AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Hei! Er en trevelig kar på 28 som er inne i sin 8 måned med kjæresten Har oppigjennom fått høre at hun har hatt større enn meg opp til fler ganger. Hun mener noe større enn meg kanskje vil bli ubehagelig og at det ikke blir bedre. Men noe forteller meg at hun helst sier dette for å ikke såre meg og fordi jeg er hennes kjæreste. Kan skjønne at større ikke blir bedre om man er under norm trang eller har en form for sykdom, men dette har hun ikke og en grunn til at hun har hatt større før. Får henne sjelden til å komme både vaginalt og ved andre måter selvom jeg veit dette er noe som er vanskelig for mange kvinner, men hjelper ikke akkurat på selvtilliten. Er det bare jeg som overreagerer eller er det fler jenter som gjør slik? Anonymkode: d1fca...744
Ardenus Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Hvis du sliter med å få dama di til å komme, så sett deg ned, finn informasjon på nettet om hvordan du skal gjøre ting og tang, test det ut, øvelse gjør mester, er bare 1 måte å bli bedre på. Det er absolutt verdt det, drit nå i pikk lengden din, den får du ikke gjort noe med, du har derimot 1 tunge og 10 fingre, lær deg å bruke de. 3
Tidus Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en trevelig kar på 28 som er inne i sin 8 måned med kjæresten Har oppigjennom fått høre at hun har hatt større enn meg opp til fler ganger. Hun mener noe større enn meg kanskje vil bli ubehagelig og at det ikke blir bedre. Men noe forteller meg at hun helst sier dette for å ikke såre meg og fordi jeg er hennes kjæreste. Kan skjønne at større ikke blir bedre om man er under norm trang eller har en form for sykdom, men dette har hun ikke og en grunn til at hun har hatt større før. Får henne sjelden til å komme både vaginalt og ved andre måter selvom jeg veit dette er noe som er vanskelig for mange kvinner, men hjelper ikke akkurat på selvtilliten. Er det bare jeg som overreagerer eller er det fler jenter som gjør slik? Anonymkode: d1fca...744 Slutt å bekymre deg over størrelsen på kuken din. Den blir ikke større uansett. 4
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Grunnen til at hun har hatt seg med en mann med større pikk før deg, er at størrelsen på menn sitt utstyr varierer. Med andre ord er det bare ren tilfeldighet. Virker som om du ikke er klar over det, så tenkte jeg skulle opplyse deg om det. En over gjennomsnittet stor penis gjør vondt for de fleste med mindre de på generell basis er vandt til å putte svære ting i seg. De aller fleste kvinner får derimot vondt av en altfor lang penis, da den vil treffe livmorstappen ved hvert støt. Dette er også smertefullt for de fleste kvinner, jeg har til gode å høre om en kvinne som mener det ikke er vondt - og om det nå kommer en AB eller bruker med motsigende påstand, vil jeg for evig mistenke dem for å være troll. Det blir det samme som å si at det gjør ikke vondt å tråkke på en legokloss eller slå trynet i dørkarmen. Unntaket er muligens mennesker som ikke føler smerte i det hele tatt, men dette har jeg lite kunnskap om. Ok, så du vet at det er normalt at mange kvinner ikke kommer vaginalt og sliter med å komme på andre måter også. Hvorfor går det utover selvtilliten din da, når det er en normal sak som ikke trenger å ha så mye med mannen å gjøre? Kvinnens sinnstilstand har mye å si når det gjelder orgasme, selv om alt er optimalt fysisk kan det være ting som tærer psykisk. Det er også noen kvinner som ikke er like følsomme som andre. Noen kvinner kommer faderlig lett og altfor fort, mens noen sliter med å nå klimaks. Det samme gjelder naturligvis menn også. Hvorfor sette deg selv i offerposisjon og klandre deg selv for at dama ikke kommer? Gjør ditt beste, er det ikke bra nok så er det ikke bra nok. Da må hun hjelpe seg selv og ta ansvar for sin egen orgasme. Kjenner man ikke kroppen sin klarer man ikke få en orgasme, det er selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Hva jentene/ damene tenker og gjør er fortsatt en gåte for meg, og jeg kunne vært faren din......... Damer er jo gjerne omsorgsfulle, og dermed gjør de jo gjerne det de kan for at mannen skal føle seg ok. Det kan jo til og med være sånn at hun har "overbevist" seg selv om at "noe større enn meg kanskje vil bli ubehagelig" De fleste damer er jo rimelig monogame, og dermed ønsker hun jo å være sammen med deg, selv om det er en mulighet for at en eller flere hun har hatt tidligere objektivt sett ga henne mer nytelse. Damer er rare skapninger sånn. Som mann kjenner jeg meg godt igjen i de tankene du gjør deg, og i din situasjon. Har vært sammen med en topp dame i flere år, men får henne så å si aldri til å komme . Tunga, fingrene og kuken min er ikke i nærheten en gang. En sjelden gang kan det funke sånn noenlunde med knulling bakfra en bestemt stilling, men da må hun gni klitten selv, og orgasmen er heller svak..... Stort sett må det en kraftig vibrator og en grov dildo til, men da får hun til gjengjeld en skikkelig kraftig orgasme. Nå skal det og sies at hun ikke har fått orgasmer med tidligere partnere heller. Og det tror jeg faktisk på. Jeg har heldigvis flere forhold bak meg, med deilige kåte damer som kunne komme opp til 10-20 ganger under et samleie. og dermed vet at jeg iallefall er en sånn noenlunde brukbar elsker. Likevel,kjenner jeg at jeg sliter med selvtilliten i dette forholdet, og kan bli litt frustrert noen ganger. Hun skjønner problemstillingen, men er heldigvis smart nok til å ikke fake, heldigvis. Vi har vel begge insett at vi likevel har det svært bra sammen, og passer på å ikke "snakke dette ihjel", men gjøre det beste ut av det. Men jeg må og innrømme at det frister veldig å oppsøke en av eksene, for å oppleve en kvinne som bare kommer og kommer.....Har foreløpig klart å motstå denne fristelsen, heldigvis. Du må egentlig finne ut av om du kan leve med jenta, eller om denne usikkerheten/ tap av selvtillit vil bli verre med tiden. Anonymkode: 3ba8a...db3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, Warchild skrev: Grunnen til at hun har hatt seg med en mann med større pikk før deg, er at størrelsen på menn sitt utstyr varierer. Med andre ord er det bare ren tilfeldighet. Virker som om du ikke er klar over det, så tenkte jeg skulle opplyse deg om det. En over gjennomsnittet stor penis gjør vondt for de fleste med mindre de på generell basis er vandt til å putte svære ting i seg. De aller fleste kvinner får derimot vondt av en altfor lang penis, da den vil treffe livmorstappen ved hvert støt. Dette er også smertefullt for de fleste kvinner, jeg har til gode å høre om en kvinne som mener det ikke er vondt - og om det nå kommer en AB eller bruker med motsigende påstand, vil jeg for evig mistenke dem for å være troll. Det blir det samme som å si at det gjør ikke vondt å tråkke på en legokloss eller slå trynet i dørkarmen. Unntaket er muligens mennesker som ikke føler smerte i det hele tatt, men dette har jeg lite kunnskap om. Ok, så du vet at det er normalt at mange kvinner ikke kommer vaginalt og sliter med å komme på andre måter også. Hvorfor går det utover selvtilliten din da, når det er en normal sak som ikke trenger å ha så mye med mannen å gjøre? Kvinnens sinnstilstand har mye å si når det gjelder orgasme, selv om alt er optimalt fysisk kan det være ting som tærer psykisk. Det er også noen kvinner som ikke er like følsomme som andre. Noen kvinner kommer faderlig lett og altfor fort, mens noen sliter med å nå klimaks. Det samme gjelder naturligvis menn også. Hvorfor sette deg selv i offerposisjon og klandre deg selv for at dama ikke kommer? Gjør ditt beste, er det ikke bra nok så er det ikke bra nok. Da må hun hjelpe seg selv og ta ansvar for sin egen orgasme. Kjenner man ikke kroppen sin klarer man ikke få en orgasme, det er selvsagt. Hva om hun hadde sex regelmessig med en som var over gjennomsnittet/stor og hun hadde blitt tilpasset dette. Ville ikke den da føltes bedre en en litt over gjennomsnittet så lenge den ikke er ikke er så lang at den butter borti lovmorstappen hele tiden? Anonymkode: d1fca...744
