AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Har dere veldig god selvtillit? Er dere trygg på dere selv? Ønsker dere en kvinne som er like "populær" som dere? Sliter dere med selvfølelse? Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Ramona skrev: Tror ikke det er så mange slike menn på KG 😉 Nei? Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere veldig god selvtillit? Er dere trygg på dere selv? Ønsker dere en kvinne som er like "populær" som dere? Sliter dere med selvfølelse? Anonymkode: 63b8b...c3f Altså, når man har 998 venner - så øker det jo sjansene til å få over 100 likes på sin profil... selv har jeg 998 venner, og jeg passer på å fjerne mitt "liker" på kommentarer, og en annen dag like igjen - dette gjør at profilbildet mitt kommer opp igjen i oppdateringen til venner som evnt. ikke har fått med seg at jeg har fått nytt profilbilde. Likes beholder jeg selv om jeg skifter profilbilde, så jeg har to ulike jeg veksler mellom, har et et par uker, så skifter jeg, da kommer det på nyhetsoppdaterinen slik at de som glemte å like får mulighet til å like det igjen. Så nå har jeg faktisk over 300 likes på min profil :D Av de 998 vennene, er det kanskje 150 jeg faktisk kjenner. Ellers er det folk som har lagt meg til so jeg ikke kjenner og jeg legger til alle jeg får forslag om at jeg kan kjenne... kjenner de jo ikke men... Hyggelig med mange venner Og da tror mine gamle klassekamerater at jeg er populær Profilbildet mitt er forresten retusjert - har merket at naturlige bilder gir færre likes... har et bra program som gir meg smalere fjes, fjerner rynker og rødhet, gjør meg brunere og får blåere øyne. Anonymkode: b68b0...6b6
Ramona Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså, når man har 998 venner - så øker det jo sjansene til å få over 100 likes på sin profil... selv har jeg 998 venner, og jeg passer på å fjerne mitt "liker" på kommentarer, og en annen dag like igjen - dette gjør at profilbildet mitt kommer opp igjen i oppdateringen til venner som evnt. ikke har fått med seg at jeg har fått nytt profilbilde. Likes beholder jeg selv om jeg skifter profilbilde, så jeg har to ulike jeg veksler mellom, har et et par uker, så skifter jeg, da kommer det på nyhetsoppdaterinen slik at de som glemte å like får mulighet til å like det igjen. Så nå har jeg faktisk over 300 likes på min profil :D Av de 998 vennene, er det kanskje 150 jeg faktisk kjenner. Ellers er det folk som har lagt meg til so jeg ikke kjenner og jeg legger til alle jeg får forslag om at jeg kan kjenne... kjenner de jo ikke men... Hyggelig med mange venner Og da tror mine gamle klassekamerater at jeg er populær Profilbildet mitt er forresten retusjert - har merket at naturlige bilder gir færre likes... har et bra program som gir meg smalere fjes, fjerner rynker og rødhet, gjør meg brunere og får blåere øyne. Anonymkode: b68b0...6b6 Tuller, ikke sant? 😆 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, når man har 998 venner - så øker det jo sjansene til å få over 100 likes på sin profil... selv har jeg 998 venner, og jeg passer på å fjerne mitt "liker" på kommentarer, og en annen dag like igjen - dette gjør at profilbildet mitt kommer opp igjen i oppdateringen til venner som evnt. ikke har fått med seg at jeg har fått nytt profilbilde. Likes beholder jeg selv om jeg skifter profilbilde, så jeg har to ulike jeg veksler mellom, har et et par uker, så skifter jeg, da kommer det på nyhetsoppdaterinen slik at de som glemte å like får mulighet til å like det igjen. Så nå har jeg faktisk over 300 likes på min profil :D Av de 998 vennene, er det kanskje 150 jeg faktisk kjenner. Ellers er det folk som har lagt meg til so jeg ikke kjenner og jeg legger til alle jeg får forslag om at jeg kan kjenne... kjenner de jo ikke men... Hyggelig med mange venner Og da tror mine gamle klassekamerater at jeg er populær Profilbildet mitt er forresten retusjert - har merket at naturlige bilder gir færre likes... har et bra program som gir meg smalere fjes, fjerner rynker og rødhet, gjør meg brunere og får blåere øyne. Anonymkode: b68b0...6b6 300? så antallet likes har noe med hvor mange "venner" man har? Jeg har ca 150 stk, mine profil bilder ligger på likes ca 30 stk, jeg kjenner en med 550 som ligger på ca 80 likes på profilbilder, Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 300? så antallet likes har noe med hvor mange "venner" man har? Jeg har ca 150 stk, mine profil bilder ligger på likes ca 30 stk, jeg kjenner en med 550 som ligger på ca 80 likes