Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

På lørdag som kommer er det julebord på jobben, og jeg trenger litt tips til noe øyesminke.. Må prøve å finne en øyeskygge som passer til meg, men som ikke blir for mørk.

Jeg er relativt hvit i huden (usj usj), og blond.. grønne øyne..

Syntes det er vanskelig å finne noe som blir fint..

Noen som har noen forslag til meg? Eller noen som helst forslag til hva som er stilig?

Setter veldig pris på svar.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hva med en sterk rosa farge?? lag dusa øyne med det også kan du ta lyserosa shimmer øverst :)

Skrevet

Hva med en lysbrun med litt "glitter" i på en måte?

Blir veldig fint. Får litt glittrende øyne da :tunge1:

Ellers kan du faktisk ha grønn også.

Blir fint så lenge du har grønne øyne. Fremhever grønnfargen din.

Bare pass på å ta den et hakk mørkere enn øyenfargen.

Skrevet

Hva slags farger er det på antrekket ditt?

Lilla/rosa-nyanser er flott til grønne øyne. Kjøp en duo-skygge og bruk den lyse over hele lokket, bruk den mørke i ytterkanten/globallinjen. En sort eyeliner, sort maskara, litt gloss med skimmer...og du er klar for julebord :sexy:

Skrevet

Jeg ville IKKE gått for rosa hvis du er blek jeg da,men... Heller lys bruntone med litt shimmer ja...

Skrevet

Lilla fremhever grønne øyne og er veldig moderne akkurat nå. Og til opplysning er blek hud veldig riktig for øyeblikket, solpudder er forbudt!

Skrevet

hmmm..mulig det er moderne, men selv ser jeg syk ut uten, men jeg er forsatt lys MED solpudder :) Lilla kan være kult det, men husk å tenk iforhold til hva du skal ha på deg! Feks. lyseblå kjole og lilla øyeskygge er kanskje ikke såå kult?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar ;)

Skal ha noe så orgnialt som en sort kjole, jeg kjøpte på tilbud til 200 kr på h&m i fjor faktisk..

Men den er faktisk ganske stilig!

Tror rosa på meg vil bli.. kommer til å se veldig fake eller veldig blåveisaktig ut tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...