AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Del Skrevet 20. juli 2016 Ville dere syntes det var pinlig å fortelle venner at dere har bruker her eller er det ikke noe spesielt ved det. Begrunn gjerne. Kjenner at selv som kvinne synes jeg det er litt pinlig.. Anonymkode: 9f7ff...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Del Skrevet 20. juli 2016 Når noen spør meg hva jeg skal gjøre en kveld, så kan jeg finne på å si at jeg vil sitte på KG. Det er jo en ærlig sak det. De ler litt, og så ler jeg litt, og så er det glemt. Ingen bry seg. Anonymkode: 0d829...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Del Skrevet 20. juli 2016 Flere av mine venner vet at jeg sitter på KG og jeg låner sitater herfra nå og da, men det er ikke slik at jeg på død og liv må bringe KG inn i alt av samtaler jeg har Anonymkode: 7557d...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. juli 2016 #4 Del Skrevet 20. juli 2016 Helt uvesentlig. Jeg klarer da å stå for det jeg gjør. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg har ingen problemer med å si til min omgangskrets at jeg har bruker her. Syns KG er det beste generellet forumet i Norge. Hakke bedre enn diskusjon.no totalt sett. Men jeg sier absolutt ikke hvilke kategorier jeg er inne på eller hvor mye jeg egentlig er inne her. Å si at man henger på samlivsforumet og aktuelt-forumet er døden for kredibilteten. Anonymkode: b06a2...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 20. juli 2016 #6 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg vet ikke. Ville ikke fortalt om det sånn uten videre, men om jeg hadde blitt spurt ville jeg vel sagt det som det er. Jeg bruker internett til å søke etter informasjon om alt mulig rart, og det er overraskende på hvor mange av sakene jeg søker etter dette forumet dukker opp, også på pc'er som ikke er min egen og hvor jeg aldri har logget inn med egen bruker. Var ihvertfall sånn jeg fant forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 22. juli 2016 #7 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg ville vel ikke bevisst informert dem om det. Dersom de hadde spurt, så ville jeg selvsagt ha vært ærlig og bekreftet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå