeg var deg. Har aldri blitt matforgifta da, så har kanskje en ekstra hardfør mage Ok, takk for svar! Sulten Da driter jeg i det og satser på at oppvarming 3 går bra og skylder på KG hvis jeg dør..haha Anonymkode: 79300...8c0
Poserose Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar! Sulten Da driter jeg i det og satser på at oppvarming 3 går bra og skylder på KG hvis jeg dør..haha Anonymkode: 79300...8c0 Min filosofi er at om det lukter godt så er det greit 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 17 minutter siden, Poserose skrev: Min filosofi er at om det lukter godt så er det greit Det lukter helst fisk, usikker på om det er negativt eller positivt Anonymkode: 79300...8c0
petterm Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Hvis det lukter ok, smaker ok og ser ok ut så er det sannsynligvis ok. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Det store spørsmålet er jo hvordan restematen er blitt oppbevart i mellomtiden. Det er mye viktigere enn antall ganger den blir varmet opp. Anonymkode: 88e59...6c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå