Gå til innhold

Dere jenter med over 100 likes på profilbilde på FB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere veldig god selvtillit? Er dere trygg på dere selv? Ønsker dere en mann som er like "populær" som dere? Sliter dere med selvfølelse? 

Jeg lurer fordi jeg er intr. i ei jente som tittelen beskriver, men usikker på om jeg er bra nok! (jada, jeg er bra nok). 

Anonymkode: 899a6...669

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

100 likes på Facebook gir ingen indikasjon på noe som helst. Vet for eksempel om en sliten, gammel dame som har over 300 likes, og flere unge, penge jenter som så vidt har 50. Har også hørt om folk som kjøper likes, så ikke heng deg opp i likes - det har ingen ting å si for hvordan jenta føler seg. 

Anonymkode: 68f2b...65c

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100 likes på Facebook gir ingen indikasjon på noe som helst. Vet for eksempel om en sliten, gammel dame som har over 300 likes, og flere unge, penge jenter som så vidt har 50. Har også hørt om folk som kjøper likes, så ikke heng deg opp i likes - det har ingen ting å si for hvordan jenta føler seg. 

Anonymkode: 68f2b...65c

What?! Hvordan kan man kjøpe likes? 

AnonymBruker
Skrevet

Kjør gjerne litt mer diskusjon i denne tråd! 

Jeg tenker at ei jente med over 100 likes har det tilnærmet perfekt med seg selv... 

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere veldig god selvtillit? Er dere trygg på dere selv? Ønsker dere en mann som er like "populær" som dere? Sliter dere med selvfølelse? 

Jeg lurer fordi jeg er intr. i ei jente som tittelen beskriver, men usikker på om jeg er bra nok! (jada, jeg er bra nok). 

Jeg fikk over 100 likes på et profilbilde - fordi jeg var innlagt på sykehus!
Likesene var mer ment som "tenker på deg". 
De som ikke visste jeg var innlagt, trodde nok jeg plutselig var blitt populær og likte bildet fordi alle andre gjorde det.

Anonymkode: 03a2a...227

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd....

Anonymkode: cf1d3...3e4

Skrevet

lol nei. Har bare mange sosiale relasjoner hvor man normalt ville likt hverandres bilde. Antall profilbildelikes sier ikke veldig mye om en person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser kylie jenner wannebe kan få opptil 300 likes og de idiotiske kommentarene: perfeksjon. Perf. Babe. Wow. Du er så best. Goals. Supernydelig. Fiiiineste i verden....Og så går d tre dager og nytt profilbilde kommer enda mer trutmunn enn det første. Sier bare Oh myyy gåååååd asså 😄😄😄😑

Anonymkode: 590e3...b6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånn ca litt over 300. Kan legge til at jeg er 17 år og er populær i vennekretsene og har mange bekjente. Selv om jeg har mange likes, så har jeg liksom ikke en veldig god selvtillit. Liksene får ikke selvtilliten min til å gå opp faktisk. Jeg er heller ikke så trygg på meg selv, kanskje litt trygg. 

Jeg ønsker meg bare en mann som jeg kan være meg selv med og er hyggelig, etc.. Populæritet betyr ingenting egentlig. 

Anonymkode: 9ffce...fcd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sånn ca litt over 300. Kan legge til at jeg er 17 år og er populær i vennekretsene og har mange bekjente. Selv om jeg har mange likes, så har jeg liksom ikke en veldig god selvtillit. Liksene får ikke selvtilliten min til å gå opp faktisk. Jeg er heller ikke så trygg på meg selv, kanskje litt trygg. 

Jeg ønsker meg bare en mann som jeg kan være meg selv med og er hyggelig, etc.. Populæritet betyr ingenting egentlig. 

Anonymkode: 9ffce...fcd

Jeg synes du har et fornuftig forhold til det. :)

Anonymkode: df209...478

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør gjerne litt mer diskusjon i denne tråd! 

Jeg tenker at ei jente med over 100 likes har det tilnærmet perfekt med seg selv... 

ts

Hæ?

Veldig merkelig og enkel holdning! Jeg får ofte latterlig mange likes og er trygg på meg selv. Men jeg er nok over dobbelt så gammel som deg (håper jeg) og jeg var trygg lenge før FB fantes. Min kjære får veldig få, enda han er den kjekkeste jeg kjenner. Det har noe med hva slags bilder man legger ut og hvem man har på vennelista. Dette har ikke noe hvor perfekt liv folk har!

Anonymkode: 1cc5b...727

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med mye likes er mer provoserende enn menn mye likes?

Anonymkode: c49d9...436

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg har over 300 likes, og har vel heilt okei sjølvtillit. Vil ha(har) ein kjæreste som et veldig godt likt og er populær :) 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Fireproof skrev:

Eg har over 300 likes, og har vel heilt okei sjølvtillit. Vil ha(har) ein kjæreste som et veldig godt likt og er populær :) 

Det ser man!

ts

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det ser man!

ts

Der *

Gjest Belle âme
Skrevet

Det ser man!

ts

Men berre for å gjere det klinkande klar: Eg liker ikkje ein fyr pga liksa han har, men min erfaring tilseier at populære gutter(Med mange likes) er hyggelige, snille, morsomme og omtenksomme folk, imens gutter med få likes er ofte rare og berre ikkje min type. Men finner eg drømmemannen(om eg ikkje allereie har funne han) og han har typ 10 likes, så kan ikkje eg bry meg mindre om det😊

AnonymBruker
Skrevet

Se på vennelista til de som har over 100 likes, den består nok langt over 500 venner. Jeg er veldig selektiv på vennelista og har mest folk jeg kjenner, så årpsentmessig (mtp antall venner og antall likes) får jeg mer likes enn en person med langt over 500+ venner og 100 likes på profilbildet. Bare litt matte ;) 

Jeg vet om jenter som får 20 likes som er mye penere enn hun som fikk 100 likes, samme merker jeg med menn. Det jeg EGENTLIG vil frem til, er at du ikke bør legge så mye vekt på dette som du gjør, det er en veldig usikker ting å forholde seg til og basere så viktige ting på ;) At hun får 100 likes betyr ikke at hun har høy selvtillit, for mennesker med høy selvtillit og som er trygge på seg selv finner denne "magien" fra andre steder. Det er mennesker som HAR lav selvtillit som finner trøst og selvtillit i slike ting som Likes på Facebook osv. Igjen, enkel logistikk.

Anonymkode: 909c6...a27

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

årpsentmessig (mtp antall venner og antall likes)

*prosentmessig

Skrevet

Føler ikke at likes påvirker selvtilliten min, og fremtidige kjærester trenger ikke likes på bildene sine for at jeg skal være interessert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...