Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å pleie en del vennskap av det motsatte kjønn som backups i tilfelle man blir singel?

Anonymkode: 29741...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er en ekstremt dårlig egenskap mens man er i forhold. Det samme om man har noen som er interessert i noe mer som backup, mens man leter etter noen andre. Ok dersom det går begge veier, altså at ingen av partene egentlig er interessert.

Anonymkode: 303b0...478

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min umiddelbare tanke når jeg møter mennesker som gjør det er: For et utrolig svakt menneske som trenger bekreftelse og utnytter andre personer mens de går etter noen andre. Folk som ikke klarer å stå på egne ben bør skaffe seg viljestyrke.

Anonymkode: b3618...cda

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syntes ikke det. Det å beholde noen på gress som forsikring mot at nåværende forhold ryker tyder på både dårlig selvrespekt og lite respekt ovenfor den som holdes som backup. 

Anonymkode: 15345...dd8

• Liker 6
Skrevet

Å planlegge alt sånn virker veldig slitsomt og lite empatisk. Hensynsløst gjort mot personen som nesten garantert vil bli såret. Kanskje du heller burde jobbe med hvorfor du er så redd for å være alene?

• Liker 5
Gjest HappyWaffle
Skrevet

da betyr det jo at du ikke har troen på forholdet i første omgang. hvorfor være sammen med personen da? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, HappyWaffle skrev:

da betyr det jo at du ikke har troen på forholdet i første omgang. hvorfor være sammen med personen da? 

Men det blir jo slutt uansett, så hvorfor ikke behandle menn på samme måte tilbake? Menn r jo eksperter i  å ha back ups. Men når vi damer gjør det, å giiiid da er det fælt ja!

Jeg har en back up etter å ha møtt en player. Han ble SÅ sur, men fortjener det den drittsekken. 

Anonymkode: e387c...a8a

Skrevet

Jeg ville aldri gjort sånn, fordi jeg går ikke inn i et forhold med tanken "men det blir jo slutt en dag".

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir jo slutt uansett, så hvorfor ikke behandle menn på samme måte tilbake? Menn r jo eksperter i  å ha back ups. Men når vi damer gjør det, å giiiid da er det fælt ja!

Jeg har en back up etter å ha møtt en player. Han ble SÅ sur, men fortjener det den drittsekken. 

Hvorfor gå inn i et forhold hvis du er så bastant på at det blir slutt uansett? Jeg syns ikke det er greit uansett om det måtte være mann eller kvinne som har backups. 

Er man i et forhold så er det den personen som gjelder. Må man ha flere på lager så kan man la være å gå inn i forhold med noen å heller ha en fuck friend

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud for et SØPLELIV å leve som det der..

Hvorfor ikke finne seg en bra mann og oppføre seg bra selv?

Anonymkode: 74717...b3f

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

White trash...

Anonymkode: 15345...dd8

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var helt greit å overlappe leitinga etter ny når jeg luktet bullshit fra han jeg holdt på med, men ville aldri gjort det hvis fyren var genuin. Det gjorde det lettere å takle å kutte rett av med drittsekken.

Anonymkode: 5c7eb...307

Skrevet

Før eller siden må man vel hengi seg helt, og da passer vel en backup ikke inn i bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...