Gå til innhold

Kommentere tatovering?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tidligere i uka ble jeg ekspedert av ei dame som hadde en kjempekul tatovering. Kjente henne jo ikke, skulle bare ha noe drikke på Narvesen, men fikk så lyst til å si at tatoveringen var stilig! Hva hadde dere tenkt om noen dere ikke kjente gav dere komplimenter for tatoveringen deres? Hadde dere blitt glad eller tenkt at det var litt rart? Jeg pleier gjerne å si det hvis jeg synes noen f.eks har kul neglelakk,men tenker kanskje at det blir annerledes med tatovering? Tatoveringen var forresten på underarmen, godt synlig.

Anonymkode: 8ddfe...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare koselig om det er noe positivt :) 

Anonymkode: da99b...56c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Jeg syns det er kjekt å høre om noen liker tatoveringene mine. Setter pris på det. Det jeg derimot ikke liker er om noen spør om tatoveringene har noen betydning, i så tilfelle hva. Ja, de har stor betydning for meg men det deler jeg ikke med allmennheten. Et enkelt kompliment derimot er som sagt bare koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Warchild skrev:

Jeg syns det er kjekt å høre om noen liker tatoveringene mine. Setter pris på det. Det jeg derimot ikke liker er om noen spør om tatoveringene har noen betydning, i så tilfelle hva. Ja, de har stor betydning for meg men det deler jeg ikke med allmennheten. Et enkelt kompliment derimot er som sagt bare koselig. 

Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Skal notere det bak øret :)

Anonymkode: 8ddfe...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig :-) Men helt enig med @Warchild, ikke spør om betydningen... Mine tattoveringer betyr mye for meg, men vil ikke dele hva! Men bare si at den er stilig hvis du syns det, det er bare gøy!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del tatoveringen og jobber i butikk, får stadig kommentarer.
Får også kommentarer inne i mellom når jeg er ute, sånn som i dag.
Syns det bare er hyggelig :)
Hvis det er noen mindre hyggelige putter jeg bare på verdens bredeste smil og sier at det tross alt er jeg som skal gå med de, og så lenge jeg er fornøyd så er det det viktigste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Komplimenter er alltid velkommen, dette  burde kanskje vi alle være rausere med i hverdagen.

Anonymkode: c1203...14e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du noe positivt å komme med, så er vel dette bare positivt?

Anonymkode: 370aa...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
9 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Jeg har en del tatoveringen og jobber i butikk, får stadig kommentarer.
Får også kommentarer inne i mellom når jeg er ute, sånn som i dag.
Syns det bare er hyggelig :)
Hvis det er noen mindre hyggelige putter jeg bare på verdens bredeste smil og sier at det tross alt er jeg som skal gå med de, og så lenge jeg er fornøyd så er det det viktigste :P

Det er så morsomt å få uhyggelige kommentarer, nesten som om det skal ha noen betydning for oss som bærer tatoveringen(e)! For man tatoverer seg for andres tilfredsstillelse, ikke sant.... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig! Blir alltid i godt humør av komplimenter. Takker alltid og smilet pent :) 

Nå er alle mine tattoveringer godt gjemt så de syns bare når jeg er minst halvnaken :P Men det er alltid hyggelig når fremmede liker tattoveringene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Komplimenter(av et ikke-sleskt slag) er bare positivt. Det er nok mange som ville blitt overrasket, da det ikke skjer så ofte her i Norge, men det er en positiv overraskelse i så fall. Jeg har ingen problemer med å gi komplimenter, og synes folk generelt burde bli flinkere på det.

Anonymkode: 863eb...32a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tatt det som et kompliment! Kult når folk liker tatoveringene mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Warchild skrev:

Det er så morsomt å få uhyggelige kommentarer, nesten som om det skal ha noen betydning for oss som bærer tatoveringen(e)! For man tatoverer seg for andres tilfredsstillelse, ikke sant.... :klaske:

Ikke sant :P
Hadde ei litt sånn falsk-hyggelig eldre dame innom på jobben, hvorpå hun kommenterte hvor fargerik jeg var og om jeg ikke angret.
Jeg merket jo godt hva hun egentlig syns om tatoveringer, så smilte og sa at hadde jeg angret hadde jeg da ikke stått og vist dem frem :plystre:
Sto noen bak henne og det merket hun så da presterte hun med å si; "Jaja, mange som har det i dag da" bare for å ro seg litt i land.
Folk altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Komplimenter er alltid velkommen, dette  burde kanskje vi alle være rausere med i hverdagen.

Anonymkode: c1203...14e

Enig i dette! Jeg synes det er kjempe hyggelig å få komplimenter på tatoveringene min og andre ting. En dame gikk forbi meg på gaten en dag og bare måtte fortelle meg hvor fin jeg var i kjolen min. Slikt gjør dagen min mye bedre. Det skal så lite til for å gjøre noen glad! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...