Gå til innhold

Dama fortjener bedre!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at venninner av meg som har fått seg kjærester som gjorde vondt i starten, men etter noen uker nøyt det og ikke hadde noe ubehag i det hele tatt. Dette gikk ikke på hvor opphisset de var for det sa de selv de absolutt var de første ukene :P 

Anonymkode: d1fca...744

Slik du sier er helt mulig. Men det er ikke en permanent forandring. Man kan "lære" seg å ta en større, men det skal mer til enn en litt over gjennomsnittlig penis til for permanente forandringer. :) 

Anonymkode: 64568...a1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om den er tykk, men ikke for tykk slik at det gjør vondt. Er ikke det bedre enn å ha en penis i seg som har litt å gå på? 

Du er en verre selvpiner enn meg.....Trodde ikke det var mulig. Tror neppe at en kvinnes nytelse øker 1% hvis omkretsen på kuken øker 1%, osv. Da skulle jo dobbelt så stor være dobbelt så bra. Tenker det viktigste er å tenne jenta mentalt, så følger det fysiske etter, I de fleste tilfellene... 

Anonymkode: 3ba8a...db3

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik du sier er helt mulig. Men det er ikke en permanent forandring. Man kan "lære" seg å ta en større, men det skal mer til enn en litt over gjennomsnittlig penis til for permanente forandringer. :) 

Blir den ikke bedre enn en mindre om man lærer seg dette og den ikke blir for lang slik at den butter i livmorstappen?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir den ikke bedre enn en mindre om man lærer seg dette og den ikke blir for lang slik at den butter i livmorstappen?

Nei, ikke nødvendigvis. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke nødvendigvis. 

fordi? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Formen på penisen og hvor hard den blir har myyyyye mer å si enn størrelse! Har selv gått fra stor og tykk til en mindre men den som var mindre kjentes mye bedre ut å knulle, og det er fakta!

Anonymkode: f7c80...b4a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi? :) 

Fordi jeg ikke nødvendigvis liker følelsen av en over gjennomsnittlig penis? Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare det annerledes for deg.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en trevelig kar på 28  som er inne i sin 8 måned med kjæresten :)  Har oppigjennom fått høre at hun har hatt større enn meg opp til fler ganger. Hun mener noe større enn meg kanskje vil bli ubehagelig og at det ikke blir bedre. Men noe forteller meg at hun helst sier dette for å ikke såre meg og fordi jeg er hennes kjæreste. Kan skjønne at større ikke blir bedre om man er under norm trang eller har en form for sykdom, men dette har hun ikke og en grunn til at hun har hatt større før. Får henne sjelden til å komme både vaginalt og ved andre måter selvom jeg veit dette er noe som er vanskelig for mange kvinner, men hjelper ikke akkurat på selvtilliten. 

Er det bare jeg som overreagerer eller er det fler jenter som gjør slik?  

Blant de jeg har vært med har det både vært "stor" og "for stor". De andre har stort sett vært like - det vil si; flott til sitt bruk, ingenting å klage på, innenfor normalen og sannsynligvis helt gjennomsnittlige. Ingen har noen gang vært for små, eller det jeg trodde var under gjennomsnittet. Gjennomsnittet rommer nemlig ganske mye.

Jeg har opplevd at stor ikke nødvendigvis er best. Jeg vet også at for stor hadde jeg ikke orket i lengden. Men det som er for stor for meg er ikke nødvendigvis for stor for noen andre.

Dersom jeg får meg kjæreste en dag og vi diskuterer dette kan jeg komme til å fortelle ham dette. At for stor ikke er bra, og at større ikke er bedre. Kommer han til å tro på meg? Jeg aner ikke. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal si dette på en måte som gjør at han tror meg. For det er sannheten, og sier jeg at han ikke er for liten, da er han ikke for liten. Og da betyr det at jeg heller ikke vil ha en større. Hvordan få noen til å tro på dette?

Hva tror du, TS? Hvordan få en mann til å skjønne at jeg ikke vil ha mer enn han kan gi meg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror menn er mye mer opptatt av peniser og størrelse enn de fleste damer, sånn faktisk. De gangene jeg og venninner har snakket om størrelse på menn og ekser er det mer av nysgjerrighet enn for å si at noe er bedre eller verre. Jeg har ikke tenkt mye over hva jeg foretrekker annet enn at jeg skulle ønske nåværende mann var litt kortere, og tror litt tynnere hadde vært mer behagelig også. Mens andre liker de tykke. Antar folk med ulik vagina foretrekker ulike ting.

Men ja, for de fleste jenter er ikke orgasme noe som skjer vaginalt uansett, så hvor trygg dama er på deg og hvordan du kan bruke andre ting har mye mer å si. Jeg feks kommer ikke via klitoris heller hvis jeg har noe for stort i meg, blir for stramt rett og slett, men det gikk ekstremt lett med en litt mer gjennomsnittlig partner for mange år siden. Altså, alt kan ha sine fordeler og ulemper, så lenge den ikke er ekstremt stor eller liten har mannen den sitter på mye større påvirkning på om sexen er bra eller kjip:P

Anonymkode: 07a23...693

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er logisk at en vagina åpning større etter sex selv om den trekker seg sammen. Selv har jeg ikke hatt sex og kan ikke bruke tamponger ved mens pga for liten åpning. Har vært hos gyneokolog og hun sa at åpningen er liten siden jeg ikke har hatt sex. Så da blir man jo litt større nedentil når man putter noe inn. Det er skjedekransen/hymekransen som sprekker og tøyes når folk har sex. Selv om skjeden etterpå trekker seg sammen som en strikk så vil den jo være tøyet og ha rifter etter sex slik jeg har forstått det. og skjedekransen vil være litt fortykket siden den har vært utsatt for friksjon. Det er hva jeg har lest og forstått om hymen og sex.

Anonymkode: 33010...18d

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om den er tykk, men ikke for tykk slik at det gjør vondt. Er ikke det bedre enn å ha en penis i seg som har litt å gå på? 

Så lenge den er over et visst minimum er de egentlig hipp som happ. Skjeden er fleksibel både opp og ned i størrelse, den trekker seg sammen etter sex, og så lenge man er frisk og uskadd vider den seg ut til den størrelsen på det du stikker inn, så lenge det ikke er for stort. Man merker ikke særlig forskjell på 11 eller 12 cm i omkrets, men kommer det opp i 15-16 cm begynner det å kreve for mye innsats i forhold til gevinsten.

Anonymkode: 441ef...eb4

Skrevet

Om det er flere kvinner som gjør slik?  Slik hvada?  Skjønner ikke hva du er ute etter her. Å si at man er fornøyd med penisen til kjæresten selvom den ikke er stor/størst?  For å si det fra levra, er bare en liten liten prosent kvinner som gidder å være lenge med en mann som hun ikke liker penisen til - og siden hun fortsetter å knulle deg i 8 mnd og ikke tenkte"fuck det her kjipe seksuelle, bye" etter de fire første samleiene dere hadde så kan du være helt trygg på at hun er fornøyd med hele deg og penisen din! :) 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge den er over et visst minimum er de egentlig hipp som happ. Skjeden er fleksibel både opp og ned i størrelse, den trekker seg sammen etter sex, og så lenge man er frisk og uskadd vider den seg ut til den størrelsen på det du stikker inn, så lenge det ikke er for stort. Man merker ikke særlig forskjell på 11 eller 12 cm i omkrets, men kommer det opp i 15-16 cm begynner det å kreve for mye innsats i forhold til gevinsten.

Anonymkode: 441ef...eb4

Med 11 eller 12 cm i omkrets kjenner vel kvinner ingenting. Fullt forståelig at menn av det kaliberet blir deprimerte, for å tilfredsstille kvinner med en så tynn penis kommer aldri til å skje. Slike peniser blir kalt "pencil dicks" og det stimulerer ikke veldig mye...

Anonymkode: 66ed7...18b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at venninner av meg som har fått seg kjærester som gjorde vondt i starten, men etter noen uker nøyt det og ikke hadde noe ubehag i det hele tatt. Dette gikk ikke på hvor opphisset de var for det sa de selv de absolutt var de første ukene :P 

Når jeg ikke har hatt sex regelmessig på lenge, og plutselig begynner å ha meg hver dag, er jeg rimelig øm de første ukene. Uansett om den er liten eller stor.

Hadde sex med den korteste pikken jeg har sett på mange år, jeg kjente det i et par dager etterpå. Den var gjennomsnittlig på størrelse da. 

Anonymkode: 67e85...335

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med 11 eller 12 cm i omkrets kjenner vel kvinner ingenting. Fullt forståelig at menn av det kaliberet blir deprimerte, for å tilfredsstille kvinner med en så tynn penis kommer aldri til å skje. Slike peniser blir kalt "pencil dicks" og det stimulerer ikke veldig mye...

Anonymkode: 66ed7...18b

Jeg tror det er logisk at en vagina åpning større etter sex selv om den trekker seg sammen. Selv har jeg ikke hatt sex og kan ikke bruke tamponger ved mens pga for liten åpning. Har vært hos gyneokolog og hun sa at åpningen er liten siden jeg ikke har hatt sex. Så da blir man jo litt større nedentil når man putter noe inn. Det er skjedekransen/hymekransen som sprekker og tøyes når folk har sex. Selv om skjeden etterpå trekker seg sammen som en strikk så vil den jo være tøyet og ha rifter etter sex slik jeg har forstått det. og skjedekransen vil være litt fortykket siden den har vært utsatt for friksjon. Det er hva jeg har lest og forstått om hymen og sex.

