AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg har sosial dysleksi. Føler meg nesten alltid utilpass i sosiale situasjoner. Jeg liker ikke å være i fokus og føler meg alltid litt utenfor pga at jeg ikke sier så mye i ustrukturerte sosiale situasjoner. Dette er verst på jobben, for ellers så kan jeg velge selv hva jeg skal være med på sosialt. Men nå har jeg fått en ny jobb. Og jeg har veldig lyst til å opparbeide med høyere sosial status der. Det er selvfølgelig urealistisk å plutselig bli et midtpunkt, men kanskje jeg kan klare å ikke være den som er lavest på den sosiale rangstigen. Er dette mulig tror dere? Å endre seg i nytt miljø? Anonymkode: 3e489...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 19. juli 2016 #2 Del Skrevet 19. juli 2016 Hvor lenge har du jobbet der? Som regel så tar det litt tid, så blir du varm i trøya også går det greiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Del Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Ardenus skrev: Hvor lenge har du jobbet der? Som regel så tar det litt tid, så blir du varm i trøya også går det greiere. Har ikke startet på den nye jobben enda. TS Anonymkode: 3e489...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 19. juli 2016 #4 Del Skrevet 19. juli 2016 Bli venn med folk, bli kjent og ta det derifra, hvis det er noen som inviterer på fest eller lignende, så si ja, selv om du ikke har lyst, kanskje blir det gøy likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feyfeyhey Skrevet 19. juli 2016 #5 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) . Endret 7. august 2016 av Feyfeyhey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå