AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 PS: dette kom kanskje i feil sjanger, men jeg visste ikke hvor denne skulle være. Jeg er en jente på 20 år. Jeg tenkte å bestille en time hos frisøren for å klippe meg, men jeg er ikke 100% sikker på hvordan jeg burde ha det. Og jeg vet det er mitt valg, så jeg vil ikke høre det. Jeg vil bare høre noen forslag eller meninger. Og ja, det er jo jeg som tar det endelige valget men ja.... jeg er blond forresten. Og har tynt og fint hår... Og veldig glatt. Og jeg har hår til skuldrene. Alt er samme lengde. Men jeg tenkte å kanskje klippe det litt skrått foran, men er usikker på om jeg burde ha det rett bak, eller om jeg burde ha det skrått ( litt v- klipp) bak? Noen som har noen ideer eller meninger? Anonymkode: 5f750...1c5
Gjest Nanne70 Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: PS: dette kom kanskje i feil sjanger, men jeg visste ikke hvor denne skulle være. Jeg er en jente på 20 år. Jeg tenkte å bestille en time hos frisøren for å klippe meg, men jeg er ikke 100% sikker på hvordan jeg burde ha det. Og jeg vet det er mitt valg, så jeg vil ikke høre det. Jeg vil bare høre noen forslag eller meninger. Og ja, det er jo jeg som tar det endelige valget men ja.... jeg er blond forresten. Og har tynt og fint hår... Og veldig glatt. Og jeg har hår til skuldrene. Alt er samme lengde. Men jeg tenkte å kanskje klippe det litt skrått foran, men er usikker på om jeg burde ha det rett bak, eller om jeg burde ha det skrått ( litt v- klipp) bak? Noen som har noen ideer eller meninger? Anonymkode: 5f750...1c5 Jeg tror frisøren din er bedre egnet til å svare på dette, jeg
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Spør frisøren om forslag. Det er utrolig vanskelig å si hva som vil kle deg uten å se deg, og uten å vite ansiktsform. Anonymkode: 41ec1...71e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Kanskje du kan søke litt på "Taylor Momsen short hair" Der ser du gjerne godt hva du liker og ikke. Anonymkode: 0271f...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå