AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Del Skrevet 20. juli 2016 Hvilke steder i Bergen liker du å gå ut for å drikke? Og hvorfor? Hva slags type folk er det der? Alder? Har blitt så lei de samme stedene... Anonymkode: b4e4e...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Del Skrevet 22. juli 2016 Det spørs jo litt hva du er ute etter. Vil du danse eller bare sitte og drikke? Prate? Jeg liker Inside. Mørkt, rolig, min type musikk. Ikke det største utvalget av øl, men de har nå pils og noe hveteøl og da er jeg fornøyd. Passer de fleste aldre tenker jeg, men det er jo metal/rock så det passer vel ikke helt for de som vil danse og hoie Garage er også bra, men litt for "bråkete" hvis jeg bare vil preike. Jeg er forresten 32. Anonymkode: 405cb...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg liker BarBarista (hipster), Barkollektivet (hipster), Muskedunder (hipster), Vaskeriet (hipster), Opera (hipster), Landmark (megahipster), Kvarteret (billig/studentsted, ofte kjensfolk), Kaos (billig/hipster). Er 26 og student. Jeg er sannsynligvis en hipster. Anonymkode: 40eea...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 22. juli 2016 #4 Del Skrevet 22. juli 2016 som regel på hulen, fordi jeg jobber der og det samme gjør folk jeg liker å drikke med ellers kvarteret, inside... Jeg er student men ikke 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Del Skrevet 22. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker BarBarista (hipster), Barkollektivet (hipster), Muskedunder (hipster), Vaskeriet (hipster), Opera (hipster), Landmark (megahipster), Kvarteret (billig/studentsted, ofte kjensfolk), Kaos (billig/hipster). Er 26 og student. Jeg er sannsynligvis en hipster. Anonymkode: 40eea...f45 Tror du må lære deg betydningen av hipster, her bommer du voldsomt. Anonymkode: e79c8...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Del Skrevet 26. juli 2016 Zachen Anonymkode: 62a23...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ompalompa24 Skrevet 29. juli 2016 #7 Del Skrevet 29. juli 2016 Ville personlig ikke betegnet Barkollektivet, Vaskeriet og Kaos som hipstersteder, men heller som steder hvor man finner en god blanding med hovedvekt av studenter. Ellers ender jeg oftest på Calibar, Lille Ole Bull, Bocca eller Jacob Aal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #8 Del Skrevet 31. juli 2016 Henrik, Ferdinand, Konrads kåk, Hem og en drink på No Stress en gang i blant. Er 33 og alle stedene har ganske god miks både i type og alder. Anonymkode: 3b2da...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå