lindav Skrevet 20. juli 2002 #1 Skrevet 20. juli 2002 Sitte her og lurer på dette med brudevalsen, vi burde virkelig htt oss eit kurs i sånn dans. For verken eg, og iallfall ikkje brudgommen er noko særlig til danseløver (sjølv om eg liker det ganske godt).... Har sett etter kurs i nærheten, men finner ingen ting. Hmmm.... lurer på om det finns dansetrinn ute på nettet ein plass som ein kunne ha printa ut, veit dere om noko?? Ellers så har eg fått unnagjort ein del avtaler før dagen, deilig. Har avtalt time for å snakke om blomster, frisørtimene er i boks, tid for å finne klè til brudgom og brudepike og svenn er også i orden. Eg er egentlig ganske ajour no føler eg (har jo forsatt 1 1/2 mnd på meg). I forgårs skreiv eg sang til min kjære, og laga sangframside også- så ting ordner seg Var foressten i kirka og såg på eit vennepar som gifta seg... fekk ein liten klump ihalsen då, ja Gruer meg litt til det er min tur, eg kjem jo til å grine så fælt! Irriterende dette emosjonelle, var ikkje sånn før eg fekk den lille jenta mi (og det er over 2 år sidan). Men no får eg tårer i auga berre eg ser noko litt rørande på tv'en!
Gjest svenskbrud Skrevet 20. juli 2002 #2 Skrevet 20. juli 2002 nä... jag har letar och surfat över heeeeela världen. Kan inte hitta fotsteg till vals, inte ett enda fotavtryck någon stans!!!
tps_0709 Skrevet 21. juli 2002 #3 Skrevet 21. juli 2002 her får du det, trinn for trinn! http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongeh...en/1144999.html
lindav Skrevet 21. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2002 Tusen takk for den linken!! Har lagra sidene, og skal skrive dei ut litt seinere Dette skal nok bli spennande, ja. Eg skal også gifte meg 7.9! (fin dato, det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå