AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Foretrekker dere da en vakker mann med et dårlig sinn eller en stygg mann med et vakkert sinn? Dere trenger ikke være politisk korrekt, vær heller ærlig og si hvorfor.. Anonymkode: 3852d...e7a
Pås Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Det er vel ingen kvinner i hele verden som ønsker seg en mann med dårlig sinn! Derfor er mitt svar selvsagt alternativ 2. 4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Klisje; men en Mann med det vakkert sinn oppfatter man ofte som vakker eller sjarmerende utseendemessig også, nettopp pga væremåte. Og en estetisk vakker mann som ikke er særlig hyggelig/"uvakkert sinn" fremstår som ulekker/uattraktiv.
Petra75 Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Stygg mann med vakkert sinn. Disse har en fabelaktig evne til å bli kjekkere og kjekkere jo bedre man blir kjent med dem. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Vakker mann med stygt sinn. Sinnet kan jeg enkelt forandre og korrigere. Det har jeg gjort med flere exer. Utseende er det verre med. Om en ikke vil punge ut mye for plastiske operasjoner. Anonymkode: 34ce6...ce0
Vesentlig Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Begge deler er subjektive opplevelser med fler svaralternativer. Vet ikke hva jeg ønsker meg. Men nei, jeg ville ikke tatt en slem mann fordi han var pen eller avvist en stygg mann selv om han var snill. Et problem er vel at menn som oppfatter seg selv som stygge er usikre og det er ikke så sjarmerende vanligvis. Føler alltid jeg synes folk blir penere jo gladere jeg blir i dem. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vakker mann med stygt sinn. Sinnet kan jeg enkelt forandre og korrigere. Det har jeg gjort med flere exer. Utseende er det verre med. Om en ikke vil punge ut mye for plastiske operasjoner. Anonymkode: 34ce6...ce0 Er en grunn for at de ble dine exer Anonymkode: 5a01c...2ff 2
misstealover Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 Heller en med et vakkert sinn! Ville aldri vært sammen med en dårlig mann, eller en mann med mange dårlige sider. Uansett hvordan han ser ut... 1
Silfen Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 Folk blir jo finere og finere når de er gode folk som man blir kjent med. Så vakkert sinn vinner any day. Det er mye bedre å forføres mentalt anyways. Uansett, kjekk og snill mann er jo jackpot.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 Er dere ærlige nå eller er det bare folk som ikke bruker tinder o.l. som svarer her? Anonymkode: 3852d...e7a
Gjest PetterPanne Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vakker mann med stygt sinn. Sinnet kan jeg enkelt forandre og korrigere. Det har jeg gjort med flere exer. Utseende er det verre med. Om en ikke vil punge ut mye for plastiske operasjoner. Anonymkode: 34ce6...ce0 Hahahha. Hvor mye har du lykkes med å forandre sinnet deres, når de til syvende og sist har endt opp som exer? Jeg dør
Gjest New Girl Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere ærlige nå eller er det bare folk som ikke bruker tinder o.l. som svarer her? Anonymkode: 3852d...e7a Hva vet man om en manns sinn når man sveiper høyre eller venstre?
momo Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 Selvfølgelig en med vakkert sin, og selv om han skulle være mindre pen. Så vil han jo være sjarmerende, og bli kjekkere grunnet det vakre sinnet. Såkalte kjekke menn, som er veldig klar over det, og tror de er noe, klarer virkelig ikke jeg å se noe pent i. Jeg faller for personligheten først og fremst, det er viktigere enn utseende. 2
Cathrine88 Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 Til hva da, og hva mener du med "dårlig sinn"? Hvis dårlig sinn betyr at han er litt arrogant og det er snakk om noe veldig kortvarig, så velger jeg den vakre, men jeg ville ikke vært i et langvarig forhold med ham. Hvis dårlig sinn innebærer at han mishandler dyr, slår moren sin og mobber gamle damer på gata, så vil jeg ikke tilbringe et sekund med ham. 3
Knirke Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 Ingen av dem, da jeg ikke holder ut med psykopater, og fordi jeg ikke blir seksuelt tiltrukket av stygge menn
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Ingen av delene. Da er jeg heller singel og lever i sølibat. Vil ha en mann som tenner meg med et godt hjerte. Anonymkode: 5b75f...f6e
Gjest Krigerunge Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 (endret) Er ikke verdt å holde seg seriøs i slike useriøse tråder. Hva i huleste er vitsen med disse urealistiske ultimatumene? Endret 19. juli 2016 av Warchild
Mari Y Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Foretrekker dere da en vakker mann med et dårlig sinn eller en stygg mann med et vakkert sinn? Dere trenger ikke være politisk korrekt, vær heller ærlig og si hvorfor.. Anonymkode: 3852d...e7a Begge deler må komme på plass. Må være litt tiltrukket av personen, også. Tror utstråling kan gjøre mye på utseendet,også. Har hendt jeg har møtt noen som ved første inntrykk ikke har virket veldig pene, men så legger man merke til hvor pen de EGENTLIG er, fordi de har utstråling.
Petra75 Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere ærlige nå eller er det bare folk som ikke bruker tinder o.l. som svarer her? Anonymkode: 3852d...e7a Hvorfor kaste bort tid på et menneske man ikke trives med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå