Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver anonymt fordi det er på vegne av en annen som ikke er bruker her.

Min venninne fikk resept for Pergotime. Legen som ga henne resepten sa at hun blir garantert gravid. Venninna mi tviler. Jeg har ikke erfaring med dette. Noen som kan dele erfaring rundt Pergotime? 

Anonymkode: b638d...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 10 pergotimekurer uten å bli gravid. Pergotime stimulerer eggstokkfunksjonen og kan hjelpe dersom man har manglende eggløsning, men det er som alt annet ingen garanti for at man blir gravid selv om man bruker medikamentet.

AnonymBruker
Skrevet

OK, takk for svar, jeg videreformidlet ditt svar. Hadde du noen bivirkninger av medikamentet? Nå lurer hun på om hun i det hele tatt vil bruke Pergotime.

AnonymBruker
Skrevet

Ble satt på pergotime for første gang forrige måned. Fikk helt klart og tydelig el. Men også mye bivirkninger, kjente ut som ekstreme menssmerter de 5 dagene jeg tok tablettene. Da eggløsning kom smerter jeg sldri har opplevd tidligere, varte i 3 dager da første dag var verst og siste dag besto av ømhet. Ble ikke gravid på første forsøk, denne mnd er pause måned så blir spennende å se om to uker. Kjenner jeg smågruer meg litt for å måtte på igjen med kuren neste måned om denne ikke satt for det var utrolig vondt. Men jeg gjør det jeg kan for å få et barn eller bare få i gang syklusen. 

Anonymkode: 6685a...293

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK, takk for svar, jeg videreformidlet ditt svar. Hadde du noen bivirkninger av medikamentet? Nå lurer hun på om hun i det hele tatt vil bruke Pergotime.

Pergotime hjelper veldig mange selv om det ikke hjalp meg, og hun bør ta det som legen foreskriver! Men det er litt flåsete av ham/henne å si at hun "garantert" blir gravid, det er derfor jeg påpekte alle mine mislykkede kurer. 

Jeg fikk en del hetetokter og trøtthet/hodepine som bivirkninger.

Skrevet

Jeg går på min første pergotimekur nå. Jeg har tidligere slitt med lange og uregelmessige sykluser og det har vært sjeldent at eggløsningstesten har vist positiv. 

Nå er jeg på dag 16 i syklusen, og jeg har fått positiv eggløsningstest både i går og i dag (Juhuu!). Jeg har ingen bivirkninger på pillene, ikke foreløpig hvertfall. Jeg er veldig spent :)

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid 2 mnd med Pergotime, funket flott:)

Anonymkode: 25cc7...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...