på profilbilder, Anonymkode: 63b8b...c3f Det går litt prosentvis i forhold til hvor mange venner du har. Men det har også litt å si at du er litt aktiv selv, så de ser deg ofte i oppdateringene og ikke glemmer av deg, og at du er hyggelig og liker de også, da føler enkelte seg skyldig i å gi en like tilbake Det er litt trist om personen har 550 venner, og bare 80 liker... Det bør være sånn 1/3 som liker... Det samme med bursdagshilsener, 1/3-del av vennene bør skrive gratulerer med dagen Helst alle. Sist fikk jeg 350 bursdaghilsener. Anonymkode: b68b0...6b6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det går litt prosentvis i forhold til hvor mange venner du har. Men det har også litt å si at du er litt aktiv selv, så de ser deg ofte i oppdateringene og ikke glemmer av deg, og at du er hyggelig og liker de også, da føler enkelte seg skyldig i å gi en like tilbake Det er litt trist om personen har 550 venner, og bare 80 liker... Det bør være sånn 1/3 som liker... Det samme med bursdagshilsener, 1/3-del av vennene bør skrive gratulerer med dagen Helst alle. Sist fikk jeg 350 bursdaghilsener. Anonymkode: b68b0...6b6 Ok så det er trist på meg,siden jeg har ca 15o venner og får en ca 30 bursdaghilsninger, okay... vet ikke helt om jeg tror på deg.. Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 De fleste med over 100 liker på profilbilder har drøssevis med Facebookvenner. Når jeg ser noen med 300-400 liker har de alltid over 1000 venner. Det vitner om litt overfladiske trekk etter min mening. Jeg ser også at noen tagger seg selv i sitt eget profilbilde etter en stund for å få flere liker. Ganske latterlig, og de fleste ser jo hva de driver med. Anonymkode: 7026a...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok så det er trist på meg,siden jeg har ca 15o venner og får en ca 30 bursdaghilsninger, okay... vet ikke helt om jeg tror på deg.. Anonymkode: 63b8b...c3f Åpenbart er vedkommende ironisk, men det er en viss sannhet i innleggene. Hvor mange liker man har avhenger ofte av størrelsen på vennelisten din og hvor aktiv du er. Anonymkode: 7026a...1f3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste med over 100 liker på profilbilder har drøssevis med Facebookvenner. Når jeg ser noen med 300-400 liker har de alltid over 1000 venner. Det vitner om litt overfladiske trekk etter min mening. Jeg ser også at noen tagger seg selv i sitt eget profilbilde etter en stund for å få flere liker. Ganske latterlig, og de fleste ser jo hva de driver med. Anonymkode: 7026a...1f3 Ok, jeg kjenner en som ikke er så aktiv, har en 550 på vennelisten, for å profil/bursdag en ca 80 personer likes/gratulasjoner, hvordan forklarer du den? jeg ser ikke alt han poster kanskej? Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpenbart er vedkommende ironisk, men det er en viss sannhet i innleggene. Hvor mange liker man har avhenger ofte av størrelsen på vennelisten din og hvor aktiv du er. Anonymkode: 7026a...1f3 ikke hvor mange venner man har? Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, når man har 998 venner - så øker det jo sjansene til å få over 100 likes på sin profil... selv har jeg 998 venner, og jeg passer på å fjerne mitt "liker" på kommentarer, og en annen dag like igjen - dette gjør at profilbildet mitt kommer opp igjen i oppdateringen til venner som evnt. ikke har fått med seg at jeg har fått nytt profilbilde. Likes beholder jeg selv om jeg skifter profilbilde, så jeg har to ulike jeg veksler mellom, har et et par uker, så skifter jeg, da kommer det på nyhetsoppdaterinen slik at de som glemte å like får mulighet til å like det igjen. Så nå har jeg faktisk over 300 likes på min profil :D Av de 998 vennene, er det kanskje 150 jeg faktisk kjenner. Ellers er det folk som har lagt meg til so jeg ikke kjenner og jeg legger til alle jeg får forslag om at jeg kan kjenne... kjenner de jo ikke men... Hyggelig med mange venner Og da tror mine gamle klassekamerater at jeg er populær Profilbildet mitt er forresten retusjert - har merket at naturlige bilder gir færre likes... har et bra program som gir meg smalere fjes, fjerner rynker og rødhet, gjør meg brunere og får blåere øyne. Anonymkode: b68b0...6b6 Er det kjære fotballfruen vi snakker med.. Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg kjenner en som ikke er så aktiv, har en 550 på vennelisten, for å profil/bursdag en ca 80 personer likes/gratulasjoner, hvordan forklarer du den? jeg ser ikke alt han poster kanskej? Anonymkode: 63b8b...c3f Å få 80 gratulasjoner/liker med 550 på vennelisten er overhodet ikke uvanlig. Anonymkode: 7026a...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste med over 100 liker på profilbilder har drøssevis med Facebookvenner. Når jeg ser noen med 300-400 liker har de alltid over 1000 venner. Det vitner om litt overfladiske trekk etter min mening. Jeg ser også at noen tagger seg selv i sitt eget profilbilde etter en stund for å få flere liker. Ganske latterlig, og de fleste ser jo hva de driver med. Anonymkode: 7026a...1f3 Likesjegere kalles det. Man blir avhengig når man først begynner å få masse likes. Også blir man sjalu om man ser at bestekompisen fikk flere likes eller flere bursdagshilsener... og da må man prøve å få oppdatert bildet eller fjerne sin egen like på kommentar, og så like igje, slik at det kommer opp i oppdateringen. Kjent triks :D Jeg kan dem alle............ Og noe jeg blir kvalm av er sånne berter som får kommentarer som nærmest høres lesbiske ut: Fiina, søta, sexy osv... åh, takk snille deg, du er så søt, smask........... Fisker etter komplimenter og likes. DUCKFACE er et typisk fiske etter likes bilde :D Anonymkode: b68b0...6b6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 Jeg jagder ikke likes, men det må vel ikke bare ha noe med hvor mange venner man har på fb, men også hvor mange venner man har på rl? Man kan jo ha tusen "venner" på fb uten å være venner... Eller beksjente Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likesjegere kalles det. Man blir avhengig når man først begynner å få masse likes. Også blir man sjalu om man ser at bestekompisen fikk flere likes eller flere bursdagshilsener... og da må man prøve å få oppdatert bildet eller fjerne sin egen like på kommentar, og så like igje, slik at det kommer opp i oppdateringen. Kjent triks :D Jeg kan dem alle............ Og noe jeg blir kvalm av er sånne berter som får kommentarer som nærmest høres lesbiske ut: Fiina, søta, sexy osv... åh, takk snille deg, du er så søt, smask........... Fisker etter komplimenter og likes. DUCKFACE er et typisk fiske etter likes bilde :D Anonymkode: b68b0...6b6 Duckface er vel mer damer da? Anonymkode: 63b8b...c3f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Duckface er vel mer damer da? Anonymkode: 63b8b...c3f Jeg nevnte her damer hva de gjør... men det er menn som gjør duckface og Meg inkl. og damene elsker det! Jeg lager bare så vidt da, blåser opp leppene litt slik at jeg ser kyssbar ut Anonymkode: b68b0...6b6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få 80 gratulasjoner/liker med 550 på vennelisten er overhodet ikke uvanlig. Anonymkode: 7026a...1f3 Nei? hvorfor ikke? Anonymkode: 63b8b...c3f 1
Belbus Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, når man har 998 venner - så øker det jo sjansene til å få over 100 likes på sin profil... selv har jeg 998 venner, og jeg passer på å fjerne mitt "liker" på kommentarer, og en annen dag like igjen - dette gjør at profilbildet mitt kommer opp igjen i oppdateringen til venner som evnt. ikke har fått med seg at jeg har fått nytt profilbilde. Likes beholder jeg selv om jeg skifter profilbilde, så jeg har to ulike jeg veksler mellom, har et et par uker, så skifter jeg, da kommer det på nyhetsoppdaterinen slik at de som glemte å like får mulighet til å like det igjen. Så nå har jeg faktisk over 300 likes på min profil :D Av de 998 vennene, er det kanskje 150 jeg faktisk kjenner. Ellers er det folk som har lagt meg til so jeg ikke kjenner og jeg legger til alle jeg får forslag om at jeg kan kjenne... kjenner de jo ikke men... Hyggelig med mange venner Og da tror mine gamle klassekamerater at jeg er populær Profilbildet mitt er forresten retusjert - har merket at naturlige bilder gir færre likes... har et bra program som gir meg smalere fjes, fjerner rynker og rødhet, gjør meg brunere og får blåere øyne. Anonymkode: b68b0...6b6 Oi, vet ikke helt om jeg tror på dette, men uansett så er det jo faktisk folk som holder på sånn. Så trist og lite givende liv man må ha hvis man velger å jobbe og huske på å unlike og like ting for å få så mange likes som mulig. "nå liket jeg hennes bilde, nå skylder hun meg en tilbake" Huff. Det er nesten morsomt. Jeg holdt på med en gutt en gang, som hadde mange likes på instagram og facebook. Bildene var veldig kleine, masse duckface og puppyeyes. Klarte ikke like bildene selv da jeg fikk helt vondt inni meg av å se på de Men han hadde iallefall ikke noe i mot at jeg ikke hadde 100+ likes selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå