Gå til innhold

Hvor går du ut i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke steder i Bergen liker du å gå ut for å drikke? Og hvorfor? Hva slags type folk er det der? Alder?

Har blitt så lei de samme stedene...

Anonymkode: b4e4e...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det spørs jo litt hva du er ute etter. Vil du danse eller bare sitte og drikke? Prate? 

Jeg liker Inside. Mørkt, rolig, min type musikk. Ikke det største utvalget av øl, men de har nå pils og noe hveteøl og da er jeg fornøyd. Passer de fleste aldre tenker jeg, men det er jo metal/rock så det passer vel ikke helt for de som vil danse og hoie :P

Garage er også bra, men litt for "bråkete" hvis jeg bare vil preike. 

Jeg er forresten 32.

Anonymkode: 405cb...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker BarBarista (hipster), Barkollektivet (hipster), Muskedunder (hipster), Vaskeriet (hipster), Opera (hipster), Landmark (megahipster), Kvarteret (billig/studentsted, ofte kjensfolk), Kaos (billig/hipster).

Er 26 og student. Jeg er sannsynligvis en hipster. 

Anonymkode: 40eea...f45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som regel på hulen, fordi jeg jobber der og det samme gjør folk jeg liker å drikke med

ellers kvarteret, inside... Jeg er student men ikke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker BarBarista (hipster), Barkollektivet (hipster), Muskedunder (hipster), Vaskeriet (hipster), Opera (hipster), Landmark (megahipster), Kvarteret (billig/studentsted, ofte kjensfolk), Kaos (billig/hipster).

Er 26 og student. Jeg er sannsynligvis en hipster. 

Anonymkode: 40eea...f45

Tror du må lære deg betydningen av hipster, her bommer du voldsomt.

Anonymkode: e79c8...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ompalompa24

Ville personlig ikke betegnet Barkollektivet, Vaskeriet og Kaos som hipstersteder, men heller som steder hvor man finner en god blanding med hovedvekt av studenter. Ellers ender jeg oftest på Calibar, Lille Ole Bull, Bocca eller Jacob Aal :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Henrik, Ferdinand, Konrads kåk, Hem og en drink på No Stress en gang i blant. Er 33 og alle stedene har ganske god miks både i type og alder. 

Anonymkode: 3b2da...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...