Gå til innhold

vintrekker / åpner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

er påutkikk etter en bord vinåpner litt sånn elegant men det erjo såååå dyrt! 600 på glassmagasinet! noen som vet om en slik en men til billigere pris et anna sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Étoile

Vet ikke hvilken du er på jakt etter, men Screwpull er den suverent beste vinopptrekkeren jeg vet om. Enkelt og elegant design og super funksjonalitet - no fuss!

Koster et par hundrelapper tenker jeg, og finnes i velassorterte kjøkkenforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En åpner av denne typen viser jo bare at man ikke kan åpne vin på skikkelig vis :sjarmor:

Skal det se stilig ut, så skaff en "kelneråpner" og lær deg å bruke den skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

neinei jeg skal jo gi det i gave da, så det er ikke jeg som er kresen! men må jo si meg enig i at det ser litt mer stilig ut med en slik bordåpner en en enkel sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screwpull, uten tvil! Fungerer veldig bra som gave også! Med foilcutter! En slager!

Ellers er jeg enig i at det er noe med å åpne flaskene med en "kelner-opptrekker", men ikke som gave..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med Fakse. Skal man effektivt og riktig åpne vin, er en servitørvenn (det noe kaller en kelnertrekker)absolutt å anbefale. Jeg er servitør, og kan ikke unnvære min leddede servitørvenn fra Systembolaget til 80 kroner!

Bordtrekkere er for utstyrsfreaker. (og så har jeg sett vinmonopolet sin kursansvarlig ha bordtrekkere, men den damen har jo flaskeåpning som yrke......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kresen, utstyrsfreak anything.. jeg skal hvertfall en slik bordåpner... hehe... beklager! men det er akkurat det de ønsker seg så da må jeg oppfylle det... til bords ja. det kan være.. skal lete litt på internettsidene dems, med mitt hell finner jeg vel ikke noe.. 3 400 er også en fin pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er du sikker på at mottaker virkelig ønsker seg en slik en...? Jeg er enig i at det ser stilig ut på butikken, men hjemme hos meg selv er jeg ganske sikker på at hele stasen ville havnet i en skuff :oops:

Det er sjelden jeg åpner mer enn 1-2-...-5 flasker vin i løpet av en kveld, og da er det vel like greit med en enklere variant - for HVOR I ALL VERDEN SKAL MAN HA DEN!?!?! Jeg ville aldri brukt opp dyrebar benkeplass på noe sånt, og å montere den opp for å åpne et par vinflasker er noe man gjør den første uka eller så...

Jeg vet at det ikke var det du spurte om, men kunne ikke la være.... kjøp heller en slik vakumlukker til vin, det har man mye mer glede av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...