Gå til innhold

Jeg var et mobbeoffer på ungdomskolen og er nå en bitter person.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov?....

Jeg er bitter på alle elevene som mobbet meg, og som gjorde livet mitt til et helvete. 
Jeg er bitter på alle lærerne mine som ikke brydde seg.
Jeg er bitter på helsesøsteren min som sa jeg burde tåle litt. 
Jeg er bitter fordi de har gitt meg sosial angst og dårlige karakterer.

Det er mange som har kommet bort til meg og sagt at de er lei seg, men saken er at det er ikke godt nok. De har ødelagt hele livet mitt.
Nå får jeg ikke en ordentlig utdanning fordi jeg har for dårlige karakterer, og fordi jeg ikke klarer å gå på skole. 
Jeg har nesten ingen venner fordi jeg ikke tørr å treffe andre enn moren og broren min. I tillegg sliter jeg med mat fordi jeg fikk høre hvor stygg og ekkel jeg var. Eller et spørsmål om hvorfor jeg ikke bare kunne hoppe fra en bro.

Jeg er 26 år og er forsatt sinnssykt sint. I iallefall når jeg ser hvor perfekte liv de fleste har. Noen av de skal utdanne seg som advokater og leger. Da tenker jeg: Stakkars de menneskene som får de som lege i fremtiden. 

Takk måtte bare få det ut. Og her sitter jeg singel og ekkel.

Anonymkode: 14a64...6b3

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt er forståelig. Likevel må du gå videre i livet ditt. Mobberne har du brukt alt for mye av livet ditt på, de fortjener ikke mer av ditt liv. 

Anonymkode: b4a39...a40

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Det er trist at dette har skjedd med deg. Men på et tidspunkt må du velge å ta ansvar for hvordan ditt eget liv skal bli videre. Å fortsette å la de ha en slik makt over deg vil ikke hjelpe mye.

Anonymkode: 8606c...0d8

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du gå videre 

Anonymkode: 7b6e7...8d8

• Liker 4
Skrevet (endret)