Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få ut tankene mine nå. Er så frustrert og lei meg, vet ikke hva jeg skal gjøre. Da jeg kom hjem til kjæresten idag ferska jeg kjæresten min og ei god venninna av meg. De lå på rommet, nakne i senga. Det gjør så utrolig vondt, den personen man har hatt et forhold med i nesten 7 år gjør noe så ekkelt mot kjæresten sin. I tillegg at ei god venninne siden barneskolen kan finne på å gjøre no sånt... 

Er helt knust 😭

Anonymkode: a7e26...6c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ultimate sviket...uff ts, jeg vet ikke hva jeg skal si...vil iallfall sende deg en klem

Anonymkode: 3b583...1b6

• Liker 24
Gjest Krigerunge
Skrevet

Sender en klem og regner med du dumper begge to. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene... :kjefte::klem:

Anonymkode: 1a5d0...ab3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så utrolig vanskelig dette. Tror aldri jeg har vært så nærme bunnen som jeg er nå :icon_frown:

Kjæresten/eksen (hva enn jeg skal kalle ham) ville veldig gjerne snakke, uansett hvor lite interessant og hvor mye bullshit han blir å komme med, sa jeg ok.

Venninna er dumpa. Hun har skuffa meg så utrolig mye nå, at det vennskapet er så godt som over.

- ts

Gjest Scorpio_
Skrevet

Dette skal du komme deg igjennom, ts! Ta den tiden du trenger. Gjør noe ekstra fint for deg selv..
Spis is, se filmer som får deg til å le, være sammen med nærmeste familie og venner, kjøp deg noe nytt. Spør om det er noen som pusser opp og som kanskje trenger å slå ned en vegg? 

Sending you a big virtual hug!! 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare få ut tankene mine nå. Er så frustrert og lei meg, vet ikke hva jeg skal gjøre. Da jeg kom hjem til kjæresten idag ferska jeg kjæresten min og ei god venninna av meg. De lå på rommet, nakne i senga. Det gjør så utrolig vondt, den personen man har hatt et forhold med i nesten 7 år gjør noe så ekkelt mot kjæresten sin. I tillegg at ei god venninne siden barneskolen kan finne på å gjøre no sånt... 

Er helt knust 😭

Lik innlegg jo fra tidligere tråd. Kjedet deg? 

Anonymkode: 97a9f...6b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere tråd?? Dette skjedde nå ikveld, så har bare skrevet denne tråden..

- ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feiler deg da?

Anonymkode: b8e55...286

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags forklaring ga venninna de da? Og hvordan oppførte de seg når de ble ferska? Tror jeg hadde fått fullstendig sammenbrudd om jeg var deg. Det er så stygt gjort at jeg har ikke ord!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags forklaring ga venninna de da? Og hvordan oppførte de seg når de ble ferska? Tror jeg hadde fått fullstendig sammenbrudd om jeg var deg. Det er så stygt gjort at jeg har ikke ord!

Venninna mi har ikke sagt et ord til meg, både da jeg ferska de eller etterpå. Jeg ba henne om å hute seg ut. Ba forsåvidt kjæresten om å stikke til helvete også, for jeg ville pakke sakene mine i fred. 

Kjæresten kom til meg idag med mat, drikke, is og litt forskjellig. Han sier han er utrolig lei seg, at jeg absolutt fortjener bedre, men at jeg betyr så mye for han at han ikke vil miste meg.

Jeg har ikke hørt noe fra venninna, noe vennegjengen vår heller ikke har gjort. Det har tydeligvis ikke kjæresten min heller.

kjæreste/eks*

- ts

Skrevet

Venninna mi har ikke sagt et ord til meg, både da jeg ferska de eller etterpå. Jeg ba henne om å hute seg ut. Ba forsåvidt kjæresten om å stikke til helvete også, for jeg ville pakke sakene mine i fred. 

Kjæresten kom til meg idag med mat, drikke, is og litt forskjellig. Han sier han er utrolig lei seg, at jeg absolutt fortjener bedre, men at jeg betyr så mye for han at han ikke vil miste meg.

Jeg har ikke hørt noe fra venninna, noe vennegjengen vår heller ikke har gjort. Det har tydeligvis ikke kjæresten min heller.

kjæreste/eks*

- ts

Han er lei seg??? Vil ikke miste deg?? Det burde han vel ha tenkt på før! Det der må bare være over og ut!

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

kjæreste/eks*

- ts

Som om mat og drikke kan kompensere med at han dyppet tisseluren sin i venninna di. Huff, for en type. Det må du aldri falle for! Alle som er utro kommer krypende og "er så lei seg", men så skjer det bare igjen og igjen.

Anonymkode: 2725d...d4e

• Liker 20
Skrevet (endret)

Ikke tilgi noe av dem med mindre livene deres var risikert. Sjeldent står noen med pistol mot tinningen på kjæresten og venninna for å få de til å ha sex.

Venninna bør være historie. Men kjæresten din vet også betydning av din venninne. Han er kun lei seg for at de ble fersket. Ikke gi han noen sjanse.

Endret av Høsta
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig vanskelig når et forhold har vart så lenge. Han har vært en stor del av livet mitt.. 

Altså, mennesker kan gjøre feil.. Men syns dere denne feilen er for "stor"? Er det dumt av meg å gi det en sjanse? 

Ting kan tilgis, men aldri glemmes. Ikke at det de har gjort er blitt tilgitt. Om jeg noen gang kommer til å tilgi det som skjedde, kommer det til å ta tid.

Venninna er historie. Alt hun har sagt og gjort har vært løgn, hun er rett og slett falsk rett igjennom. "Jeg kommer aldri til å gjøre noe med en gutt ei venninne har gjort noe med". Blir kvalm av tanken på at hun bestandig har sagt dette.

- ts

• Liker 1
Skrevet

Dette ville jeg aldri kunne tilgitt! Alle mennesker kan gjøre feil ja.. Men han VISSTE hvor galt det ville være å gå til sengs med henne og han har med andre ord garantert tenkt gjennom saken før det skjedde, men gjennomførte det likevel. Kommer du noengang til å glemme synet av de to sammen? jeg tror dette vil spise deg opp levende.

Du er verdt så uendelig mye mer enn å skulle bli behandlet slik! Vær rak i ryggen, vis selvrespekt og gå! Ta vare på deg selv og dyrk dine interesser og fokuser på alt som gjør deg glad. 

God klem! 

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig vanskelig når et forhold har vart så lenge. Han har vært en stor del av livet mitt.. 

For min del gjør det sviket hans enda større! Hvem gjør noe slikt mot den man har vært sammen med i syv år?! Og det kan umulig bare plutselig ha skjedd. Skjønner godt at det er vanskelig nå! Men du kommer til å få det så mye bedre med deg selv hvis du avslutter med han. Ikke bare viser du for deg selv (og de rundt dere) at du ikke finner deg i å bli dårlig behandlet. Du unngår også å være i et forhold hvor all tillit er borte. 

Feilen er helt klart for stor, og ingen unnskyldning er god nok.

Vær sterk! Stå opp for deg selv! :troest:

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, mennesker kan gjøre feil.. Men syns dere denne feilen er for "stor"? Er det dumt av meg å gi det en sjanse? 

Ting kan tilgis, men aldri glemmes. Ikke at det de har gjort er blitt tilgitt. Om jeg noen gang kommer til å tilgi det som skjedde, kommer det til å ta tid.

Venninna er historie. Alt hun har sagt og gjort har vært løgn, hun er rett og slett falsk rett igjennom. "Jeg kommer aldri til å gjøre noe med en gutt ei venninne har gjort noe med". Blir kvalm av tanken på at hun bestandig har sagt dette.

- ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde IKKE gitt han en sjanse til. Sjeldent jeg sier det så bastant, men dette her er et kjempesvik. Du sier du blir kvalm av det venninna di har sagt hele livet, og har kuttet henne ut tvert, men at den personen som har vært din nærmeste i sju år, og som tilsynelatende elsker deg, har gitt seg hen til venninna di, han synes du skal få en sjanse til? Nei, vettu hva!

Han er en dust, and will always be. Ikke kast bort mer tid på han. Stor klem til deg.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Nei fy faen, jeg har opplevd det samme. Men jeg ferska dem aldri - venninna fortalte meg det flere år senere.
Det er helt utrolig råttent gjort. Jeg hadde dumpa dem begge to. Det er en grusom ting å være utro, men det er nesten verre når det er med venninna di. Jeg hadde ikke ofra venninna di et ord til.

Anonymkode: 8a732...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom ikke snakk om en ons med en fremmed i fylla. Det er snakk om sex med en god venninne. Det eneste som topper det er om han hadde pult moren din eller søstra de. Så ja, at du vurderer å tilgi synes jeg er veldig rart. Du er verd så utrolig mye mer enn dette ts.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...