Gå til innhold

Samsoving

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert mange meninger om samsoving, men vi trenger litt erfaring fra de som praktiserer det.

Vi har en jente på snart fem år. Hun har inntil nylig lagt seg i egen seng og sovnet alene, men har kommet inn til oss iløpet av natten. Den siste tiden har det vært et par hendelser som har gjort henne redd for å legge seg alene. Derfor har det blitt til at hun får legge seg for kvelden i vår seng og en av oss er der til hun sovner. Hun roer seg og sovner raskt og trygg på den måten.

Til andre som praktiserte samsoving, hvordan gjør dere det? Ligger barnet i deres seng fra kvelden av og er dere der til det sovner? Hvor stort var barnet da det la seg i egen seng? Hvordan er det med overnatting borte? Når vår jente har overnattingsbesøk så går det fint, for da ligger de å tuller og prater helt til de sovner og hun føler seg trygg siden hun ikke er alene. Så jeg tror overnatting skal gå bra.

Til å begynne med syns jeg det var "kjedelig" å måtte gjøre dette, siden hun før har lagt seg så greit. Men i det siste har jeg begynt å sette pris på det, en koselig stund, og viktigst av alt; hun får den tryggheten hun trenger.

Erfaring fra andre som gjør det er fint!

Anonymkode: 158c8...680

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hovedregelen er at de legger seg i egne senger, men om de er utrygge legger de seg i vår i perioder.

Anonymkode: 0d4fe...93d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...