Gå til innhold

norske kvinner er falleferdig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg stiller spørsmål til hvordan norske kvinner kan forfalle såppas mye i løpet av få år. er det ingen av dere som bryr dere om hva det andre kjønn må date? her er det både fett hår og slitne klær. snustenner som er like gule som en uteliggers. det har aldri og det vil aldri bli attraktivt med froydbukser opp til hengepuppene glemmer dere ut bakdelen som blir langdradd?? dere er nødt til å ta grep ikke gå rundt og si  menn ikke tar vare på seg selv når dere ikke gidder gjøre innsats for menn heller

dere trodde dere var såppas bedre enn thai damene norske menn tar med hjem til Norge men vet dere hvorfor norske menn må dra til Asia for å finne damer? dere lever ikke opp til krav lenger det er som om vi alle er tilbake i steinalderen hvor menn og damer var like dette må ta slutt

Anonymkode: d69f0...b2d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:baby:

Anonymkode: 3635c...a3b

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, ts?

Anonymkode: f1e97...e15

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ha for forsøket, da i hvert fall :) 

Anonymkode: 4ab7a...306

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som on norske kvinner og menn er like jepp. :P

image.jpg

Anonymkode: d515d...ade

• Liker 1
Gjest spicy91
Skrevet

gå ut og fang pokemon du, ts ....

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at de norske kvinnene forfaller, men de er fortsatt de beste knullerskene i verden. Det betyr tross alt noe.

Anonymkode: 0fd05...a73

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg stiller spørsmål til hvordan norske kvinner kan forfalle såppas mye i løpet av få år. er det ingen av dere som bryr dere om hva det andre kjønn må date? her er det både fett hår og slitne klær. snustenner som er like gule som en uteliggers. det har aldri og det vil aldri bli attraktivt med froydbukser opp til hengepuppene glemmer dere ut bakdelen som blir langdradd?? dere er nødt til å ta grep ikke gå rundt og si  menn ikke tar vare på seg selv når dere ikke gidder gjøre innsats for menn heller

dere trodde dere var såppas bedre enn thai damene norske menn tar med hjem til Norge men vet dere hvorfor norske menn må dra til Asia for å finne damer? dere lever ikke opp til krav lenger det er som om vi alle er tilbake i steinalderen hvor menn og damer var like dette må ta slutt

Anonymkode: d69f0...b2d

Enten trenger du synshjelpemidler eller så må du finne deg et annet miljø å "jakte" i. 

Anonymkode: 6e790...053

• Liker 9
Gjest Krigerunge
Skrevet

Like barn leker best, ofte tiltrekker man seg mennesker på samme nivå. Hmmm...

Gjest antbug
Skrevet

Jeg er ganske ny her, og jeg må si at jeg er litt overrasket over hvor mye kvinnehat det er her på det som skal være et kvinneforum. 

Gjest MissBeatrix
Skrevet

Finnes jo norske damer som ikke er sånn. Jeg er over 40, men vil alltid prøve å se best mulig ut. Synes personlig at hverken menn eller kvinner bør gi blaffen i utseendet. Men alle må gjøre det de føler for. Kan du ikke finne ei som er sånn du vil ha, da? Eller er du egentlig frustert over hun du er sammen med, også skriver du det her i stedet? 

AnonymBruker
Skrevet

Åja for norske menn blir jo kjempeflotte med årene da, så snart månen og ølmagen titter frem.

Anonymkode: 17f50...e3f

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Generelt er det slik at jo rikere kvinnene er, jo styggere kledd er de.

De peneste kledde kvinnene er mer fattige enn de norske og mer avhengige av å tiltrekke seg rike menn.

alt henger sammen.

Anonymkode: b5b72...a21

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De peneste kledde kvinnene er mer fattige enn de norske og mer avhengige av å tiltrekke seg rike menn.

alt henger sammen.

Bare norske jeg har sett som tenker sånn. Samtidig så er det kun norske jeg har sett som aldri blir fornøyd.

Enten hater menn de. Ellers er de perverse. Som med alle ting så er det aldri godt nokk. Det ser jeg kun fra norske.

Anonymkode: d515d...ade

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

alt henger sammen.

:klo:

Anonymkode: f1e97...e15

• Liker 2
Gjest Chauve-Souris
Skrevet (endret)

Elsker slike tråder :nigo: (Nå er jeg heldigvis halvt norsk, så bare halve meg som forfaller) 

Endret av Chauve-Souris
Skrevet

Fnis... Hvilken bygd bor du i, TS?:fnise: Den må være temmelig isolert fra omverdenen!

• Liker 5
Skrevet

Bortsett fra ei gammal tante...som var veldig syk...har jeg aldri sett en norsk kvinne som svarer til din beskrivelse.

Mulig jeg har vært heldig...

• Liker 6
Gjest Klopp
Skrevet

Dette skjer når kvinnene får barn så er det et fåtall som bryr seg om å passe på seg selv etter de får barn. Da er det bare ungen(e) de bryr seg om. Trist. De må jo ta vare på seg selv også. Ikke tro at naturen tar vare på de for de. Det gjelder foresten menn også som ikke bryr seg om å ta vare på seg selv og kroppen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...