AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Jeg driver og prater med en fyr som er en del år eldre enn meg. Vi møttes gjennom jobb, og begynte å prate rundt i fjor sommer. Vi gikk ut en gang, før jeg måtte reise bort pga skole. Kjemien var ikke helt der på daten, men han har fortsatt hatt kontakt med meg gjennom hele året. Nå er jeg tilbake i Norge, og han spurte om jeg ville gå ut med han igjen, men jeg sa at jeg dessverre jobber veldig mye i sommer, så jeg visste ikke om jeg fikk tid. Tror han tok dette litt feil vei, og at jeg bare brukte jobben som en unnskyldning for å ikke gå ut med han i det hele tatt. Vi prater fortsatt litt nå og da, men jeg klarer ikke å se meg i noe forhold med han, men det hadde i gjort meg noe å bare ha det gøy sammen Jeg vet ikke helt hva han tenker om dette, for noen dager virker han veldig gira, mens andre er han ikke responsiv i det hele tatt. F. eks så var det en kveld jeg var ute å drakk i Oslo, og han skrev etter jeg hadde kommet meg på toget hjem at jeg bare kunne ha sovet over hos han, så jeg slapp å dra så langt, men da var det jo selvfølgelig for sent for meg å komme dit. Derimot neste dag, når jeg hinter veldig til at jeg kan holde han med selskap mens han er på jobb (vet veldig godt at han satt bare å kjeda seg i 10 timer), var det ikke noe invitasjon. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å få han til å skjønne hva jeg vil, eller om han i det hele tatt er gira på det samme? Når vi begge er på jobb, prøver jeg få være så profesjonell som mulig og ikke flørte så mye, i tilfelle det skal bli oppdaget av andre, så kommunikasjon er for det meste gjennom meldinger. Jeg er også litt redd for at han egentlig bare har lyst på å være i et forhold, siden han har holdt kontakten med meg såpass lenge.. Hvordan fremgangsmåte foreslår dere? Anonymkode: 94b98...6dd
Gjest *Micki* Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Du må jo bare fronte ønsket ditt så han vet om det. Litt unormalt nesten da det som regel er vi damene som helst vil ha forhold
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Si det med ord kan faktisk hjelpe. Anonymkode: fb4fd...135
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 TS her. Hva hvis han ikke vil det da, og bare vil være noe seriøst i stedet for? Må fortsatte forholde meg til han på jobb. Så lurte kanskje litt mer til tips til hvordan jeg kan hinte det til han forsiktig, uten at det skal bli kleint, og kanskje hvordan jeg kan vite at han tenker i samme bane? Anonymkode: 94b98...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå