Gå til innhold

Vente litt med sex når man er seriøst interessert, hvordan si det? :)

Anbefalte innlegg

Gjest MissBeatrix
Skrevet (endret)

.

Endret av MissBeatrix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si det du sa her. Menn trenger generelt ikke innpakking og fine måter å si ting på. Han kommer ikke til å gå til Manneguiden og skrive "hun sa det feil!", for å få "dump henne!" til svar, for å si det sånn. :P

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe før det evt er et faktum at vi snart havner til sengs. Men jeg er vel ikke den rette å spørre, jeg klarte ikke holde meg gjennom første kvelden engang 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe før det kommer opp. I det hele tatt er det en dårlig ide å gjøre det til et "issue". Du kan uansett ikke forutse et visst tidspunkt der du er klar, det kommer når det kommer.

Slik jeg har gjort det er simpelthen å gå på dates sammen - gjerne offentlige steder, og etterhvert med andre venner. Vi kysser og jeg viser tydelig interesse - men hvis hendene begynner å bevege seg under toppen el.l. så bare flytter jeg dem forsiktig. Spør han om jeg vil bli med opp på en drink etter middag så sier jeg bare vennlig og med et smil at jeg vil vente litt med det og heller tar kvelden. Er man med en oppriktig interessert fyr som også respekterer deg så er det aldri et problem. 

Ellers er jo ikke sex noe negativt, og om alt er bra så er alt bra. Ikke heng deg for mye opp i hvordan ting skal gjøres "riktig", menn kan noen ganger oppfatte det, og det er en turn off. 

Slik du beskriver det har dere ikke truffet hverandre, og jeg vil egentlig planlegge det snarest. Det er lett å bygge opp falsk trygghet over nettet, men han er fortsatt en fremmed. Det er tiden som er tilbragt sammen som faktisk teller.

Anonymkode: 63e85...d06

• Liker 2
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Så du skal inn i et forhold der du ikke ubetinget vil ha sex NÅ med han.... Jada det vil sikkert gå bra.

Jeg ville aldri tillatt meg selv å prøve å gå inn i et forhold der den fysiske tiltrekningen var uutholdelig deilig fra første stund.

Der finnes heller ingen regler for hva som er rett og hva som er galt å gjøre. Et forhold er fylt av "damned if you do, and damned if you don't" situasjoner.

Skrevet (endret)
1 time siden, Okapi skrev:

Bare si det du sa her. Menn trenger generelt ikke innpakking og fine måter å si ting på. Han kommer ikke til å gå til Manneguiden og skrive "hun sa det feil!", for å få "dump henne!" til svar, for å si det sånn. :P

http://manneguiden.no/

Endret av Minitroll
Gjest MissBeatrix
Skrevet (endret)
39 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Så du skal inn i et forhold der du ikke ubetinget vil ha sex NÅ med han.... Jada det vil sikkert gå bra.

Jeg ville aldri tillatt meg selv å prøve å gå inn i et forhold der den fysiske tiltrekningen var uutholdelig deilig fra første stund.

Der finnes heller ingen regler for hva som er rett og hva som er galt å gjøre. Et forhold er fylt av "damned if you do, and damned if you don't" situasjoner.

.

Endret av MissBeatrix
Gjest MissBeatrix
Skrevet (endret)
20 minutter siden, MissBeatrix skrev:

Nei, nå misforsto du helt, Minitroll. :) Jeg vil ha sex med ham, veldig. Men jeg vil ikke at vi faktisk skal ha det før vi er blitt sammen. :) Selvfølgelig vil jeg ikke ha et forhold med en jeg ikke har lyst på. Og jeg spurte deg ikke om regler, jeg understreket at jeg vil vite hvordan jeg sier det HVIS det kommer opp. Er mange jenter som er sånn som meg, så ikke noe vits i å prøve å gjøre narr av meg for det ;)

.

Endret av MissBeatrix
Gjest MissBeatrix
Skrevet
11 minutter siden, Minitroll skrev:

Minitroll, du misforstod helt hva jeg mente, så jeg kommer ikke til å lese denne lenken. Guri, man må virkelig passe seg her inne...

Gjest MissBeatrix
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke sagt noe før det kommer opp. I det hele tatt er det en dårlig ide å gjøre det til et "issue". Du kan uansett ikke forutse et visst tidspunkt der du er klar, det kommer når det kommer.

Slik jeg har gjort det er simpelthen å gå på dates sammen - gjerne offentlige steder, og etterhvert med andre venner. Vi kysser og jeg viser tydelig interesse - men hvis hendene begynner å bevege seg under toppen el.l. så bare flytter jeg dem forsiktig. Spør han om jeg vil bli med opp på en drink etter middag så sier jeg bare vennlig og med et smil at jeg vil vente litt med det og heller tar kvelden. Er man med en oppriktig interessert fyr som også respekterer deg så er det aldri et problem. 

Ellers er jo ikke sex noe negativt, og om alt er bra så er alt bra. Ikke heng deg for mye opp i hvordan ting skal gjøres "riktig", menn kan noen ganger oppfatte det, og det er en turn off. 

