Gå til innhold

Den var sykt ekkel!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan en tiltrekkende penis ser ut jeg.

Anonymkode: ddc34...482

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les hva jeg skrev 😊 Fler som har opplevd lignende? 

Er du desperat etter runkemateriale?

Anonymkode: c081b...e09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde hatt større problemer med å ha en penis jeg syns var frastøtende i munnen enn mellom beina der jeg ikke hadde trengt å se den om jeg ikke ville.

Bare tanken på å ta noe i munnen jeg omtrent hadde spydd av å se på... nei. Lite troverdig, syns jeg. 

Anonymkode: 6b65a...50b

Syntes det bare virka mer frastøtende å ha den mellom beina. Han hadde ikke kondom heller og går ikke i detalj på hvordan jeg sugde/suttet på den 👍🏻

Anonymkode: d5738...474

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart at du ikke ville ha den inne deg med tanke på sykdommer og slikt. Man kan få sykdommer i munn og.

Anonymkode: c99e9...ef8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rart at du ikke ville ha den inne deg med tanke på sykdommer og slikt. Man kan få sykdommer i munn og.

Følte jeg bare måtte gjøre noe for å ikke virke prippen og avvisende 🙄 Tenkte ikke så langt..

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan en tiltrekkende penis ser ut jeg.

Anonymkode: ddc34...482

Ikke slik den jeg prata om hvertfall ;)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det bare virka mer frastøtende å ha den mellom beina. Han hadde ikke kondom heller og går ikke i detalj på hvordan jeg sugde/suttet på den 👍🏻

Skjønte at du syntes det. Jeg syns bare det er rart. Bare det mentale bildet av å ha noe i munnen som er frastøtende. Blir som å lukke øynene mens jeg prøver å spise smalahove eller levende larver eller noe sånt. Nei. Bare. Nei. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte at du syntes det. Jeg syns bare det er rart. Bare det mentale bildet av å ha noe i munnen som er frastøtende. Blir som å lukke øynene mens jeg prøver å spise smalahove eller levende larver eller noe sånt. Nei. Bare. Nei. 

Skjønner godt det du sier og veit egentlig ikke helt hvordan jeg klarte det. Var nok i en kombinasjon av alkohol og at jeg ikle turte si nei 🙈

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte akkurat det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

du er ikke alene, har hatt tre sånne opplevelser. To av de lå jeg med og bare led meg gjennom det, men den tredje ble blow job, klok av skade.

Anonymkode: c5ac5...53b

AnonymBruker
Skrevet

Syns du mobber oss menn med stort og velutviklet utstyr. En stor penis har jo ofte store blodårer og at de ikke kan holde rundt den er jo for noen et tegn på at den duger til å fylle dem opp skikkelig. Jaja, det blir statistisk lenge til neste gang du treffer på en sværing. 

Anonymkode: cdc50...998

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns du mobber oss menn med stort og velutviklet utstyr. En stor penis har jo ofte store blodårer og at de ikke kan holde rundt den er jo for noen et tegn på at den duger til å fylle dem opp skikkelig. Jaja, det blir statistisk lenge til neste gang du treffer på en sværing. 

Anonymkode: cdc50...998

Ikke meninga å mobbe store, var generelt bare utseende (store blodårer, så hang ballene ganske også) på den penisen jeg ikke helt fant tiltrekkende :) 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du desperat etter runkemateriale?

Anonymkode: c081b...e09

Ingen mann ville lagt ut en slik tråd.

Anonymkode: e53a9...679

Gjest 123Sol
Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ut som den hadde hadde blirr mørbanka med alle blodårer og slik så skjønte jeg ikke bare kunne avvise han så ga han heller en simpel blowjob. Den skulle hvertfall ikke inn i meg og gi meg div sykdommer, haha

56894847.jpg

Smart du, TS.

Endret av 123Sol
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fler som har opplevd slik at den bare blir veldig turnoff og man vil ikke være slem så gir en blowjob etc. istedet? :) J24

En spesiell holdning av en kvinne på 24 år må jeg si.

Anonymkode: e53a9...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...