AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Er det greit å pleie en del vennskap av det motsatte kjønn som backups i tilfelle man blir singel? Anonymkode: 29741...0c8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Syns det er en ekstremt dårlig egenskap mens man er i forhold. Det samme om man har noen som er interessert i noe mer som backup, mens man leter etter noen andre. Ok dersom det går begge veier, altså at ingen av partene egentlig er interessert. Anonymkode: 303b0...478 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Min umiddelbare tanke når jeg møter mennesker som gjør det er: For et utrolig svakt menneske som trenger bekreftelse og utnytter andre personer mens de går etter noen andre. Folk som ikke klarer å stå på egne ben bør skaffe seg viljestyrke. Anonymkode: b3618...cda 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Nei, jeg syntes ikke det. Det å beholde noen på gress som forsikring mot at nåværende forhold ryker tyder på både dårlig selvrespekt og lite respekt ovenfor den som holdes som backup. Anonymkode: 15345...dd8 6
Vesentlig Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Å planlegge alt sånn virker veldig slitsomt og lite empatisk. Hensynsløst gjort mot personen som nesten garantert vil bli såret. Kanskje du heller burde jobbe med hvorfor du er så redd for å være alene? 5
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 da betyr det jo at du ikke har troen på forholdet i første omgang. hvorfor være sammen med personen da?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 5 timer siden, HappyWaffle skrev: da betyr det jo at du ikke har troen på forholdet i første omgang. hvorfor være sammen med personen da? Men det blir jo slutt uansett, så hvorfor ikke behandle menn på samme måte tilbake? Menn r jo eksperter i å ha back ups. Men når vi damer gjør det, å giiiid da er det fælt ja! Jeg har en back up etter å ha møtt en player. Han ble SÅ sur, men fortjener det den drittsekken. Anonymkode: e387c...a8a
SlemUlv Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 Jeg ville aldri gjort sånn, fordi jeg går ikke inn i et forhold med tanken "men det blir jo slutt en dag". 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det blir jo slutt uansett, så hvorfor ikke behandle menn på samme måte tilbake? Menn r jo eksperter i å ha back ups. Men når vi damer gjør det, å giiiid da er det fælt ja! Jeg har en back up etter å ha møtt en player. Han ble SÅ sur, men fortjener det den drittsekken. Anonymkode: e387c...a8a Hvorfor gå inn i et forhold hvis du er så bastant på at det blir slutt uansett? Jeg syns ikke det er greit uansett om det måtte være mann eller kvinne som har backups. Er man i et forhold så er det den personen som gjelder. Må man ha flere på lager så kan man la være å gå inn i forhold med noen å heller ha en fuck friend
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det blir jo slutt uansett, så hvorfor ikke behandle menn på samme måte tilbake? Menn r jo eksperter i å ha back ups. Men når vi damer gjør det, å giiiid da er det fælt ja! Jeg har en back up etter å ha møtt en player. Han ble SÅ sur, men fortjener det den drittsekken. Anonymkode: e387c...a8a Å herregud for et SØPLELIV å leve som det der.. Hvorfor ikke finne seg en bra mann og oppføre seg bra selv? Anonymkode: 74717...b3f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det blir jo slutt uansett, så hvorfor ikke behandle menn på samme måte tilbake? Menn r jo eksperter i å ha back ups. Men når vi damer gjør det, å giiiid da er det fælt ja! Jeg har en back up etter å ha møtt en player. Han ble SÅ sur, men fortjener det den drittsekken. Anonymkode: e387c...a8a White trash... Anonymkode: 15345...dd8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #12 Skrevet 20. juli 2016 Synes det var helt greit å overlappe leitinga etter ny når jeg luktet bullshit fra han jeg holdt på med, men ville aldri gjort det hvis fyren var genuin. Det gjorde det lettere å takle å kutte rett av med drittsekken. Anonymkode: 5c7eb...307
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #13 Skrevet 20. juli 2016 Halvparten av alle kvinner i forhold eller ekteskap har en backup klar ved brudd. Så det er nok ganske vanlig du.http://www.medicaldaily.com/back-plan-half-women-relationships-have-plan-b-man-they-can-run-away-305186 Anonymkode: 1a570...b1a
draug 75 Skrevet 20. juli 2016 #14 Skrevet 20. juli 2016 Før eller siden må man vel hengi seg helt, og da passer vel en backup ikke inn i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå