Gå til innhold

Trenger hjelp (!!!)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg og kjæresten min har vært sammen en good stund nå, og vi har hatt sex. Han vil stadig der nede og slikke meg, men jeg skammer meg over hvordan jeg ser ut der nede og er redd han ikke liker det han ser. Jeg vet mange kommer med slikt, men det føles virkelig som et stort hinder for utallige ting. Så, hvor mye bryr egentlig jenter & gutter seg om hvordan den de skal evnt slikke ser ut??

skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Mine indre kjønnslepper er lengre enn de ytre og ¨henger¨ litt utenfor. Klitorisen er også utenpå. Føler at all ïnnmaten¨ er utenpå. den er ganske lik den på det tredje bildet, første rekke (loddrett)

trenger virkelig hjelp! 

Anonymkode: 72c69...f90

Endret av Bond
Vedlegg med opphavsrett fjernet. Bond, forumansvarlig
Videoannonse
Annonse
Gjest OverMyKnee
Skrevet

Helt normalt, deilig mus det der.

Skrevet

helt vanlig og jeg er sikker på at du vil føle deg bedre når du ser at det er helt ok for han. Han vet vel egentlig sånn ish hvordan du ser ut nedentil?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er uvanlig med musa på bilde 1 fra venstre på 3.øverste rad. Heller wow! Den var fin. 

Anonymkode: 82e6a...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Sånn ser dama mi sin ut og, og jeg går gjerne ned på henne så ofte som mulig. Du har funnet deg en gutt som liker å slikke, la han gjøre det 😊

Anonymkode: f14b4...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...