Dere menn må høre etter hva kvinner med seksuelle erfaringer sier til dere. De sier at det er mannen og personligheten som teller mest og ikke underlivet til mannen!  En kvinne går vel etter personligheten og ikke utstyret til mannen..? Du verden hvordan komplekser kan styre et liv...:kari:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Blant de jeg har vært med har det både vært "stor" og "for stor". De andre har stort sett vært like - det vil si; flott til sitt bruk, ingenting å klage på, innenfor normalen og sannsynligvis helt gjennomsnittlige. Ingen har noen gang vært for små, eller det jeg trodde var under gjennomsnittet. Gjennomsnittet rommer nemlig ganske mye.

Jeg har opplevd at stor ikke nødvendigvis er best. Jeg vet også at for stor hadde jeg ikke orket i lengden. Men det som er for stor for meg er ikke nødvendigvis for stor for noen andre.

Dersom jeg får meg kjæreste en dag og vi diskuterer dette kan jeg komme til å fortelle ham dette. At for stor ikke er bra, og at større ikke er bedre. Kommer han til å tro på meg? Jeg aner ikke. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal si dette på en måte som gjør at han tror meg. For det er sannheten, og sier jeg at han ikke er for liten, da er han ikke for liten. Og da betyr det at jeg heller ikke vil ha en større. Hvordan få noen til å tro på dette?

Hva tror du, TS? Hvordan få en mann til å skjønne at jeg ikke vil ha mer enn han kan gi meg?

Det første du ikke skal si til en fremtidig kjæreste som kanskje er litt usikker på seg selv er den fella mange jenter går i og sier at han ikke er for liten. Det første som faller inn i mitt hodet og sikkert mange fler er at jeg akkurat ikke er for liten. Det beste er å si det akkurat som det er at "blir penisen din større (om det er tilfelle) så blir det ubehagelig, jeg tenner ikke på en større, syntes det evt ikke føles bedre pga jeg har mindre følelse der nedentil evt. Er mange ting man kan si, men det aller viktigste er at man viser at en er 100 prosent ærlig og sier det akkurat som det er, ikke gå rundt grøten og si at den er bra slik den er osv. kom heller med konkrete eksempler slik jeg skrev over ;)  

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn må høre etter hva kvinner med seksuelle erfaringer sier til dere. De sier at det er mannen og personligheten som teller mest og ikke underlivet til mannen!  En kvinne går vel etter personligheten og ikke utstyret til mannen..? Du verden hvordan komplekser kan styre et liv...:kari:

Det siste avsnittet var rettet til AB.  Skjønner ikke hvorfor alt jeg skrev om tidligere ble med. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første du ikke skal si til en fremtidig kjæreste som kanskje er litt usikker på seg selv er den fella mange jenter går i og sier at han ikke er for liten. Det første som faller inn i mitt hodet og sikkert mange fler er at jeg akkurat ikke er for liten. Det beste er å si det akkurat som det er at "blir penisen din større (om det er tilfelle) så blir det ubehagelig, jeg tenner ikke på en større, syntes det evt ikke føles bedre pga jeg har mindre følelse der nedentil evt. Er mange ting man kan si, men det aller viktigste er at man viser at en er 100 prosent ærlig og sier det akkurat som det er, ikke gå rundt grøten og si at den er bra slik den er osv. kom heller med konkrete eksempler slik jeg skrev over ;)  

Neimen guri. Ikke er for liten er jo nettop det det virker som du er beskymret for. Da har du fått den bekreftelsen. Det virker som det noen menn egentlig vil høre er "den er litt for stor, men det er bare deilig med litt trening". Når den dame sier "den er bra som den er" så er hun ofte 100% ærlig. Den er bra. Det er et kompliment. Bra=Fint, god, passe stor, osv... Det er en bra ting. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en uheldig tendens til å "blurt things out", i mangel på bedre norsk uttrykk, så noen "stakkars deg, må skjønne du ikke er for liten for meg" hadde han nok ikke fått :tongue: Da hadde jeg nok heller sagt at noe større blir bare vondt. Men jeg har tidligere klart å fortelle en som var rimelig velutstyrt at han var stor men ikke for stor, gjennomsnittlig og bra, eller noe sånt. Han ble ganske forfjamset og var nok vant til helt andre kommentarer. Tror nok jeg kunne såret noen følelser når jeg tenker før jeg snakker, for man vet jo så godt hva man egentlig bør si. Stort sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...