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 for min del har ikke størelse så mye å si. jeg kommer ikke vaginalt uansett. min kjæreste er mye mindre en alle andre jeg har vært med, men han veit hvordan han bruker den og jeg veit hva slags stillinger som funker. her om dagen kom jeg så hardt så tårene trillet og jeg var ikke meg selv før 5 min etterpå. dette fordi jeg rei han og at det stimulerte klitoris. lær deg heller noe om kvinnekroppen istedenfor å syte. det finnes ikke noe mer turnoff enn en mann som må ha bekreftelse gang på gang på gang. det blir som å si at dere ikke tror oss. vil du egentlig høre at du er for liten da? Anonymkode: 0c7ef...271
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om hun hadde sex regelmessig med en som var over gjennomsnittet/stor og hun hadde blitt tilpasset dette. Ville ikke den da føltes bedre en en litt over gjennomsnittet så lenge den ikke er ikke er så lang at den butter borti lovmorstappen hele tiden? Anonymkode: d1fca...744 Det der er tullprat. Anonymkode: 3ba8a...db3 1
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om hun hadde sex regelmessig med en som var over gjennomsnittet/stor og hun hadde blitt tilpasset dette. Ville ikke den da føltes bedre en en litt over gjennomsnittet så lenge den ikke er ikke er så lang at den butter borti lovmorstappen hele tiden? Anonymkode: d1fca...744 Jeg gikk ifra å ligge med en som hadde over gjennomsnittet lang penis til å ligge med en som hadde kort penis. Det var ganske befriende at han kunne kjøre rabbitstyle på meg uten at det var smertefullt, kun deilig. Korte peniser har definitivt sine fordeler. Altså, en kvinne kan gå fra liten til stor og ikke like det heller. Men så må du jo huske at sexen handler så absolutt ikke bare om størrelsen på utstyret heller. Dette tror jeg mange menn med komplekser for utstyret sitt glemmer. Det er så viktig, det er nærmest en bagatell i forhold til alt annet sex har å by på. Slutt å heng deg opp i størrelsen. Lettere sagt enn gjort, men seriøst...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Warchild skrev: Jeg gikk ifra å ligge med en som hadde over gjennomsnittet lang penis til å ligge med en som hadde kort penis. Det var ganske befriende at han kunne kjøre rabbitstyle på meg uten at det var smertefullt, kun deilig. Korte peniser har definitivt sine fordeler. Altså, en kvinne kan gå fra liten til stor og ikke like det heller. Men så må du jo huske at sexen handler så absolutt ikke bare om størrelsen på utstyret heller. Dette tror jeg mange menn med komplekser for utstyret sitt glemmer. Det er så viktig, det er nærmest en bagatell i forhold til alt annet sex har å by på. Slutt å heng deg opp i størrelsen. Lettere sagt enn gjort, men seriøst... Nå mente jeg mer en penis som var over gjennomsnittet tykk om hun blir tilpasset dette må det da føles bedre enn en litt mindre så lenge den ikke er monstertykk? Anonymkode: d1fca...744 1
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå mente jeg mer en penis som var over gjennomsnittet tykk om hun blir tilpasset dette må det da føles bedre enn en litt mindre så lenge den ikke er monstertykk? Anonymkode: d1fca...744 Det er vell opp til hver enkelt å bedømme? Tror du det selv? Om du gjør det så kan ikke jeg si så mye som får deg til å innse at kvinners preferanser er forskjellige. Kommer vell en idiotisk AB snart som påstår at alle kvinner liker over gjennomsnittet tykke pikker også, som du naturligvis vil tro på fordi du er usikker.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå mente jeg mer en penis som var over gjennomsnittet tykk om hun blir tilpasset dette må det da føles bedre enn en litt mindre så lenge den ikke er monstertykk? Anonymkode: d1fca...744 Kvinner blir ikke permanent tilpasset en litt over gjennomsnittlig penis. Det er ikke slik vaginaen fungerer. Den utvider og strammer seg ettersom hvor opphisset kvinnen er. Altså: Vaginaer tilpasser seg ikke en penis på permanent basis. Hvis dette stemte ville kvinner som har født barn da permanent vært tilpasset kroppen til en baby. Anonymkode: 64568...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, Warchild skrev: Det er vell opp til hver enkelt å bedømme? Tror du det selv? Om du gjør det så kan ikke jeg si så mye som får deg til å innse at kvinners preferanser er forskjellige. Kommer vell en idiotisk AB snart som påstår at alle kvinner liker over gjennomsnittet tykke pikker også, som du naturligvis vil tro på fordi du er usikker. Regner jo med at alle jenter syntes det er best med så tykk som mulig penis så lenge det ikke gjør vondt og det hemmer sexen? Anonymkode: d1fca...744 1
stan Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 Det er ikke noen stor fordel å ha for lang penis. Da må man hele tiden passe på å ikke støte for hardt og dypt. Uansett er damer ofte mest følsomme ytterst. Og det er ikke ut-inn som gjelder, heller opp og ned.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå mente jeg mer en penis som var over gjennomsnittet tykk om hun blir tilpasset dette må det da føles bedre enn en litt mindre så lenge den ikke er monstertykk? Anonymkode: d1fca...744 En av mine "multiorgastiske" ekser var helt klart "tilpasset en over gjennomsnittet tykk". Dama var deilig og morsom å ha sex med, men var definitivt både svært romslig og svært våt. Men likevel kunne min helt gjennomsnittlige kukk gi henne 10 eller flere orgasmer på rad. Så det der med vid/trang og stor/liten har ikke nødvendigvis noe med evnen til å gi/ få orgasmer å gjøre. Anonymkode: 3ba8a...db3
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner jo med at alle jenter syntes det er best med så tykk som mulig penis så lenge det ikke gjør vondt og det hemmer sexen? Anonymkode: d1fca...744 Jeg er en av de som foretrekker en tykk penis, ja. Men finner jeg meg en bra mann som jeg forelsker meg i har det ingenting å si om den er gjennomsnittlig tykk/under gjennomsnittet. Skal jeg finne på å lengte etter en tykkere så har jeg dildoer jeg kan velge i. Verre er det virkelig ikke. Det er ikke rart det går utover selvtilliten din når du tråkker på deg selv på den måten. Knock yourself out, men du gjør bare vondt verre for deg selv. Du søker etter svar som stemmer overens med dine komplekser.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Har det noen gang slått deg hvorfor det er så vondt for kvinner å føde? En vagina er ikke et endeløst hull på størrelse med en vannmelon. Ganske spesielt at menn tror det er noen fordeler med utstyr som en hest. Glem det. Hun er kjæresten din=hun liker deg for mer enn din sjarm og intelligens.Anonymkode: a6bf6...ea6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner blir ikke permanent tilpasset en litt over gjennomsnittlig penis. Det er ikke slik vaginaen fungerer. Den utvider og strammer seg ettersom hvor opphisset kvinnen er. Altså: Vaginaer tilpasser seg ikke en penis på permanent basis. Hvis dette stemte ville kvinner som har født barn da permanent vært tilpasset kroppen til en baby. Anonymkode: 64568...a1d Hvorfor er det slik at venninner av meg som har fått seg kjærester som gjorde vondt i starten, men etter noen uker nøyt det og ikke hadde noe ubehag i det hele tatt. Dette gikk ikke på hvor opphisset de var for det sa de selv de absolutt var de første ukene Anonymkode: d1fca...744
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner jo med at alle jenter syntes det er best med så tykk som mulig penis så lenge det ikke gjør vondt og det hemmer sexen? Anonymkode: d1fca...744 Nei. Den kan gjerne være tykk, men som med alt annet finnes det for tykke også. De har den ulempen at man må ha minst 30-60 minutter forspill før den i det hele tat kan puttes inn, og selv da er det gjerne litt smerte i inn-og-ut bevegelsen, og de fleste gidder ikke det i langvarige forhold. Blowjobs blir for vanskelig, og analsex kan du bare glemme. Så ja, for stor hemmer sexlivet like mye som for lang, for kort eller for tynn. Anonymkode: 441ef...eb4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Den kan gjerne være tykk, men som med alt annet finnes det for tykke også. De har den ulempen at man må ha minst 30-60 minutter forspill før den i det hele tat kan puttes inn, og selv da er det gjerne litt smerte i inn-og-ut bevegelsen, og de fleste gidder ikke det i langvarige forhold. Blowjobs blir for vanskelig, og analsex kan du bare glemme. Så ja, for stor hemmer sexlivet like mye som for lang, for kort eller for tynn. Anonymkode: 441ef...eb4 Hva om den er tykk, men ikke for tykk slik at det gjør vondt. Er ikke det bedre enn å ha en penis i seg som har litt å gå på? Anonymkode: d1fca...744
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå