AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Har kjøpt en fra Beckmanns, den kostet nærmere 700, men er visstnok ergonomisk utformet osv... og tenkte litt på ryggen til de små, for jeg minnes ennå da jeg var liten... jeg hadde skinnsekk med to stålgreier på hver side av sekken. jeg husker den brennende følelsen i ryggen når jeg bar de tunge bøkene.... Men nå ser jeg de har så fine ryggsekker på Toys R us, vet ikke merke, men det er bilde av Frost, Lego Friends og andre kule ting, og disse var faktisk litt billigere... så jeg angrer litt... de så gode ut men,... hva mener dere, er disse like bra - eller bedre enn de fra Beckmanns? Anonymkode: ac59f...117
Lykkehjerte Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Du har nok kjøpt den aller beste skolesekken! (vet at de senere årene har det kommet mange gode alternativer til Beckmann også, men i alle fall ikke vær skuffet over sekken, den er kjempe bra!) De andre sekkene er nok greie de, de fra lekebutikken, og fungerer nok fint til de første par årene mht at de ikke har særlig bøker å dra på. Opplever at Beckmann sekkene varer lenger, både pga utformingen og pga deres utseende. En frostsekk f.eks. kan være veldig stas på 1.trinn, men eks føles upopulært å bruke i 2.trinn eller senere. Beckmann sekkene kan man bruke i flere år. Man kan det med de andre også, men som sagt ønsker ofte barna å bytte de ut pga dekoren. Det spørs hvordan du tenker i forhold til skolesekker? Skal den første sekken brukes over flere år? Eller kun de første året? Om du tenker at sekken skal skiftes ut ofte (noen bytter hvert år, selv om det er ganske sjeldent, mens andre bruker samme sekk over flere år), kan du jo bytte inn den Beckmannsekken og heller kjøpe en fra Toys.( Alternativt spare på den Beckmannsekken til senere, og likevel kjøpe ny nå med motiver på.) Eller kjøpe en annen sekk med motiver på nå, som brukes i tillegg til skolesekken, som tursekk, da de små gjerne har jevnlige turer ute i naturen.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Her kunne han velge Beckmann, Bergans eller Troll. Viktig at han får en som er skikkelig god på ryggen hans. Anonymkode: 35e7f...1d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå