Lilletrulte Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 (endret) Hei alle sammen! Jeg driver på med en som er 21 år gammel, selv er jeg 16, og egentlig utrolig usikker på hva jeg vil. Tenker kanskje at en på 21, har andre "ønsker" og "mål" enn det jeg på 16 har. Synes også det er rart at h*n er interessert i noen som er så mange år yngre da vedkommende er attraktiv og kan lett finne noen på egen alder. Vet heller ikke om jeg synes det er "normalt" da jeg akkurat er ferdig på Ungdomsskolen, og han ble ferdig med Videregående for en stund siden. Endret 20. juli 2016 av Lilletrulte Klarte å dele uten å skrive ferdig.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Jeg svarer på overskriften. Det er forskjell på kronologisk alder og biologisk alder. En gutt som har en kronologisk alder på 21 kan godt ha en biologisk alder på 18 hvis han har en utviklingsforstyrrelse/utviklingsforsinkelse. Anonymkode: f2d3c...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Jeg syntes det er best du deler hvordan dere møttes (i hvilket sammenheng) om vi skal få en ide av hans intensjoner. Anonymkode: 811cc...027
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Det trenger ikke å være noe rart inne i bildet, men du er nok lur som er litt skeptisk. Vi på forumet kan umulig kjenne til intensjonene hans, og ettersom du selv er så usikker regner jeg med at du ikke kjenner han så godt. Jeg vil råde deg til å ta det rolig og forsiktig. Ikke gjør noe du ikke har lyst til eller ikke er klar for. Det kan være vanskelig å sette grenser for seg selv når man som 16-åring involverer seg med en som er 5 år eldre. Det trenger ikke være fordi man ikke tør, men også fordi man holder på å finne ut hvem man er og ikke helt vet hva man vil enda. Bare stopp en gang iblant og tenk over om dette er noe du vil eller ikke. Ellers kan du jo faktisk spørre han om dette. Hva målene hans er og andre forhold han har lagt bak seg. Dette gir jo en liten pekepinn. I tillegg får du naturlig nok økt kjennskap til dette jo bedre du blir kjent med han. Hvis aldersforskjellen plager deg veldig er det også helt OK å trekke seg ut av det. Anonymkode: 69a61...d7c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Det trenger ikke å være noe rart inne i bildet, men du er nok lur som er litt skeptisk. Vi på forumet kan umulig kjenne til intensjonene hans, og ettersom du selv er så usikker regner jeg med at du ikke kjenner han så godt. Jeg vil råde deg til å ta det rolig og forsiktig. Ikke gjør noe du ikke har lyst til eller ikke er klar for. Det kan være vanskelig å sette grenser for seg selv når man som 16-åring involverer seg med en som er 5 år eldre. Det trenger ikke være fordi man ikke tør, men også fordi man holder på å finne ut hvem man er og ikke helt vet hva man vil enda. Bare stopp en gang iblant og tenk over om dette er noe du vil eller ikke. Ellers kan du jo faktisk spørre han om dette. Hva målene hans er og andre forhold han har lagt bak seg. Dette gir jo en liten pekepinn. I tillegg får du naturlig nok økt kjennskap til dette jo bedre du blir kjent med han. Hvis aldersforskjellen plager deg veldig er det også helt OK å trekke seg ut av det. Anonymkode: 69a61...d7c
Kara W Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 Som en som stort sett gikk for eldre menn, kan jeg prøve å dele litt erfaringer og tanker. I utgangspunktet skal man jo tenke at alder ikke har noe å si, og at personlighet og livssyn er mye viktigere (da tenker jeg holdning til livet, ikke nødvendigvis religion). Min erfaring er uheldigvis den at gutter i den alderen oftere er ute etter sex og moro, enn et stabilt langvarige forhold, spesielt dersom de går etter yngre damer. De guttene jeg møtte som prøvde å få til noe mer langvarig var gjerne svært umodne (les. de klarte ikke å finne seg noen på sin egen alder). Du må tenke litt igjennom hva du selv ønsker. Er det greit for deg at dette bare blir en sommerflørt, f.eks? Eller ønsker du noe dypere? Du virker litt usikker, så pass ihvertfall på at du ikke gir mer av deg selv det du er komfortabel med.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 Hvis du er litt usikker og ikke ønsker å ha sex så hadde jeg holdt meg unna. Erfaringsmessig er det det de på den alderen er ute etter når de går etter ei på 16. Kan hende han er annerledes, men hvis du er redd for å presses til noe du ikke ønsker synes jeg du skal passe på deg selv og heller la være Anonymkode: 43647...3d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå