Gå til innhold

Utrolig aktiv på sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en kjekk kar, og vi har datet en stund.han har vært singel i lang tid, og har derfor lagt seg til en singel livsstil. Dette merkes med at han gjerne har i stor grad sine vaner, og ikke like lett å komme innpå. Han er også meget aktiv på sosiale medier, jeg er usikker om dette vil avta og bare vaner han har hatt som enslig, eller om dette er noe jeg bør bry meg med. Ønsker gjerne kommentarer på hvorvidt dette er noe jeg bør føle på, eller drite i, - fordi det ikke ligger noe i det.

Han er på facebook , snapchat hele tiden. Han har masse poeng på snap, snapper endel, og er alltid pålogging face. Han liker profilbildet til alle damer, men aldri menn (ihvertfall av det jeg ser). Selv om han har vært singel i mange år, har hatt likevel holdt på og datet innimellom, og de har han enda kontakt med, chatter med og snapper med. Det utviklet seg til vennskap sa han, og noen av de har kjæreste i dag.

Når vi er sammen er han enda aktiv, dvs.svarer gjerne og skriver med noen på messenger, hvis vi venter på noe kan han ta opp telefonen og skrolle gjennom face, ser vi noe morsomt mens vi treffes, kan han finne på å snappe det (Ikke med meg, han tagger aldri meg, og jeg er aldri med på bilder). Men hvis vi ser film, tar han aldri opp telefonen, det er mer type dødtid. 

Er dette vaner han har tillagt seg som enslig og kjeder seg ?

Bør jeg være skeptisk til noen som er så aktiv ? Til noen som har kontakt med tidligere dater? 

Han viser meg ikke telefon når vi er sammen, men skjuler den heller ikke. Han la meg til som venn på facebook, så han kan vel ikke føle han gjør noe "galt". Men kjenner på sjalusien hvor han plutselig kan skrive med ei på messenger mens jeg er tilstede, eller liker profilbildet til mange flotte damer. 

Hvilke tanker har dere andre kloke ? 

Anonymkode: e2eb0...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også sammen med en som holdt på slik.... Og det ble ikke bedre, enda jeg nevnte det hele tiden, jeg sa faktisk det ødela ganske mye for oss. En dag så jeg at det kom en mld fra Tinder, så da var det over og ut....

Jeg har en venninne som også sitter på telefonen sin hele tiden, barna kan stå og snakke til henne men hun enser dem ikke.... Samboeren hennes holder på å bli gal. Håper dette snur snart og at vi kan være til stede når vi er sammen med andre på ordentlig.... Det ødelegger mange relasjoner. HVA er så viktig med å få med seg hva ANDRE driver med på face feks? HVA er man redd for å gå glipp av, som er viktigere enn å ta vare på dem rundt seg???? 

• Liker 4
Skrevet

En sånn fyr hadde ikke jeg giddet å være med. Jeg er selv ganske aktiv på sosiale medier, men ikke når jeg er sammen med andre. Facebook og slikt kan jeg sjekke når jeg er alene, når jeg sitter på bussen eller har pause på jobb. Har ei venninne som bare MÅ sjekke sosiale medier hele tiden. Hver gang mobilen plinger om at hun har fått en kommentar eller melding på Facebook, så hiver hun seg over telefonen, selv om vi var midt i en samtale. Det er aldri noe viktig heller, kun søstra hennes som spør hvordan det går, eller en "lol"-kommentar til et bilde. Dette er på sett og vis lettere å finne seg i når det er en venninne, men aldri om jeg hadde funnet meg i dette om det var kjæresten min som holdt på slik. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen. "Typen" min sitter å sjekker facebook, snapchat, instagram osv osv HELE TIDEN. Han gjør det til og med om natten. Det siste han gjør er å sitte med trynet i mobilen og første han gjør er å sjekke mobilen. Våkner han før han skal opp, kan du glemme at han holder rundt meg eller noe, nei da er det fram å sjekke facebook og snakke med folk. Det er så slitsomt at jeg føler meg ekstremt nedprioritert i livet hans.

Anonymkode: 578ea...6a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen. "Typen" min sitter å sjekker facebook, snapchat, instagram osv osv HELE TIDEN. Han gjør det til og med om natten. Det siste han gjør er å sitte med trynet i mobilen og første han gjør er å sjekke mobilen. Våkner han før han skal opp, kan du glemme at han holder rundt meg eller noe, nei da er det fram å sjekke facebook og snakke med folk. Det er så slitsomt at jeg føler meg ekstremt nedprioritert i livet hans.

Glemte noe. Når han da skal ut av senga så har han ikke en gang tid til å gi meg en klem for det var viktigere for han å bruke tiden på sosiale medier. Du kan også banne på han er ivrig på å like bildene til eksene sine. Jeg er sliten, jeg er så sliten av avhengiheten hans :,(

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en gutt i går om akkurat det samme.... Kjæresten hans ligger også på mobilen i sengen, og sier ikke god morgen til han engang før hun tar tak i mobilen.... Jeg fatter det ikke.... Det er bare trist egentlig....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...