AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Sånn nå er jeg ferdig med datinglivet og jakten på å finne den ultimate partner... Jeg har kjøpt meg hund 😂 Anonymkode: c2e9c...2cc 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Haha! Gitt opp sjæl! Skulle ønske jeg kunne få meg hund og😭 Blir nok crazy cat lady istedenfor, boende i kjellerleiligheten for evig og alltid. Kos det. Anonymkode: 9acb7...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Haha jepp 😄 Tenker det skal bli godt å få noe annet å tenke på. Skal hente valpen om 6 uker. Så da blir det valpe trening og turgåing de neste år 😄👍 Anonymkode: c2e9c...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha jepp 😄 Tenker det skal bli godt å få noe annet å tenke på. Skal hente valpen om 6 uker. Så da blir det valpe trening og turgåing de neste år 😄👍 Anonymkode: c2e9c...2cc Kan hende du treffer drømmemannen når du går tur med beistet da! Fader, nå ble jeg misunnelig/bitter. Du kommer til å bli sjekka opp mange kjekkaser som liker hunder😄 Hvordan rase!? Anonymkode: 9acb7...ca0
Allure Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan hende du treffer drømmemannen når du går tur med beistet da! Fader, nå ble jeg misunnelig/bitter. Du kommer til å bli sjekka opp mange kjekkaser som liker hunder😄 Hvordan rase!? Anonymkode: 9acb7...ca0 Beistet
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 3 minutter siden, Okapi skrev: Hamster FTW. Hahahahha! Hamster 😍😗 Eneste er at de stinker. Og sover hele tiden. Og dør av kreft etter 2 år. Og gir ingen muligheter for kontakt med fremmede menn/damer. Anonymkode: 9acb7...ca0 1
Okapi Skrevet 20. juli 2016 #9 Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hahahahha! Hamster 😍😗 Eneste er at de stinker. Og sover hele tiden. Og dør av kreft etter 2 år. Og gir ingen muligheter for kontakt med fremmede menn/damer. Anonymkode: 9acb7...ca0 Hvis den stinker og sover hele tiden er den nok defekt. Men får man ikke sånne beist nettopp for å slippe kontakt med fremmede menn og damer da? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #10 Skrevet 20. juli 2016 Ts her... Har kjøpt en Fransk Bulldog. En søt liten tispe som blir mammas baby 😂😂😂😂 Hmm nei skal ikke tenke på at jeg kanskje treffer drømmemannen på tur. Nå skal jeg fokusere på happyness og ikke mannestress! Anonymkode: c2e9c...2cc 1
celinus Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 En venninne av meg kjøpte også hund fordi hun gikk singel og var ensom. Så gikk det ett år og hun traff drømmemannen! Han var allergisk mot hunder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå