Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.. Jeg traff en. Vi var på date, la han til på snap. Vi sender en snap av og til. Får hyggelige tilbakemeldinger på snap. Spurte om han ville treffes i gjen . Det ville han veldig gjerne. Bare det at det passer ikke... Ser på noe av det jeg mottat på snap at han har nok tid..trenger kanskje aleinetid ikke vet jeg. Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tatt direkte initiativ til å treffes igjen, så ligger ballen hos ham. Får du ikke noe initiativ fra hans side, hadde jeg antatt at han ikke er interessert. 

Anonymkode: b43fa...d78

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte om han ville treffes i gjenn. Svaret var det vil jeg svært gjerne. Men ser han bare er hjemme og styrer på litt i båten etc utifra snapper. Får koselige komentarer om det jeg sender men ikke noe om å treffes. Kan ta å spørre i  gjen om litt eller blir det å mase?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Jeg spurte om han ville treffes i gjenn. Svaret var det vil jeg svært gjerne. Men ser han bare er hjemme og styrer på litt i båten etc utifra snapper. Får koselige komentarer om det jeg sender men ikke noe om å treffes. Kan ta å spørre i  gjen om litt eller blir det å mase?

Kom du med et forslag, eller spurte du bare ut i lufta uten oppfølging?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom du med et forslag, eller spurte du bare ut i lufta uten oppfølging?

Jeg skreiv om han ville finne på noe en dag?

Skrevet

Okay.. Kan sende en melding om en stund. Komme med et konkret forslag til hva vi kan finne på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...