Gå til innhold

Hellstrøms ferdigmiddager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker den med lam! Også får man jo en fin liten skål når man kjøper en slik rett, har samlet meg opp ti stykker nå. De er kjempefine til å lage mat i. Jeg synes prisen kan forsvares når man faktisk får med brukendes stentøy på kjøpet. 

Hva synes dere?

Anonymkode: 3ca76...df7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke smaken, på de ferdig-rettene hans.

Men så liker jeg generelt fint lite ferdig-retter heller da.

Anonymkode: 65809...312

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker den med lam! Også får man jo en fin liten skål når man kjøper en slik rett, har samlet meg opp ti stykker nå. De er kjempefine til å lage mat i. Jeg synes prisen kan forsvares når man faktisk får med brukendes stentøy på kjøpet. 

Hva synes dere?

Uspiselig søl. Skålene er helt unødvendig og bare søppel. Umulig å få rene under var de og. 

Anonymkode: badc5...c93

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uspiselig søl. Skålene er helt unødvendig og bare søppel. Umulig å få rene under var de og. 

Merkelig, jeg har brukt dem til mange retter, for eksempel crème brûlée og gryteretter i porsjonspakninger. Tåler frysing gjør de også.

Har du virkelig kastet fullt brukbart stentøy??

• Liker 5
Skrevet

Først kjefter fyr'n folk opp og ned for ikke å gidde å lage mat fra bunnen av...ordentlig mat.

Så lanserer'n fryde meg sin egen serie ferdigmat. Troverdighetstap, no' særlig?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Først kjefter fyr'n folk opp og ned for ikke å gidde å lage mat fra bunnen av...ordentlig mat.

Så lanserer'n fryde meg sin egen serie ferdigmat. Troverdighetstap, no' særlig?!

Egentlig ikke.

Noen ganger er det greit med et raskt alternativ og da er det vel bedre med en deilig cocotte enn en slapp og næringsfattig Grandiosa? Han kom med et alternativ.

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke.

Noen ganger er det greit med et raskt alternativ og da er det vel bedre med en deilig cocotte enn en slapp og næringsfattig Grandiosa? Han kom med et alternativ.

Les første setningen min en gang til. Derfor burde han holdt seg for god til det i den andre setningen. Dobbeltmoral er i mine øyne grunn til å miste all troverdighet.

Men...han er vel like glad i penger som andre.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke.

Var da voldsomt til reklame for Helstrøm da. 

Anonymkode: badc5...c93

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Var det ikke en sak for ikke så menge siden om at ferdigmaten til hellstrøm ikke var bedre en Fjordland sine? Han hadde jo helt spasmer fordi fjordland var så dårlig, å så klarte han ikke å få til noe bedre sjøl. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var da voldsomt til reklame for Helstrøm da. 

Eller en evne til å være litt rasjonell. Kall det hva du vil.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Var det ikke en sak for ikke så menge siden om at ferdigmaten til hellstrøm ikke var bedre en Fjordland sine? Han hadde jo helt spasmer fordi fjordland var så dårlig, å så klarte han ikke å få til noe bedre sjøl. 

Verken Fjordland eller Hellstrøms ferdigretter er næringsfattige.

• Liker 4
Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Verken Fjordland eller Hellstrøms ferdigretter er næringsfattige.

Greia var at han klagde så fryktelig på fjordland, men når han skulle lansere egen ferdigmat så var ikke den noe bedre. Å nevnte aldri noe ang næring, men selve produktet- smak osv. 

Skrevet

Jeg har smakt fiskegratengen, syns den var god jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Greia var at han klagde så fryktelig på fjordland, men når han skulle lansere egen ferdigmat så var ikke den noe bedre. Å nevnte aldri noe ang næring, men selve produktet- smak osv. 

Hellstrøms middager smaker veldig godt. Det gjør mange av Fjorldanmiddagene også.

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, HappyWaffle skrev:

Det kan ikke jeg huske å ha hørt/lest, hvertfall. Husker godt at han har kritisert usunn mat som Maxboller (pga. MUK og slikt), og at han gikk ganske kraftig ut mot Grandiosa (som ikke er toppet med skinke, men "pizzakjøtt"). Men ikke at han har kritisert Fjordland.

Selv synes jeg for øvrig at både Hellstrøm og Fjordland har helt kurant ferdigmat. Ikke helt like godt som hjemmelaget, men helt innafor en travel dag. Og er overbevist om at jeg kunne spist Fjordland til middag i et helt år uten å lide noen nød (så lenge jeg hadde variert hvilke middager).

Anonymkode: 5ecfc...3f1

• Liker 6
Gjest *Micki*
Skrevet
15 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg har smakt fiskegratengen, syns den var god jeg.

Det var lenge siden Lady Lovelylocks :) *barndomsminner* 

Skrevet

Spiser mikromat et par ganger i året, men da velger jeg faktisk heller toro eller fjordland. Er glad i god mat, og lager gjerne fra bunnen av, men av og til er det rett og slett mer praktisk med fjordland. Næringsmessig er det ikke så ille, men blir litt slapt i konsistensen. Synes Hellstrøm sine smakte i overkant salt.

AnonymBruker
Skrevet
Den 20. juli 2016 at 11.49, AnonymBruker skrev:

Merkelig, jeg har brukt dem til mange retter, for eksempel crème brûlée og gryteretter i porsjonspakninger. Tåler frysing gjør de også.

Har du virkelig kastet fullt brukbart stentøy??

Hva er stentøy? 

Anonymkode: de929...72d

Skrevet
Den 20. juli 2016 at 12.03, HappyWaffle skrev:

Joa, det stemmer det. Han visste ikke riktig hva han skulle svare, men unskyldningen var litt at rettene lages om jeg ikke husker feil, i Frankrike. Kutta ut Fjordland lenge før han kom med sine, så jeg har ikke smakt de. Men, smaken er som baken...den er delt på midten😜

AnonymBruker
Skrevet

Det aller meste av slik ferdig-mat, smaker som regel pyton...

Anonymkode: 65809...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...