AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Hei, jeg lurer på om det er noen seriøse datingnettsider der ute? Altså nettsider for folk som er interessert i et ordentlig forhold og ikke one night stand. Jeg er helt fersk på dating og har ingen erfaringer med dette fra tidligere. Har dere tips og råd? Erfaringer å dele? Jeg er en jente i midten av 20 årene, har normal kropp og utseende som under gjennomsnittet. Hvis dette har noe å si. Anonymkode: 6ef05...eb8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Spørsmålet er ikke om nett-sidene er seriøse. Men om medlemmene av nett-siden er det... Anonymkode: bd489...339 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er ikke om nett-sidene er seriøse. Men om medlemmene av nett-siden er det... Anonymkode: bd489...339 Sant😅 Men du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 6ef05...eb8
Thor Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Jeg er for øyeblikket på sukker og Tinder og i samme aldergruppe som deg. Jeg kan jo ikke vite hvem andre som er seriøse, men på Tinder så leser jeg hvertfall profil teksten før jeg swiper videre. På sukker får jeg ikke gjort stort siden jeg ikke betaler. Så legger ikke mye sjel igjen der.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sant😅 Men du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 6ef05...eb8 Lurer på om du heller skjønner hva brukeren over deg mente? Hadde det fantes en nettside der det kun var folk som leter etter seriøse forhold og man kun fikk henvendelser fra folk som er interesserte i noe mer enn et ONS eller et midlertidig tidsfordriv, så hadde ikke folk hatt så vanskelig med å finne en person som er verdt å bruke tiden på. Sånne nettsider finnes ikke så det at di fortsetter å spørre sier at du ikke helt skjønner hvordan ting fungerer. . Hver nettside, uansett om den fronter kun folk som vil ha noe seriøst, så vil det alltid være noen folk der som er useriøse. Alltid. Samme hvor . Man må lære seg å luke ut de som virker vinglete og stole på magefølelsen når man er ute og dater folk. Nettdating og "vanlig dating" er samme greien Anonymkode: 0bb9e...15c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Dropp nettdating. Det er mye bedre å melde deg opp til aktiviteter i nærområdet, hvor du kan møte andre. Anonymkode: 73e0f...fc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå