AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Jeg har så kresne barn! Hva serverer dere til middag? Trenger noen forslag. Eldstejenta liker ikke pastasaus, men begge spiser gjerne spaghetti med pølsebiter eller kjøttboller og ketchup på. og fiskepinner.... Men trenger flere forslag som kan friste kresne barn. Anonymkode: 6d619...256
Majott Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Lag fiskepinner selv av torsk som du panerer, det er sunnere enn de kjøpte. Du sier ikke noe om hva de ellers liker, men jeg kan tenke meg at en god lukt fra kjøkkenet kan friste dem, enten det gjelder en gryterett eller annet. Tror også at du bør være streng på at de bør smake det som blir laget, og at du ikke bør legge opp middagene etter hva de liker. Liker de ikke middagen, får de få brødskiver. Ofte er det mer fristende med middag som lukter godt enn tørre brødskiver, så da kan de sakte men sikkert venne seg til flere ting. Spiser de ikke kjøtt i seg selv, så lag kjøttkaker av karbonadedeig. Hjemmelagde kjøttkaker er alltid gode. Lapskaus også, enten lagd med kjøttdeig eller kjøtt. Bruk lapskausblanding fra frysedisken, så er det fort gjort. Eller burgere av fisk, kylling eller storfekjøtt med god salat til. Tacolefser med fyll av kjøtt og grønnsaker er også godt. Spaghetti med kjøttboller eller pølser gir ikke nok næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå