Vesentlig Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Hva slags tatoveringer liker du og hva slags liker du ikke? hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Liker ingen tatoveringer... Mye finere å ha en kropp uten! Anonymkode: 6fb1e...a68 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Er ikke så glad i tatoveringer, de kan være fine med en gang men etter bare ett par år sklir linjene utover. Synes ikke det er så fint da. Anonymkode: 82959...0e6 2
Arktis Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Jeg kan la meg fasinere av en godt gjennomført sleeve. Det verste må være en enkel tatovering tilfeldig plassert, f.eks. en diamant, en stjerne, en sommerfugl, tribal og livsmotto skrevet i kalligrafi. Ja, og tatoverte øyenbryn da. 1
Vesentlig Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2016 Jeg tenker på tatoveringer som noe kreativt. Fugler, tribals, stjerner og blomster er ikke særlig kreativt. Godt håndtverk og symetri er viktig for meg. Humor kan også være gøy.
Rumle Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, Vesentlig skrev: Jeg tenker på tatoveringer som noe kreativt. Fugler, tribals, stjerner og blomster er ikke særlig kreativt. Godt håndtverk og symetri er viktig for meg. Humor kan også være gøy. Dette er jeg veldig enig i. Tatoveringer kan både være skikkelig flott og ganske kjedelig. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 Tenker at de fleste tatoveringer har en historie, selv om de ikke er de fineste. Har selv noen tatoveringer jeg ønsker å ta, den ene er en ørn, noe gammelt, som alt for mange har. Men for meg så betyr den så utrolig mye. Jeg hadde ikke vært i live, hadde det ikke vært for den. Den viser hvor utrolig sterk jeg er, og hvor fri jeg er. Og den reddet meg. Så jeg tenker vel sjelden, noe negativt om en tatovering. Anonymkode: 013a3...bd8
Strikkagenser Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 Synes mange tatoveringer kan være fine, og har to stk selv som betyr mye for meg.det jeg liker best med tatoveringer er å høre hva de betyr for eieren. Er ikke så stor fan av store tatoveringer med mye farge. Så f.eks. en som hadde en svær, fargesprakende tatovering på brystkassen. Ikke helt min smak.
Feyfeyhey Skrevet 20. juli 2016 #10 Skrevet 20. juli 2016 (endret) . Endret 7. august 2016 av Feyfeyhey 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #11 Skrevet 22. juli 2016 Jeg liker store tatoveringer av gode artister. Sånne som man har fordi det er kunstverk og ikke fordi det har en eller annen banal mening. Anonymkode: 09bd8...58e 4
Lou Salome Skrevet 22. juli 2016 #12 Skrevet 22. juli 2016 Har aldri sett en pen tatovering. Alle er stygge, det er bare grader av. De minste er minst stygge. 2
SillyFlamingo Skrevet 22. juli 2016 #13 Skrevet 22. juli 2016 Jeg liker tatoveringer som nesten er kunsteriske, sleeve på jenter kan være sexy Ser helst at tatoveringen er svart, ikke masse farger. Mindre glad i tribals, dødningshoder med masse blomster og dill dall.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #14 Skrevet 23. juli 2016 Jeg liker ikke tatoveringer, og det verste er kanskje tribals, navn, ymse mottoer og moromotiver basert på en artig idé som burde fått forbli en idé. Samt min egen: et kinategn på magen som jeg tok en eller annen gang på nittitallet. Hadde jeg ikke vært så pengelens, skulle jeg fjernet den. Anonymkode: 847a8...04b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #15 Skrevet 23. juli 2016 Synes sånn sol som er rundt albuen er stygt, at spissen på albuen er i midten av sola. Liksom bare for å understreke at her er min tørre spisse albueAnonymkode: 308b2...76b 2
Saphyria Skrevet 30. juli 2016 #17 Skrevet 30. juli 2016 Eg liker det meste som er originalt og bra utført. Eg liker ikkje tribal, dårlig utførte tatoveringer, eget navn (seriøst, hva er poenget?), sånn som er plukket ut av ei av bøkene som ligger i studioet, navn på bilmerker, kinesiske tegn eller andre språk på ein person som ikkje snakker/kan lese språket den er på, "mottoer" man lett finner på bilder/skilt hos diverse interiørbutikker eller på sånne veggord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå