Gå til innhold

Kvinne-perspektiv needed: Hjelp! Ingen tindermatcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner!  24 år gammel Tindrer trenger deres råd. Råd som kanskje kan gi svar på hvorfor jeg får så få matcher på Tinder og Happn.  

Har hatt Tinder i tre månder - har 30 ish matcher.
Har hatt Happn i nesten to uker - kun én match.
Altså veldig få matcher i begge apper.

Alle som har brukt appene kan være enige om at de er ekstremt utseende-basert. Jeg får vanligvis høre at jeg er en kjekk fyr når temaet dukker opp, og hadde derfor forventet mer uttelling på appene. Har flere kompiser som har sweipet mindre enn meg, men har hundrevis av matcher selv om de hverken er en Burt Lancaster eller Johnny Depp, eller fremstår som i overkant interessante. Veninnene mine er like forundret som meg. Min konklusjon er derfor: enten bryr jenter (på Tinder/Happn) seg mindre om utseénde enn jeg antok, og bryr seg mer om noe jeg ikke vet hva er og som profilen min tydeligvis mangler. Eller at jeg har vært høy på meg selv og er ikke like kjekk som jeg trodde. Jeg har derfor lagt ved de fire bildene på profilen min, i håp om råd og tips slik at jeg kan bli klok på dette. Setter stor pris på svar fra folk med erfaring med appene Trenger ikke legge en finger i mellom, vær dønn ærlige!

Har ikke viet timesvis til valg av bilder, men fikk smekket sammen noe hadde liggende. Tanken bak bildene er:
Bilde 1: (forsidebildet mitt): smil og ansikt.

Bilde 2: nærbilde
Bilde 3: hele kroppen, smil, (og Wittgenstein, for de få som vet hvem han er).
Bilde 4: Vise at jeg er i form.

Er klar over at jeg ikke har bilder som viser hobbyene mine etc, men har koblet Tinder/Happn profilen til Instagram-kontoen min, hvor jeg bla. har masse tegninger (jeg har tegnet i flere år).
Teksten på profilen min endrer seg like ofte som humøret mitt, men for tiden er den:

Universitet mitt / Speil speil på veggen der, er det ei jente som skiller seg fra resten her..? / 24. Oslo. Norsk/iraner. / "There's a crack in everything, that's how the light gets in."

image kv.jpeg

image(1).jpg

image(2).jpg

image(3).jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp de to nederste bildene. Og skjorta fra bilde nr 2. 

😉👍

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har bra overkropp burde du vise den frem. 

Anonymkode: 1e771...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Du burde også ta selfie i bar overkropp foran speilet.

Anonymkode: 05a87...4b6

AnonymBruker
Skrevet

Bruk bilde 2 som første bilde 😊 

Der ser man øynene godt og det liker jenter

Anonymkode: 8d4db...76a

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg har aldri vært på noen av appene, men det er vel slik at man først får se ett bilde, og må trykke seg inn på profilen for å se flere? I så fall ville jeg hatt bilde nr 2 som første bilde, og eventuelt droppet det første bildet. Syns ikke lyset i det bildet ytte deg rettferdighet! Mitt inntrykk fra mine venninner er at mange sveiper bort menn basert på første bildet, og sveiper ja etter å ha sjekket resten av bildene der hovedbildet virker interessant. Så hovedbildet bør være et bra bilde!

Endret av Thorn
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Muligens legg til hva du er på jakt etter.

Anonymkode: 23ea9...7e3

AnonymBruker
Skrevet

Bilde nr 2 var kjempefint, ville brukt det som første bilde.

Anonymkode: 26b21...c22

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over. Dropp bilde en og bruk nr to som første bilde. Det første bilde avhenger(hvertfall for min del) om jeg skal trykke inn på profilen eller sveipe nei. 

Anonymkode: e8aaf...61e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart bilde 2 som førstebilde. Dropp bilde 1 og 4 

Anonymkode: ce876...747

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mente dropp bilde 1 og 3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra det du skriver tror jeg muligens du har vært litt høy på deg selv. Du er ikke helt min type, men jeg synes det nederste bildet var best. Der ser du sprek, atletisk og velbygd ut.

Anonymkode: fd1da...2f2

AnonymBruker
Skrevet

Droppe bilde 1 (får litt homofilvibber av det)

Bruk bilde 2 som første bilde

Anonymkode: 39464...658

• Liker 2
Gjest Edain
Skrevet

Det skorter hvertfall ikke på utseendet, du er veldig kjekk! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte bilde nr.1, jeg. :) Litt sånn nerdete og søt, som jeg lett faller for.

Anonymkode: 25ece...44d

• Liker 4
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Ville fjernet 1-3 i alle fall, muligens 4, men ta heller råd fra kvinnene her på den.

Hvor kresen er du når du sveiper? 

Ikke ta ille opp at du sliter på happen. Det gjør de fleste menn. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte også veldig godt bilde nummer 1. Nummer 2 er også bra, selv om du ikke faller helt i min smak. Bilde 3 er greit, men jeg ville ha droppet det siste. 

30 matcher er uansett mye, og når du anser dette som lite regner med med at du bedriver en del ukritisk sveiping. Jeg synes du virker overfladisk og er ute etter å samle matcher. Det er lite sjarmerende. 

Anonymkode: f6010...926

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre om at bilde nr 2 er best. Dropp nr 1 og 3. På bilde 3 er du ikke "sporty kledd", det gir mer inntrykk av typisk turist på tur som ikke er kledd for vær eller aktivitet.

Hvorfor skriver du "universitetet mitt"?

Er du norsk-iraner født av iranske foreldre? Eller har du en forelder fra Norge og en fra Iran? Dette tror jeg er lurt å få frem, for å unngå at folk sveiper venstre pga redsel for andre kulturer.

Du er forresten en pen mann med nydelige øyne!😍

Anonymkode: f02e5...6e6

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dropp nr 1. Det var kjempe fint! Behold nr 2 og slett de andre to :)

Anonymkode: 630ca...5e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med de andre om at bilde nr 2 er best. Dropp nr 1 og 3. På bilde 3 er du ikke "sporty kledd", det gir mer inntrykk av typisk turist på tur som ikke er kledd for vær eller aktivitet.

Hvorfor skriver du "universitetet mitt"?

Er du norsk-iraner født av iranske foreldre? Eller har du en forelder fra Norge og en fra Iran? Dette tror jeg er lurt å få frem, for å unngå at folk sveiper venstre pga redsel for andre kulturer.

Du er forresten en pen mann med nydelige øyne!😍

Anonymkode: f02e5...6e6

Han skriver faktisk "universitet mitt". :ph34r:

Anonymkode: f6010...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...