Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Søkte i forrige uke om Alt-i-ett-kontokreditt hos Skandiabanken. Fikk beskjed om at jeg i løpet av noen dager skal få en rekommandert sending fra dem. Noen som har peiling på hvor lang tid det vil ta?
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Aner ikke hvor lang tid det tar, men kan du ikke bare sende en e-post til kundeservice å spørre hvis du synes det tar lang tid? Hilsen Gjest, også Skandiabank-kunde (og veldig fornøyd)
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Aner ikke hvor lang tid det tar, men kan du ikke bare sende en e-post til kundeservice og spørre hvis du synes det tar lang tid? Hilsen Gjest, også Skandiabank-kunde (og veldig fornøyd)
Gjest annen kunde Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Hm, merkelig, jeg søkte også nylig kreditt og to sekunder etter var saldoen på kontoen min økt! Så hvorfor skal du få noe i posten da? Søkte du om å få dem kæsj kontant utbetalt? :spøk:
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 Det er ikke Alt-i-et-konto da? Det tok ihvertfall 3-4 dager tror jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Åja, det er vel sikkert alt-i-ett konto det er snakk om først, så må jeg søke inne på nettbanken om kreditt! Jeg venter på det som skal gjøre at jeg kommer meg inn på nettbanken. Men nå har det tatt mer enn 3-4 dager hos meg da. Håper virkelig det kommer snart! Takk for svar alle sammen! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Hmmm... dette skjønner jeg ikke! Du går jo bare inn og oppretter konto og styrer alt selv, mener jeg - det er jo det som er det geniale med Skandiabanken! Du må laste ned et engangssertifikat for å kunne bruke nettbanken, men om jeg trenger et nytt sånt, får jeg bare koden på SMS... Alt foregår jo på nettet, men skal du ha bankkort må du bestille det, og DET kommer i posten.
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #8 Skrevet 9. november 2004 Hmmm... dette skjønner jeg ikke! Du går jo bare inn og oppretter konto og styrer alt selv, mener jeg - det er jo det som er det geniale med Skandiabanken! Du må laste ned et engangssertifikat for å kunne bruke nettbanken, men om jeg trenger et nytt sånt, får jeg bare koden på SMS... Alt foregår jo på nettet, men skal du ha bankkort må du bestille det, og DET kommer i posten. Første gangen du skal ha konto så får du pin-kode i posten, deretter kan du styre alt selv.
Gjest annen gjest Skrevet 10. november 2004 #9 Skrevet 10. november 2004 Ja første gangen ja...det blir en annen sak. Da tok det vel en uke hvis jeg ikke husker feil?
Stjerne Skrevet 10. november 2004 #10 Skrevet 10. november 2004 Slik fungerer det: 1. Registrer deg som kunde 2. Motta en pin-kode rekommandert 3. Bestill et engangspassord (SMS tar 3 sek, brev tar 3 dager) 4. Benytt fødsels- og personnummer, pin-kode og engangspassord til å laste ned sertifikat 5. Logg inn vha. fødsels- og personnummer og pin-kode (da kan du opprette konti, søke om kreditt, VISA kort osv) Stjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå