Gå til innhold

Sinnsykt kjekk farmasøyt på apoteket..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan gå fram for å sjekke han opp? Er det i det hele tatt innafor? Han er så fin! 

Anonymkode: 03d35...103

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her, må bare legge til: kjøpte liniment mot kjønnsvorter av han, tror dere jeg fortsatt har sjans?

Anonymkode: 7d982...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en pakke kondomer og spør han om en demonstrasjon.

Anonymkode: 84e98...76b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, må bare legge til: kjøpte liniment mot kjønnsvorter av han, tror dere jeg fortsatt har sjans?

Jaaa... særlig

Anonymkode: b7ace...0a8

• Liker 4
Skrevet

Prøv å be han ut da vel, ts :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, wintergirl skrev:

Prøv å be han ut da vel, ts :) 

Det er jo maks kleint da.

ts 

Skrevet (endret)

Til TS.

Skriv mob nummeret ditt på en lapp. Du går så inn og legger lappen i hånden hans, så tar du pekefingeren din så vidt inn i en av munnvikene med litt knekk i håndleddet og bøyer hodet litt til siden, mens du sier " Call Me". :fnise:

Endret av MegHer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han jobber på et apotek så kan han bare være en ufaglært sommerhjelp. Her kan du altså treffe tapere også.

Anonymkode: 77eed...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han jobber på et apotek så kan han bare være en ufaglært sommerhjelp. Her kan du altså treffe tapere også.

Anonymkode: 77eed...3d6

Dette er sant.

Anonymkode: 38f2f...159

AnonymBruker
Skrevet

er dette tilfeldigvis på et apotek i Bergen?:tongue:

Anonymkode: ba2d7...5df

Skrevet

Han må være usedvanlig kjekk om han har fått sommerjobb som farmasøyt. Det er en treårig utdanning :)

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo maks kleint da.

ts 

Kleint....? Du får stalke han på fb da/ bli kjent. Hva er tingen med at alt er så kleint om dagen? 

AnonymBruker
Skrevet

Han er farmasøyt, står på navnelappen hans :) Er på østlandet. Herregud, blir gal av han, han er så fiiiiiiiin! 

AnonymBruker
Skrevet
Den 7/20/2016 at 17.34, AnonymBruker skrev:

Løpet er kjørt.

Anonymkode: da849...770

AnonymBruker
Skrevet
Den 7/20/2016 at 12.11, MegHer skrev:

Til TS.

Skriv mob nummeret ditt på en lapp. Du går så inn og legger lappen i hånden hans, så tar du pekefingeren din så vidt inn i en av munnvikene med litt knekk i håndleddet og bøyer hodet litt til siden, mens du sier " Call Me". :fnise:

Det har han sikkert opplevd utallige ganger. Om du var seriøs da.

Selv, opplever det flere ganger i uken  (ikke apotek. Samme gjør en kjekk kollega....han syns det var litt stas når han begynte å jobbe, men nå blir han mer småirritert, redd sjefen skal tro han sender useriøse signaler til kvinnelige kunder.

Hehe han syns nok det blir pinlig.

Er han virkelig slående vakker har han garantert dame.... 

J26

Anonymkode: 7c44d...ec2

Skrevet

Voldsomt til pessimisme her da 😀 Hvorfor ikke bare prøve noe ts? Hadde jeg vært han, singel og førsteinntrykket var at jeg likte det jeg så, så ville jeg jo bare blitt smigret uansett hvilken måte du tok kontakt på.    At jenta tar kontakt først gjør meg ingenting, syns jeg bare er kult, samt at det sier noe om deg at du tørr!

Hører du ikke fra han på facebook, SMS, telefon, etc. Så er han ikke interessert. = gå videre.

hvis han tar kontakt så er det bare å kjøre på! 👍

AnonymBruker
Skrevet

Gå å be om hjelp til å velge vibrator. Da skjønner han nok at du er singel.

Anonymkode: bbc43...5a7

• Liker 1
Skrevet

Hvilket apotek på Østlandet? :laugh:

Skrevet
Den 20.7.2016 at 17.34, AnonymBruker skrev:

Nei:hoho:

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har han sikkert opplevd utallige ganger. Om du var seriøs da.

Selv, opplever det flere ganger i uken  (ikke apotek. Samme gjør en kjekk kollega....han syns det var litt stas når han begynte å jobbe, men nå blir han mer småirritert, redd sjefen skal tro han sender useriøse signaler til kvinnelige kunder.

Hehe han syns nok det blir pinlig.

Er han virkelig slående vakker har han garantert dame.... 

J26

Anonymkode: 7c44d...ec2

Er nok godt mulig han er dame, men jeg holder håpet oppe :P Og jeg kommer ikke til å sjekke han opp på jobb altså! 

7 timer siden, Iffu skrev:

Voldsomt til pessimisme her da 😀 Hvorfor ikke bare prøve noe ts? Hadde jeg vært han, singel og førsteinntrykket var at jeg likte det jeg så, så ville jeg jo bare blitt smigret uansett hvilken måte du tok kontakt på.    At jenta tar kontakt først gjør meg ingenting, syns jeg bare er kult, samt at det sier noe om deg at du tørr!

Hører du ikke fra han på facebook, SMS, telefon, etc. Så er han ikke interessert. = gå videre.

hvis han tar kontakt så er det bare å kjøre på! 👍

Hva skal jeg liksom prøve uten at det blir creepy? Burde egentlig ha funnet ut om han hadde dame.. Kan ikke bare gå videre, vi jobber på samme senter. 

7 timer siden, Fireball skrev:

Hvilket apotek på Østlandet? :laugh:

På bøgda ;) 

6 timer siden, Evilposelos skrev:

Nei:hoho:

Haha, den AB er ikke meg :P 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...