Slik du beskriver det har dere ikke truffet hverandre, og jeg vil egentlig planlegge det snarest. Det er lett å bygge opp falsk trygghet over nettet, men han er fortsatt en fremmed. Det er tiden som er tilbragt sammen som faktisk teller.

Anonymkode: 63e85...d06

Nei, jeg hadde heller ikke tenkt å nevne noe før det evt. kom opp. :) 

Jo, jeg har truffet ham en gang før. :) Det var da vi ble kjent, traff hverandre tilfeldig. 

Takk for fint svar. :)

Gjest MissBeatrix
Skrevet
50 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg ville ikke sagt noe før det evt er et faktum at vi snart havner til sengs. Men jeg er vel ikke den rette å spørre, jeg klarte ikke holde meg gjennom første kvelden engang 😂

Ok, ja, folk er litt ulike sånn. :)Men personlig har jeg dårlige erfaringer med å ha sex før man er "fast følge", og vet det også er mange jenter som har det. :) 

Skrevet
3 minutter siden, MissBeatrix skrev:
2 minutter siden, MissBeatrix skrev:

Minitroll, du misforstod helt hva jeg mente, så jeg kommer ikke til å lese denne lenken. Guri, man må virkelig passe seg her inne...

Du kan ikke ha lest hele inlegget???

Tror faktisk det er du som er ganske ny her og ikke leser godt nok.  Du siterer Bhonest sitt innlegg og tror at det er jeg som har skrevet det. Jeg svarte bare okapi når han nevnte manneguiden og la ut en link til nettopp manneguiden.

Gjest MissBeatrix
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Minitroll skrev:

Tror faktisk det er du som er ganske ny her og ikke leser godt nok.  Du siterer Bhonest sitt innlegg og tror at det er jeg som har skrevet det. Jeg svarte bare okapi når han nevnte manneguiden og la ut en link til nettopp manneguiden.

Ok, beklager, ble litt satt ut og stressa av svaret der det ble påstått at jeg skulle inn i et forhold uten å ha lyst på sex.... Og, ja, jeg blir lett forvirra av layouten og opplegget for tråder her.

Endret av MissBeatrix
Gjest MissBeatrix
Skrevet
30 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Nei, nå misforsto du helt, 2Bhonest. :) Jeg vil ha sex med ham, veldig. Men jeg vil ikke at vi faktisk skal ha det før vi er blitt sammen. :) Selvfølgelig vil jeg ikke ha et forhold med en jeg ikke har lyst på. Og jeg spurte deg ikke om regler, jeg understreket at jeg vil vite hvordan jeg sier det HVIS det kommer opp. Er mange jenter som er sånn som meg, så ikke noe vits i å prøve å gjøre narr av meg for det ;)

Og ikke noe vits i å være så spydig.

12 minutter siden, MissBeatrix skrev:

Nei, nå misforsto du helt, Minitroll. :) Jeg vil ha sex med ham, veldig. Men jeg vil ikke at vi faktisk skal ha det før vi er blitt sammen. :) Selvfølgelig vil jeg ikke ha et forhold med en jeg ikke har lyst på. Og jeg spurte deg ikke om regler, jeg understreket at jeg vil vite hvordan jeg sier det HVIS det kommer opp. Er mange jenter som er sånn som meg, så ikke noe vits i å prøve å gjøre narr av meg for det ;)

31 minutter siden, 2Bhonest skrev:

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, MissBeatrix skrev:

Nei, nå misforsto du helt, 2Bhonest. :) Jeg vil ha sex med ham, veldig. Men jeg vil ikke at vi faktisk skal ha det før vi er blitt sammen. :) Selvfølgelig vil jeg ikke ha et forhold med en jeg ikke har lyst på. Og jeg spurte deg ikke om regler, jeg understreket at jeg vil vite hvordan jeg sier det HVIS det kommer opp. Er mange jenter som er sånn som meg, så ikke noe vits i å prøve å gjøre narr av meg for det ;)

2bhonest har sannsynligvis asperger så de sier ting bare rett ut. 

Anonymkode: b8070...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2bhonest har sannsynligvis asperger så de sier ting bare rett ut. 

Herregud.

Anonymkode: b3f5e...d0d

• Liker 1
Gjest 2Bhonest
Skrevet
58 minutter siden, Gjest MissBeatrix skrev:

Nei jeg misforstod ikke og jeg mener fremdeles at man skal bli litt "nuts" og drite litt i regler, når man treffer en ny potensiell partner.

Det er forskjell på det man ønsker man skulle klare kontra det man klarer å gjøre. Om jenta ikke sveiper beina unna meg, så får det heller bare være. Går ikke inn i et forhold bare for å skifte facebookstatusen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal si det som det er når det kommer opp. Rett ut. Jeg er sånn som deg. Aldri hatt ons, aldri hatt en friends with benefits. Det skjer ikke. Til nå har jeg ikke hatt problemer med det. De jeg har blitt kjent med har forstått at jeg mener det jeg sier og de respekterer det. Stå på ditt og gjør det som føles rett for deg! :)

Anonymkode: 4414c...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...