Gå til innhold

Dere med to bakovervendte bilstoler i baksetet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken bil har dere?

Vi må ha ny bil og det blir behov for plass til to bakovervendte bilstoler. Min bedre halvdel er lang og etter å ha prøvekjørt en Mazda stasjonsvogn i helgen, ser jeg at selv der blir det trangt om plassen for den lengste sjåføren. Men det er kanskje noe man bare må leve med?

Anonymkode: 23709...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Ford Mondeo stasjonsvogn med nokså god plass, men med bakovervendt stol blir det faktisk litt trangt for beina til mannen, så vi har setet bak passasjersetet foran også kjører alltid mannen når vi alle er ute sammen :) Det finnes sikkert biler med ekstra god plass, men har ikke så god peiling akkurat der ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den ene bilen vår er en Citroen C1 og vi får plass til både to voksne passasjerer foran på mellom 180 og 190 og bakovervendt sete bak uten å måtte sitte ukomfortabelt. Vi sitter åpenbart ikke med rette ben i den bilen, men det illustrerer hvor mye man kan få ut av selv de minste bilene på markedet.

Anonymkode: d1ad8...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den ene bilen vår er en Citroen C1 og vi får plass til både to voksne passasjerer foran på mellom 180 og 190 og bakovervendt sete bak uten å måtte sitte ukomfortabelt. Vi sitter åpenbart ikke med rette ben i den bilen, men det illustrerer hvor mye man kan få ut av selv de minste bilene på markedet.

Anonymkode: d1ad8...3f2

Såpass! Skjønner det er stor forskjell på bilene. Mannen min er drøyt 190 og klarer per dags dato å klemme seg inn i passasjersetet i vår Skoda, men da må han sitte veldig sammenklemt. Ryggen på passasjersetet er også helt rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såpass! Skjønner det er stor forskjell på bilene. Mannen min er drøyt 190 og klarer per dags dato å klemme seg inn i passasjersetet i vår Skoda, men da må han sitte veldig sammenklemt. Ryggen på passasjersetet er også helt rett. 

hvilken skoda har dere?

Anonymkode: 273c3...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Volvo XC90, tre barneseter bak ikke noe plassproblem. 

Anonymkode: e2c93...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skoda superb har god plass til bakovervendt sete

Anonymkode: 71d5d...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...